wat een einde vd stage

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sioen

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: schoonaarde

wat een einde vd stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 20:11

ik ben dus vorige week op stage geweest, heb echt superveel bijgeleerd vooral bij het springen, en heb me echt geamuseerd, maar telkens was het dressuur in voormiddag en springen in de namiddag, in de voormiddag stond ulla telkens wat hevig omdat ze zich verveelde, en tijdens het springen was ze al gekalmeerd door dressuur, maar vrijdag, de laatste dag, was het springen in de voormiddag, ze was super goed voorwaarts, en na een paar hindernissen gebeurde het, ik beloonde haar na de hindernis, en liet haar terug naar stap gaan aan de lange teugel, ik keek effe naar de andere ruiters en toen stapte ulla tege de omheining, viel opzij, stond terug recht en viel terug, ik was ondertussen bewusteloos, mn cap kapot, en ikzelf een hersenschudding,
vind het zo dom dat dat gebeurd is, maar de dokter zegt dat ik het heel goed maak, gezien de omstandigheden, en ik zal vlug beter zijn, maar ik mag voor de rest vd vakantie niet rijden, enik had nog een stage op het programma, vind het zo erg voor mezelf.
ik slaap nu dus bijna constant, tenzij om te ete of vd pijn, heb echt overal pijn.. moet veel pille enzo neme... vind het niet leuk!!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:13

sterkte!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:58

poeh wat een pecht zeg.
Beterschap, en hoe is het met het paardje?

sioen

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: schoonaarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 12:01

met het paardje is alles in orde, mn instructeur dacht eerst dat ze bloedarmoede had, maar na een bloedonderzoek en nog meer onderzoeke, blijkt alles ok te zijn met haar.

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:09

jeetje dat schiet niet op zeg!!!!

zorg maar eerst dat je goed beter wordt, zeker met een hersenschudding,goed de tijd nemen, anders heb je de rest van je leven er last van...

beterschap...