ruitersportzaken/decathlon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

ruitersportzaken/decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 13:26

Ik weet niet of er bokkers zijn die de winkel decathlon kennen... deze zit voornamelijk in frankrijk, is een uitgebreide sportzaak met idd ook paardenspullen Haha! En aangezien ik in frankrijk op vakantie was, moest ik natuurlijk even shoppen daar. En ik ben er echt geschrokken, jemig, wat een verschil in prijs vergeleken met nederland!!!! Ik heb daar leren schoenen gekocht om mee te rijden, voor 30 E, en zware leren chaps, 25 E ook een supermooi dekje, 25 E! Hoe kan het dat alle spullen in frankrijk, of iig bij die winkel, zo veel goedkoper zijn dat in nederland? Ook dekens daar, winterdekens, 300 g voor 30 E ik was nog van plan om een lading spul mee naar nederland te nemen, en hier te verkopen *LOL* rijbroeken met leren vlakken, voor 20 E dus leren kont+knieen. Beetje jammer dat ik zoveel groter als die fransen ben, dus alle rijbroeken mij echt te kort waren Knipoog

Zijn er meer mensen die in andere landen spullen voor het paard kopen? En hoe kan het dat de prijs zo verschillend is? Of heb ik nu gewoon bagger kwaliteit spullen? Ik zal zo een foto van het dekje maken en die plaatsen.

edit: foto van mn dekje:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Machie op 31-07-04 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:38

Er zit een grote Decathlon naast de Amsterdam Arena. Naast de Media Markt. Ik haal er ook wel eens wat.
Vragen stellen moet je daar niet, want verstand van zaken hebben ze daar niet. Maar van een goedkope winkel kun je ook geen super verkopers verwachten. Maar als je weet wat je moet hebben is het ideaal OK dan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:51

mijn ervaring is goedkoop=duurkoop bij paardenspullen, maar misschien is het in dit geval anders, wie weet! 25 euro voor een dekje en 30 euro voor chaps, vind ik nou niet zo bijzonder goedkoop.

Amor Vincit Omnia


Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 13:53

25 euro voor een dekje is een normale prijs hoor. Een br dekje heb je voor dat geld, en dat is een goede kwaliteit.

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 14:01

hier betaal ik voor een BR dekje 50 E. en chaps hier zijn ook 50 E. dus ik vind het goedkoop... Of zitten hier gewoon alleen maar inmens dure ruitersportzaken?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 14:05

wow 50 euro? voor 45 euro heb ik dan liever een origineel stubben dekje. BR dekjes zijn 27 euro op de site van divoza en dat is al een tamelijk dure winkel.

Amor Vincit Omnia

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 14:24

50 euro, maar dat zijn dan wel die dikke met zo'n mooi randje er langs. Laatst een dekje gekocht uit de nieuwe collectie van eskadron, en die koste toch echt 40 E, en dat was nog niet eens zo'n dikke...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:00

Decathlon zit hier in België ook op een paar plaatsen...
Al zeker in Luik en in Antwerpen...
En die is idd stukken goedkoper dan andere sportwinkels...
En over de kwaliteit van de Decathlon heb ik nog geen klachten gehad en heb een aantal vriendinnen die daar standaard hun sportgerief (kleding, uitrusting) kopen...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:43

Ik heb dat dekje ook, voor 20 euri! ok, ik kreeg korting maar normaal kost ie hier ook 25 euro.
en BR dekjes 29,95 dus ik weet niet waar jij je dekjes haalt, maar dan doe je toch iets verkeerd...

Het verkeerde paard is er ook heus niet zo gelukkig mee als er op hem gewed wordt...

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:45

ik had er nog nooit van gehoord.... Enkel 50 euri in ned voor een BR dekje wowie... heb ze voor 20 a 25 euro en das ook zon dikke met zon randje.. heb er 3 van.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:38

Ik haal ook regelmatig spullen bij de decathlon bij de arena.

Staart & manenspray, hoefvet, borstels, halsters & touwen, zwepen en de dekjes zijn allemaal erg goed. Heb er ook een longeerlijn van en inderdaad is het vaak net wat goedkoper dan normaal.
In frankrijk zijn de spullen er trouwens nóg goedkoper.

Overigens heb ik er ooit een rijbroek gekocht; maar die zat nooit lekker (beenvlakken draaien).

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:44

Verzorgingsproducten, borstels, singels, dekjes en sommige dekens zijn echt heel goed daar. Rijbroeken zijn meestal van een vreselijk kriebelig stofje, de dekens van niet ademend polyester en de leren zadels zijn om te huilen. Wel verkopen ze voor een leuke prijs Thoroughgood.

Goed rondkijken dus.. ik heb er een longeerzweep vandaan waar iedereen jaloers op is Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:09

naat de bios in Antwerpen zit er ook een!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:12

Ik heb pas een BR dekje gekocht, een dikke met zo'n mooie bies eraan.. 37,50 euro..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:37

Ik heb net op de Franse site gekeken en zag daar dat er een paar Decathlon-zaken zitten in de regio waar ik binnenkort op vakantie ben. Ik denk dat er nog wel een bezoekje aan zo'n zaak in zit, ben wel benieuwd wat ze daar verkopen. Die in Amsterdam ken ik alleen van naam.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:19

ik heb dat dekje ook, maar voor dezelfde prijs, just in holland. haha

maar ik wil die winkel wel eens van binnen zien, ben errrrg benieuwd

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:30

Decathlon heft een grote winkel naast de Amsterdam ArenA.

Overigens was ik vorige week in Zwitserland en kwam daar een ruitersportzaak tegen. Echt ontzettend mooie dingen... Maar het dekje wat ik echt mooi vind was zo rond de 80 euro... En de rest was ook niet echt "goedkoop" prijswijs. Kwaliteit zag er wel heel goed uit... maarja. Ik had toch geen ruimte meer over in mijn rugzak Lachen

Europe is our playground

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:18

hoihoi..
ik was dit jaar ook op vakantie in frankrijk.. daar zat ook een decathlon.. ik heb daar ook dekje, poetskoffer, longeerzweep, longeerlijn en dat soort dingen gekocht.. ik heb tot nu toe nog niks te klagen over de kwaliteid.. ik vind het ook stukken goedkoper..

Baron <3 Eindstand: L2+2
Doran <3 | B +12 | L1 +13 | L2 +10 | M1 +14 | M2 +11 | Z1 +10

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:45

Ooit een keer voor omgerekend 50 gulden een rijbroek daar gekocht (in Frankrijk). Wat was dat een superding zeg, helaas na zo'n 4 jaar tot de draad toe versleten, zat gewoon heerlijk.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:48

manic schreef:
Decathlon heft een grote winkel naast de Amsterdam ArenA.


Ben er 1x keer geweest, en vond nou niet bepaald dat ze er een groot aanbod paardenspul hadden. Echt mooie dingen hingen er ook niet, vnl. veel "B"-merk spul. Maar ja, het is ook een sportzaak, geen ruitersportzaak...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
cron