Kasmier op z'n nieuwe stal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Kasmier op z'n nieuwe stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 20:17

Nou vanmiddag hebben we Kasmier opgehaald. Hij laadde heel makkelijk en stond erg braaf op de trailer.

Toen we aankwamen bij stal heb ik z'n box nog eens lekker opgestrooid en hem toen in z'n stal gezet. Hij keek heel nieuwsgierig rond en verkende alle hoekjes.

Vervolgens heb ik hem wat hooi te knabbelen gegeven. Hij heeft vervolgens wat brok gehad en hij heeft netjes alles opgegeten. Z'n drinkbak heeft hij ook ontdekt en maakte daar ook uitgebreid gebruik van Tong uitsteken

Hij stond lekker rustig, ik ga er zo weer naar toe, nu maar hopen dat hij nog steeds lekker rustig is Haha!

Binnenkort volgt het vervolg-verslag Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:20

lekker joh dat t allemaal zo goed ging!!!! heb je al foto's?? word nu toch wel heel sgieuwnierig *LOL* *LOL*
knuffie voor Kassie

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:33

gaaaaf dat is iig mee genomen dat het zo makkelijk is op de trailer! beviel z'n nieuwe stal dus wel! als hij al zo op z'n gemak staat te knabbelen! we willen wel snel foto's hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 21:57

Jaaah, ik zit ook al steeds te wachten op foto's!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:36

Fantastisch voor je dat je nu lekker een eigen paardje hebt! Heel veel plezier er mee. Ik wacht met smart op de foto's!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 22:51

Nou ik ben er net geweest en heb uitgebreid met hem staan knuffelen natuurlijk Lovers

Prisca en Marco zijn nog even geweest en Marco heeft een aantal foto's gemaakt, dus als jullie (en ik natuurlijk) hem lief aankijken wil hij vast wel wat foto's plaatsen.

Ik heb drie foto's van hem tijdens een wedstrijd met z'n vorige eigenaresse, ik ga wel even kijken of het lukt om die te plaatsen Knipoog

Hij is nu nog een drie-dubbele teddybeer, want hij heeft nog een flinke wintervacht, verhaard heeeeeerlijk Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 00:03


Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 00:33

Hihi, een saaie bruine KWPN-er... Tong uitsteken

Op de foto's ziet hij er erg leuk uit, ik kom hem heel snel in het echie bewonderen! En blij te horen dat hij zo relaxed is op zijn nieuwe stal, houden zo! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 00:43

Heb je lekker veel te poetsen en knuffelen met al die vacht.
Leuk paardje op de foto Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 09:47

Ik had je eerste berichtje ff gemist. Veel plezier met je paard en welkom in de wereld van de paardenbezitters Knipoog

Weer iemand met een bruin paard Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 12:12

Yep, idd weer een bruine Haha!

Maar idd een hoog knuffel- en poetsgehalte met zo'n vacht *grin*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:59

Heeeeel veel plezier ermee!! Maar dat zal wel lukken denk ik Schijnheilig Wil je hem even heel,heeel uitgebreid beschrijven want de foto's doen het bij mij niet Frusty En ik ben wel heel erg nieuwsgierig eigenlijk!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 17:17

Nou speciaal voor Margje Knipoog

Kasmier is een bruine ruin van 1.63m. Hij heeft een blesje iets uitlopend naar het rechteroog, er zit 1 klein bruin vlekje in de bles in 't midden en zijkant van het neusbeen. Hij heeft 3 witte voetjes en rechtsvoor gewoon een zwart been. Daarnaast op de kroonranden van de witte voetjes zitten een aantal zwarte vlekjes.

Hij is momenteel nog teddybeer, maar dat veranderd natuurlijk wel. Het is een rank en compact paardje dat lekker pittig is maar ontzettend lief.

Ik hoop dat ik je zo een beetje een beeld heb kunnen geven van hoe hij eruit ziet Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 17:42

En ik heb hem lekker als eerste gezien!!!!!!!! Haha! Hij is echt heel lief!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:20

Ik zie hem al helemaal voor me Mayo!! En het is mooi wat ik zie hoor...:p Is leuk, zo'n stipje in de bles. Schijnt geluk te brengen hé, ik hoop voor je dat het echt zo is!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:23

Hij is leuk joh! Gaaf dier die Kasmier! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Carowl, esje01, FCSA, Glenda, Googlebot, Kimmie25501, Steeph, Vagabondo, Waratje, YvonneV en 128 bezoekers