Examenuitslag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Examenuitslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:23

Eindelijk zijn dan de uitslagen binnen van de examens die ik in Juni heb gedaan !!

Voor BKC wist ik wel dat ik geslaagd was. Dat examen doe je tegenwoordig op de computer met multiple choice vragen en daardoor krijg je meteen te zien hoeveel fouten je hebt. Daardoor kun je zelf je cijfer ongeveer uitrekenen.

Hoewel ik het dus al wist was ik toch blij met mijn 8 op de cijferlijst.

Ik heb in combinatie ook BKB gedaan en dat examen was heel zwaar en zelfs zo moeilijk dat er ook mensen zijn weggelopen uit de examenzaal!
Dus na afloop stond ik gelijk met andere mensen even een sigaret te roken en na te praten. Iedereen vond het moeilijk en ik was niet de enige die dacht dat ik gezakt was. Ik heb echter een advies gehad van mijn docent dat ik iedereen die een examen moet doen wil meegeven.

Ga door tot de laatste minuut (mijn examen duurde 3 uur voor 1 vak)!
Ookal wil je opgeven, doe het niet want elke halve punt kan het verschil zijn tussen zakken en slagen.

Ik ben uiteindelijk voor dit moeilijk examen toch met een 6 geslaagd.
Het is weleenswaar geen wereldcijfer maar het betekend toch dat ik het diploma heb gekregen !!

Dus mijn avondstudie is niet voor niets geweest want

IK BEN GESLAAGD !!!!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:26

Gefeliciteerd Lachen

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:32

Gefeliciteerd! OK dan! Ben je nu helemaal klaar?

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 01:25

Nee, dit was dus nog maar het begin. Ik ben nu geslaagd voor BasisKennis Boekhouden en Basis Kennis Calculatie. Dit had ik nodig om verder te kunnen leren voor Praktijk Diploma Boekhouden, om misschien daarna weer verder te gaan voor Praktijd Diploma Loonadministratie. Dus ik moet nog even maar het begin is er !!!

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 01:37

Heeej goed zeg!! Ik heb ook in juni mijn examen gehaald voor basiskennis boekhouding en bedrijfsadministratie Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 09:28

Van Harte Gefeliciteerd Victor007. Veel succes nog met je verdere studie!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 09:40

Super zeg! Ik heb ook net de uitslag binnen van PDB en MBA! Van PDB heb ik er twee v/d drie en van MBA drie v/d vier. Ben dus superblij! Hoef er maar twee te herkansen (de moeilijkste heb ik in feite). Ga dus straks lekker beginnen met PDL en daarna SPD! Haha!
(ik voldeed al aan de MBA vooreisen maar deed PDB om te op te halen)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:26

OK dan! Gefeliciteerd!

En succes met de rest van je studie!

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:50

Gefeliciteerd!!

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 22:50

Echt, leuk dat jullie me zo feliciteren, ik ben ook blij dat er nog meer bokkers opleidingen volgen in deze richting en me laten weten dat ze zijn geslaagd voor de opleiding die ik nog wil gaan volgen. Dat geeft me heel veel moed!! Dankzij jullie weet ik dat het misschien wel hard werken is, maar ook dat het niet onhaalbaar is!!! Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd iedereen die zijn/haar doel bereikt heeft!!