iemand ervaring met Trachea (Luchtpijp) klachten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

iemand ervaring met Trachea (Luchtpijp) klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 15:58

hoi mijn paard heeft tegen dampigheid aan gezeten. maar het gaat nu heel goed ze heeft alleen nog een geiriteerde Trachea (luchtpijp) .heeft iemand tips om dit te verzachten behalfe de bekende wegen zoals: geen stro maar vals ,zo stofvrij mogelijke omgeving, dus zo veel mogelijk naar buiten , nat hooi of anders kuil geven , niet vegen en opstrooien van de stallen als ze op stal is enz . maar met deze middeltjes Bv:hoest cure en respiraze easey breatning of kofe eze of mischien andere middeltjes hoop dat iemand me kan helpen Haha!


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:25

Ik verplaats je topic even naar Medisch, daar is het beter op zijn plek Lachen

Het leven is een gebakje!

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 21:18

oops had ik m verkeerd geplaatst Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:27

je kan broncho-lick of bronch-chron van Cavalor proberen.
De bronch-lick kan je voor t rijden geven tegen het hoesten (bijvoorbeeld in een lege wormspuit direct in de mond spuiten), de broncho-chron is echt meer voor chronische aandoeningen en moet dus ook elke dag gegeven worden.

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 22:42

Tessya schreef:
je kan broncho-lick of bronch-chron van Cavalor proberen.
De bronch-lick kan je voor t rijden geven tegen het hoesten (bijvoorbeeld in een lege wormspuit direct in de mond spuiten), de broncho-chron is echt meer voor chronische aandoeningen en moet dus ook elke dag gegeven worden.

waar kan je dat kopen en wat kost dat ongeveer Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:03

De meeste (grotere) ruiterwinkels hebben dit wel. Het is wel best prijzig. Ik geloof rond de 45 euro voor een fles van 750 ml dacht ik.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, DeGelukkige4, dushishoeve, Felixity, gillian, GoogleAdsense, lovemyhorse1, nadcha, nessinator, Trendiction, vierspan en 37 bezoekers