Verhuizing Kelly & vooral Xena !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Verhuizing Kelly & vooral Xena !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 16:44

Vandaag was de grote dag Haha! Xena is verhuisd naar de nieuwe stal waar Kelly ook gaat werken ! Ik plaats hier eventjes de foto's dan kan Kelly daar eventjes commentaar bij geven Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nu staat ze lekker op stal Haha! heb daar maar geen foto's van gemaakt, want ik wist niet of dat mocht !


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:03

He dat heb je snel gedaan,bedankt!!

Nouja,hier dus mijn verslagje...Rond 8 uur kwamen Rianne (mist Knipoog ) en mijn pa hier thuis,waarop we met de jeep van Rianne de trailer op gingen halen..Toen naar Xena toe en na wat tijdgerek (jajaa,mijn schuld Tong uitsteken ) Xena uit de wei gevist en de transportbeschermers aangedaan..

De eerste trailerlaadpogingen gaven direct hoop..Met 2 voetjes op de klep en het hoofd naar binnen.Ze vond het wel spannend,maar was niet bang. 1 Keer liep ze zelfs bijna helemaal naar binnen,maar helaas net weer zo hard naar buiten. Na een tijd zo aangeteut te hebben,moest ze onderhand toch echt eens naar binnen..Jammer genoeg lukte dat niet echt...Na nog heel wat pogingen hebben we toch maar Sedalin gegeven en een half uurtje pauze gehouden,zodat het in kon werken.

Inmiddels was de boer ook aangekomen en hielp op ' zijn boers' een handje mee..Met andere woorden, bezem in de aanslag duwen maar,maakt niet uit wat er van komt Knipoog Jammer genoeg heb ik dit niet helemaal mee gekregen,omdat de boer vooral achter Xena stond en ik ervoor..Ik had dus een bord en een paard voor mijn hoofd,maar irritant was het wel (he Rianne Knipoog )

Nouja, er kwam dus een moment dat de moed me echt even in de schoenen zonk en ik even in tranen uitbarstte.. Bloos Dacht dat we dat beest er nooit in zouden krijgen.
Maar waarachtig,na nog een tijd proberen hadden Rianne,mijn vader de boer en ik Xena in de houtgreep en stond ze er zo op. Eenmaal op de trailer was ze eigenlijk heel rustig.Ook 'de reis' ging erg goed,evenals het uit de trailer gaan,waar ik eigenlijk best bang voor was.We hebben nog even wat rondjes gestapt omdat ze best bezweet was en toen op stal gezet en wat spulletjes uitgeladen..

Dit avontuur heeft dus letterlijk bloed,zweet en tranen gekost,maar Xena is verhuist! Morgen ben ik aan de beurt Haha!

Rianne, echt hartstikke bedankt voor het lenen van je jeep en je transportbeschermers je geduld en je tijd! Zonder jou stond ik helemaal met mijn handen in het haar. OK dan! En of je nu wilt of niet,van mijn eerste loon krijg jij je stubben dekje Tong uitsteken Haha!

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 17:06

Ik dacht dat we het daar al over hadden gehad ik haat stubben dekjes !!!

Nee, Kell, dat hoeft echt niet, ben allang blij dat ze nu veilig op stal staat !

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:09

Fijn dat het al met al helemaal goed is gekomen! Je zult vanavond wel geen oog dicht doen he. Gaat Danny morgen ook meteen mee? Leuke foto's zijn het geworden. Heel veel plezier en slaap lekker vanacht Tong uitsteken Hoop snel weer van je te horen hoe het gaat daar!!!!!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:14

leuke foto;s Lachen

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:23

Mist schreef:
Ik dacht dat we het daar al over hadden gehad ik haat stubben dekjes !!!


Een Anky-pad dan? Schijnheilig Haha! Haha!

Ik heb inderdaad heel veel zin in morgen Sol! Slapen zal moeilijk worden (heb ik vanmiddag gedaan op de bank Bloos! )
Danny gaat morgen niet meteen mee,wel even om te helpen denk ik,maar niet blijven slapen,dan kan ie maandag niet naar zijn werk Knipoog

Ik ga proberen zo snel mogelijk weer op internet te komen,heb alleen geeen idee wanneer Bloos!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:48

Hey super dat ze nu lekker op stal staat!

Succes morgen!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:52

hoop dat je het naar je zin krijgt op je nieuwe stal Vork
En inderdaad succes morgen Knipoog

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:42

Zag je zo op tegen de verhuizing en nu is het alweer voorbij. Eigenlijk dus helemaal geen reden om je druk over te maken dus. Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:24

Veel succes Kel en Xeen!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:39

Nu al verhuisd joh, dat is snel gegaan!

Heel veel succes en plezier op je nieuwe stekkie Knipoog!!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:06

hee kelly!!
En hoe is het op de vloeiweide?
Die trailer moeten wij hebben! Luna heet oorspronkelijk: ILONA VAN DE VLOEIWEIDE!! haahhaha
Nou heel veel succes en vooral plezier daar, en kom je nog een keer bij femke kijken??

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:23

horselover21 schreef:
hee kelly!!
En hoe is het op de vloeiweide?
Die trailer moeten wij hebben! Luna heet oorspronkelijk: ILONA VAN DE VLOEIWEIDE!! haahhaha
Nou heel veel succes en vooral plezier daar, en kom je nog een keer bij femke kijken??


Het is hier super!! Echt ik heb het reuze naar mijn zin!
Hahaha,wat toevallig van luna..Maarre,ze fokken hier geen haflingers,dus zal vast een andere vloeiweide zijn Tong uitsteken
Dank je wel! En ik ben zeker van plan nog eens langs te komen hoor!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:31

idd luna komt van de vloeiweide in rijsbergen. Wel in de buurt dus.
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar.
Heb trouwens 15aug weer wedstrijd met luna, dus het gaat weer de goede kant op!! Als je foto's heb, doorsturen he? en hoe gaat het met Xeen? Ook naar dr zin, of ff wennen?

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 05:53

horselover21 schreef:
idd luna komt van de vloeiweide in rijsbergen. Wel in de buurt dus.
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar.
Heb trouwens 15aug weer wedstrijd met luna, dus het gaat weer de goede kant op!! Als je foto's heb, doorsturen he? en hoe gaat het met Xeen? Ook naar dr zin, of ff wennen?


Heel erg in de buurt inderdaad..Succes 15augustus! Fijn dat het weer goed gaat! OK dan!
Xena vind alles wel spannend en moet zeker wennen (helemaal ingevallen van de stress Bloos! ) maar ze voelt zich al meer en meer thuis gelukkig Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, GrapeshotBot, Laurora en 26 bezoekers