ze is dood...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

ze is dood...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 21:27

Mijn poesje... Ze is niet meer... We hebben haar woensdag laten sterilliseren, maar door het langdurig gebruik van de pil was haar baarmoeder helemaal uitgezet en zat het vol met een of ander slijmvlies..
Niet goed dus al... Maar de dag van de operatie heeft ze nog wel gelopen.. wel wat wankel natuurlijk.. ze viel ook cinstant om, maar dat is normaal... De dag erna is ze haar mandje niet uitgeweest en ze was steenkoud en bewegen deed ze eigelijk ook al niet... 's avonds nog de da gebled om te vragen of dat normaal was.. Ja dat was normaal...
De derde dag begon weer helemaal zonder beweging en nog steeds steenkoud... Later begin ze te mauwen, maar niet normaal... ECht een mauw alsof ze vreselijk veel pijn had... Wanneer ze dat deed, begon ze ook vreselijk spastisch te bewegen en helemaal uit rekken om van die pij af te komen... ECht niet normaal... Mijn moeder is er die nacht bij gbleven en heeft haar nog een paar keer gehoord en zo... EN toen was het over.. Ze is dood...

T gebeurde rond een uur of zes en vanaf die tijd hebben we er ook bij gezeten.. onwijs gejankt, tot half 11, toen gingen we naar de da om te kijken wat er is mis gegaan.. En hij zei dus dat ze inwendige bloedingen gehad moet hebben.. Er werd nog gevraagd of we haar mee wilde hebben of dat ze daar kon blijven.. Het liefst had ik haar mee genomen en voor altijd bij me willen houden, maar dat kan natuurlijk niet... Ze is daar gebleven en nu zie ik haar nooit meer...

Ze was nog maar 5!! Bij ons gaan ze altijd dood.. en altijd op jonge leeftijd.. De vorige was aangereden, die daarvoor was doodgebloed (ook inwendige bloedingen geloof ik) en daarvoor is er ook nog een doodgereden en die is weken lang zoek geweest..

ooooh ik vind het zo erg! ECht het leukste verjaardags cadeau wat ik heb gehad dit jaar.. Ik zit hier gewoon weer te janken... kan het echt niet geloven dat er echt niet meer is.. En die andere poezen lijken het wel helemaal niet door te hebben! Het is wel zo dat ze absoluut niet op een bepaald kleedje wilden liggen... Nu ligt er een ander kleedje en gaan ze wel in de mand...
Ik mis haar nu al..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:28

Och wat naar zeg, veel sterkte! Verdrietig

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:22

Ik jank met je mee..... Huilen
Heeeel veeel sterkte!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:26

O, bah, wat akelig... Huilen Ik kan me gewoon niet voorstellen dat éen van mijn poezen er ineens niet meer zou zijn. sterkte.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:29

woww, echt erg. Het is en blijft vreselijk om je maatje te verliezen.
Ook namens mij hele veel sterkte.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:36

a
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:49

Hé bah, wat naar om je kat zo te verliezen.
Mijn dierenartsen willen om die reden de pil niet geven aan mijn katten, het schijnt echt heel slecht te zijn.
Ik baalde daar een beetje van maar als ik dit zo lees hebben ze groot gelijk.
Maar daar schiet jij natuurlijk niets meer mee op.

Heel veel sterkte met het verlies van je poesje.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 11:16

hardstikke bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

En Percy, de pil is dus idd niet goed, maar alleen bij langdurig gebruik. Alle poezen zijn bij ons wel aan de pil geweest en deze hebben dat allemaal overleefd, maar bij jarenlang gebruik, zoals dus het geval was bij Siri, is er een kans op een tumor... Dus tja... dan kan je ze dus beter op jonge leeftijd laten steriliseren om dit te voorkomen....

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:28

Jeetje wat erg!!! Ik krijg helemaal een brok in mijn keel! Huilen

Heel veel sterkte!!!! ( enne ik weet hoe je je voelt, want bij ons gaaan ze ook allemaal dood!)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 20:40

vreselijk he? Ook op'n jonge leeftijd steeds?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:42

ahhh heel erg veel sterkte Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:43

wat zielig heel veel sterkte Lovers

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:19

wat erg!!!
nou heel veel sterkte!!! Verdrietig

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:28

Sterkte ermee!!
Onze oude poes die toen al erg ziek was raakte bij ons thuis in een coma werd op het laatst ook spastisch en gaf een gil, mijn moeder zei dat het net leek of ze stikte en eigenlijk hebben we er allemaal spijt van dat we haar geen spuitje hebben gegeven maar de DA zei dat ze er zelf waarschijnlijk niets van gemerkt zou hebben..
Nou dat hoop ik dan maar....
Ik weet hoe vervelend het kan zijn, die van ons is al een jaar of 5 geleden overleden en ik denk eigenlijk nog regelmatig aan haar....
Groetjes van Jessica!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:44

Heel veel sterkte!!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 17:41

ja ik weet het.. de vorige poes is ook al wat jaartje sgelden overleden en ook haar kan ik niet vergeten.. Maar ze zijn ook zo bijzonder! Ze zijn zo geweldig!! Het is echt vreselijk om ze steeds weer te verliezen...
En het is altijd maar: als ik dit had gedaan dan.. en als ik dat had gedaan dan... ALS ALS ALS... Maar daar krijg ik haar niet mee terug...
K had het vandaag een vriendin verteld op school... nou en dat was niet zonder tranen... Volgende week tentamens... heb ik helemaal geen iznin...

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 17:51

AHH gossie Verdrietig Verdrietig wat zielig..

sterkte ermee... Verdrietig