Mijn verslagje NMPRS keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Mijn verslagje NMPRS keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 19:49

Nadat we gisteren Tinka helemaal hadden opgepoetst was het vanmorgen dan zo ver, om 5 uur Scheve mond ging de wekker.
Wij snel gedouched en aangekleed en huppa naar het land.
Katinka had zich erg netjes gedragen vannacht en was nog mooi schoon, in de trailer gezet en op weg naar Bunschoten!

Het eerste stuk was het verschrikkelijk mistig en toen we op de A1 reden bij de aansluiting met de A9 (volgens mij) zag ik ineens een enorme stof/rookwolk. Dus ik zei al tegen de vriendin die mee was; 'wat zou dat in hemelsnaam zijn?'. Voor ons doken ook allemaal auto's de vluchtstrook op met alarmlichten aan, was er een vrachtwagen gekantelt. We zagen de chauffeur in de cabine staan en besloten meteen door te rijden, normaal zou ik wel geholpen hebben maar ja je hebt toch een pony mee, wel heb ik vanuit de auto 112 gebeld, zal wel niet de enige geweest zijn maar toch.

Nadat we verkeerd gereden waren kwamen we toch mooi op tijd aan bij Stal Groenendaal. Eerst maar spulletjes opgehaald en toen Tinka uit de trailer, water gehaald en de laatste puntjes op de i gezet.
Intussen even rond gekeken, Stef was er gelukkig ook, die zou helpen voorbrengen. We waren redelijk bijtijds aan de beurt, Stef en een vriendin van mij hebben haar samen voorgebracht en ik heb foto's gemaakt (die komen nog). Helaas had ze maar een 3e premie, ik had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht maar ja het is niet anders, ze heeft haar best gedaan en meer zit er niet in, volgend jaar nog maar een keertje proberen ofzo.

We hadden het best warm en Tinka was er ook mee aan dus we zijn vrij snel daarna weer gegaan. En ja hoor, op de snelweg FILE dus daar hebben we eerst 3 kwartier in gestaan en toen hoorden we op de radio dat 'onze' vrachtwagen er nog steeds lag, hij zat vol met vaten water.
In het licht zie je toch wat meer dus we zijn er nog even langs gereden.

Katinka heb ik meteen lekker weer op haar eigen landje gezet en Nancy weer naar huis gehaald.
Aangezien we niet zo'n lange nacht hadden gehad ben ik thuis prompt in slaap gevallen op de bank..

Ik vond het wel een super gezellige dag!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:16

Ik ben wel op de terugweg langs "opruimwerkzaamheden" gereden, dan zal het daar gebeurt zijn, vanmorgen gelukkig geen last gehad.
Jammer van de 3de premie maar je hebt in elk geval plezier gehad. Knipoog
En net als ik met Show volgende keer beter. Lachen

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 21:22

inderdaad, heb je een paar keer heel even voorbij zien rennen Haha!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:11

Polly schreef:
inderdaad, heb je een paar keer heel even voorbij zien rennen Haha!


Oh hihi ja ik weet ook niet hoe jiij eruit ziet volgends mij dus dan is het lastig herkennen hé. Bloos
En ik was idd met 2 veulens die in dezelfde rubriek zaten, mijn jaarling moest vlak daarna in de andere ring, en dan eigenlijk pas ruim na de pauze met de volwassen merries maar nee June mocht nog naar het jeugdkampioenschap dat was net na de pauze, dus pfff heb me idd heen en weer lopen hollen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:55

Volgend jaar beter, maar evengoed gefeliciteerd met de 3e premie! Als het maar gezellig was toch? Lachen Volgend jaar ben ik ook van de partij Lachen.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:16

Hey heb ff in je profiel gespiekt, kwam ik jullie niet tegen met water halen? Of vroeg je waar het secretariaat was ofzo?
Je komt me toch wel bekend voor! Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:36

Jammer, maar idd volgende keer beter Lachen Jullie zijn weer een ervaring rijker iig....
Als ik het nou geweten had, was ik langs gekomen..... Regina staat namelijk drie boerderijen voorbij groenendaal.