Picknick tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Picknick tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 15:32

Ik heb opeens onwijs veel zin om te gaan picknicken. Nou vraag ik me af wat jullie zoal mee zouden nemen want eerlijk gezegt kom ik niet verder dan verschillende sandwiches, een lekkere salade, lekkere vruchtensapjes, wat verschillende soorten kaas, groentes (komkommer, bleekselderij, tomaat. paprika enz.), wat gekookte eitjes en een flesje wijn.
Tsja, niet echt verrassend maar heb niet zoveel ideeen. Zat al aan kleine afgebakken pizzaatjes te denken, maar of die koud nou ook zo lekker zijn.

Dus mensen, help! Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:09

Stukjes hartige taart die je koud ook kan eten... Verschillende soorten broodjes & sandwiches, cake, fruit, pastasalade...

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:43

Pannekoeken, die kun je koud ook eten met lekkere pruimenjam, creme fraiche en suiker.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:05

Hmmm...wat neem ik zo al mee... fruit, wijntje, sapje, bakje met chorizo, olijven en zongedroogde tomaatjes, kleine bakjes yoghurt, koude gegrilde kip van het spit, crackertjes met verschillende soorten kaas, sandwiches, kerstomaatjes... het ligt er voor mij een beetje aan wat voor picknick en met wie... Knipoog Zie ook [VT] Tips voor een picknick?

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:42

Een gevuld strokbroodje, lekker met een hartige gehaktvulling en sla.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:47

We hadden laatst zo'n mini-instant-BBQ geval mee. Volgens mij kwam die bij de Dirk v/d Broek vandaan. Gewoon een bak van alu-folie met daarin wat houtskooltjes en aanmaakblokjes, kant en klaar te koop.
Dat was erg leuk (en lekker!)

Verder inderdaad: wijn, stokbrood, 2 salades, kleine tomaatjes en zo.