Mijn paardje stond 1 dag te koop.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Mijn paardje stond 1 dag te koop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 16:07

De beslissing je paard te verkopen is niet zomaar genomen.
Ik heb mijn paard zelf gefokt ik heb hem al 7 jaar. Nimber is een echte dondersteen en ik kan niet lekker zomaar eens iets geks met hem doen zonder dat hij volledig in de stress schiet. Nimber is een echte showbink die het liefste ieder weekend op wedstrijd gaat. Helaas heb ik die ambities niet, ik vind het bijv. hartstikke leuk om eens zonder zadel iets te doen of een keertje een karretje achter een paard te hangen, iets wat als ik dit met Nimber zou doen ik in het ziekenhuis zou belanden.
Ik liep dus al een tijdje met het idee in mijn hoofd hem dan maar te verkopen. Gisteren belde ik dus een hele goede kennis om haar te vertellen dat ik een nieuwe baas voor hem ging zoeken. Iemand die met hem naar wedstrijden gaat en hem kan trainen. Ik wilde hem alleen verkopen als ik zeker was dat hij het absoluut beter zal krijgen als bij mij.
Toen ik met haar aan de telefoon zat kon ik mijn tranen al bijna niet inhouden en ik heb de afgelopen nacht heel erg slecht geslapen, het idee dat een ander wel even beslist over mijn paard vind ik vreselijk. Ik voelde me er heel erg beroerd van en heb haar meteen vandaag gemaild, dat ik dit waarschijnlijk nooit over mijn hart zou kunnen krijgen.
Nimber blijft maar lekker bij mij en gaat maar lekker in de wei van zijn vrijheid genieten. Het gekke is dat ik sinds gisteren weer heel veel zin heb om met hem aan de slag te gaan, misschien kruip ik er gewoon zelf maar weer eens op en ga ik tcoh proberen met hem te genieten. Verkopen dat dus nooit !

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:17

jemug zeg!!
toen ik begon met lezen dacht ik oje zou ze em weg gedaan hebben..
maar gelukkig niet!
nog heeeel veel plezier met hem gewenst en wie weet hangt er over een jaartje ( of 2) wel een karretje achter en zit je er zonder zadel op.
veel plezier met nimmie!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:21

Mijn paardje heeft ook te koop gestaan, en elke keer als er iemand belde voor hem,zei ik dat ie al verkocht was... hihii...
Ik heb hem nog steeds, en ik doe hem echt nooit meer weg. ik heb hem al 9 jaar.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:31

Kreeg zo wat een hart verzakking! Zeker niet doen hoor! In het ergste geval als je d'r echt geen lol genoeg in hebt wil ik hem wel rijden. We gaan gewoon weer met hem aan de slag. Komend weekeind weer naar de club en daarna weer naar les?