Eerste wedstrijd met Once in a Lifetime!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Eerste wedstrijd met Once in a Lifetime!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 18:26

Het was dus een onderlinge springwedstrijd. Ik was gelukkig absoluut niet zenuwachtig, dus waren we ook niet gestresst. Eerst 's ochtend lekker gepoetst en wat knotjes overnieuw gemaakt en toen rustig aan opgezadeld en naar de bak gegaan. Ik heb lekker lang losgereden, omdat ze op het moment nogal fit is. *LOL* Tussendoor even parcours verkent. Het waren maar 6 hindernisjes van 70 cm, maar dat maakt niet uit. Ze heeft geloof ik nooit eerder in d'r leven een parcours gezien, dus was ik erg benieuwd.
Omdat ik van de paarden in de laagste klasse reed, gingen we eerst met een groepje het parcourtje springen onder leiding van mijn instructeur. We waren dus met zijn vieren (of waren het er 5 *LOL* ) in de bak. Ze keek niet ens echt raar op toen ik de bak inreed. Dat gebeurde pas toen ik op hindernis 1 afreed. *LOL* Ze weigerde 2 keer. Toch wel een beetje eng, zo'n gekleurde hindernis. }> Toen ze d'r eenmaal overheen was ging het heel goed verder. Sprong daarna gewoon alle 5 andere hindernissen gewoon goed door.
TOen ik aan de beurt was begon ik met mijn oefenronde. Dat is heel fijn, want bij onze onderlinge springwedstrijden mag je eerst het parcourtje nog een keer springen en de ronde daarna is pas op stijl of tijd. Ik moest dus op stijl. Oefenronde ging heel fijn. Ze trok lekker aan op de hindernissen, had d'r een lekker tempo in en liet zich goed rijden. Foutloos door de oefenronde. De 2e ronde ging eigelijk ook heel lekker. Ze liet zich weer heel fijn rijden en sturen. Alleen reed ik d'r iets te hard op hindernis drie en kwam ze er iets te kort onder. Helaas een balkje. Verder ging het heel goed. Ik was erg benieuwd naar mijn stijlpunten. Nou, dat waren er dus 53,5! Het hoogste van de dag!! Party!! Party!! Party!! Ik had niks gewonnen. Reed tegen nog 2 anderen. Die hadden we allebei een lagere stijl, maar waren wel foutloos. Achja, ik ben tevreden met hoe het ging. Volgende keer (over 2 maandjes ongeveer) ga ik 80 cm starten. Hopen dat het dan weer zo goed gaat. Ik ben echt trots op d'r!

Helaas zijn de foto's van Candy en Oncie niet geweldig geworden, maar ik zoek binnenkort wel wat leuke uit die ik dan wel een keertje plaats. Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:28

Hardstikke leuk dat het zo goed ging Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:49

Hartstikke gaaf voor je dat het paardje van je dromen nu al zo lekker loopt. Ik zou zeggen ga zo door meissie.

Groetjes van Tamaar

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:27

Fijn dat je al zo lekker met Oncie aan de slag kunt. Volgende keer wordt je vast 1e!!!! Succes!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 13:08

heeeeeey super gefeliciteerd!!! snel de foto's plaatsten hoor!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 13:10

gaaf joh dat t zo geod ging!! komt volgens mij echt helemaal goed met jou en Once! Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Re: Eerste wedstrijd met Once in a Lifetime!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 13:29

Joleen schreef:
Ze heeft geloof ik nooit eerder in d'r leven een parcours gezien,


Ze heeft al wel een paar keer eerder een parcours gesprongen Joleen, maar dat maakt verder ook niet uit! Ze was echt superlief!! Alleen wel jammer dat ze haar beentjes niet hoog genoeg optrok bij die ene hindernis Schijnheilig Op naar de volgende!!!! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, schumiegirl en 40 bezoekers