Dat had ze nog noooit gedaan!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Dat had ze nog noooit gedaan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 21:08

Ik begin bij het begin:

Mijn verzorgpaard en pony (Dunja en Nadonja) zijn de allerbraafste paarden die er bestaan, het zijn echte beginnerspaarden, ze halen nooit wat uit. Lachen Maar dan ook echt nooit wat!!! noujah.... Misschien Nadonja. Maar Dunja Cker niet. Maar de baasjes moesten op vakantie, en hun nicht met 2 paarden kwamen bij hun staan. Een mooie Fries (Sietse) en een mega-grappige shet (Rakker) Dat nichtje en ik gingen een buitenrit maken. Ik zat op Dunja en zij op Sietse. We hadden afgesproken dat we op de helft zouden wisselen. Ging in het begin hardstikke goed, maar toen we eenmaal bij de dijk kwamen werd Dunja helemaal gek wilde in rengalop en wilde niet normaal stappen, echt beroerd. Toen kwamen we dus op de helft en wisselden we. Toen kwamen we door een straat met veel auto's aan de zijkant van de weg. Opeens begon Dunja wild te bokken en te steigeren. Zo had ze echt nog nooit gedaan!!! En de hele weg terug deed ze dat. Er kwamen bussen waar ze bijna tegenaan bokte en tuinen gemold!! (maar 1 tuin de plantjes om) Het was echt niet normaal!! die brave Dunja!! Toen we eenmaal thuiskwamen bedachten we ons waarom ze dat nou zou doen; Haar berijder is nooit streng laat haar alles doen wat ze wil, en als ze met buitenrijden niet wil, stapt hij af en loopt hij terug Verward Dus daar lag het aan, want dat nichtje kan heeel goed rijden en is gewoon goed streng, dus dat was ze even niet meer gewend *LOL* Later hebben we haar nog ffies afgespoeld, en ging ze nog lekker uitraassen en rollen. Maar we gaan het vaker doen net zolang tot ze normaal doet!!! Knipoog

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:12

Citaat:
Haar berijder is nooit streng laat haar alles doen wat ze wil, en als ze met buitenrijden niet wil, stapt hij af en loopt hij terug

Dit zou het best wel eens kunnen zijn, ze gaat waarschijnlijk uit proberen of dat bij iedereen zo werkt!

daylee

Berichten: 82
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:15

misschien kan het ook zijn omdat ze die shet nog niet kende. dat ze niet zo erg vertrouwd was ofzo..?

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 21:19

misschien kan het ook zijn omdat ze die shet nog niet kende. dat ze niet zo erg vertrouwd was ofzo..?

We gingen met Dunja en de Fries Sietse, no Shet

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 23:17

door_ schreef:
Dit zou het best wel eens kunnen zijn, ze gaat waarschijnlijk uit proberen of dat bij iedereen zo werkt!

denk precies het zelfde

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 23:53

Sterker nog, ik weet het wel voor 99% zeker .

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 02:05

Mee eens!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:25

denk ik wel ja ja, ffe uitproberen