Bolivia is weg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Bolivia is weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 12:09

Ze is vanochtend weggebracht.
Het laden ging niet supermoeilijk deze keer, het ging beter als vorige keer toen ik meeging naar de veearts.
Manon en Bolivia zullen nu nog wel onderweg zijn, of misschien zijn ze er net, ik weet het niet.

Ze ging half negen weg.
Echt een raar gevoel als je je verzorgpaardje zo in de trailer ziet weggaan. Verdrietig

Volgende week mag ik mee gaan kijken, dat is dan wel weer leuk..

Ik zal haar wel missen..

Manon zal nog wel een uitgebreider verslag geven, denk ik...

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 12:17

Ik vind het verschrikkelijk dat ze weg is Huilen Huilen

Het is niet leuk natuurlijk, maar wel het beste voor haar...

Ik vond het ook niet leuk dat ik niet mee mocht vanmorgen Verdrietig

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 15:19

heey wat sneu voor jullie voor jullie is het natuurlijk ook erg moeilijk sterkte ermee!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:23

Aan de ene kant was het vervelend en aan de andere kant had ik het gevoel dat ik mijn paard naar haar vakantieadres ging brengen. Gelukkig was haar baarmoeder goed en mocht ze blijven.

Die mensen daar zijn echt super! Heel lief, maar toch consequent en eerlijk tegen die paarden. Ze gaat over 6 weken lekker de wei op tot november en dan weer een paar maandjes op stal.
Ze gaan vanaf nu proberen om haar cyclus gelijk te laten lopen met die van een van de donormerries en dan zullen we zien of ze drachtig wil worden. Ik ben zó benieuwd hoe ze is als moeder!!!

De 3,5 uur durende rit ging heel goed, ze zweette niet eens en was heel rustig. Ook daar op stal was ze heel rustig. Ik ben eigenlijk heel tevreden over het verloop van deze dag. Volgende week ga ik kijken hoe het met haar is.


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:29

Spannend toch wel, straks over bijna een jaar misschien Bolivia met veulen aan haar zijde....
Fijn dat alles zo goed verliep, maar jullie zullen haar natuurlijk wel ontzettend missen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:51

Wat leuk dat ze is goedgekeurd als donormerrie! Hopelijk zal Bolivia het daar naar haar zin hebben en een goede moeder zijn. Vast wel, zoals ik het lees krijgt ze het daar super naar haar zin!
Het blijft natuurlijk niet leuk maar, als je paard daar gelukkig is met een klein lief schattig veulie Lovers dan weet je waar je het voor doet Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:55

fijnd at t zo rustig is verlopen allemaal, alsof bolivia wist dat dit een goede oplossing was.
wel jammer dat ze nu weg is, maar wel het beste uiteindelijk.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:59

Paarden voelen dit soort dingen vaak goed aan, blijkbaar voelde Bolivia dat haar iets goeds te wachten stond.

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel moeilijk was, maar ik hoop dat het de juiste beslissing blijkt te zijn geweest. Zo te lezen is ze daar in heel goede handen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Vagabondo, waikiki_6 en 2 bezoekers