oproep videoband dorine dag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

oproep videoband dorine dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 15:38

Er is inmidsdels een jaar ruim verstreken en wij hebben niets meer gehoord van de video opnames die op de dorine dag gemaakt zijn door dat video bedrijf (brouwer of zoiets)
Wie heeft de opnames of een telefoon nr priveadress of wat dan ook
Wij, de familie, willen de opnames graag hebben.

Groetjes

Joost


DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:58

Met link naar AM (grotere 'kijk'dichtheid, dus meer kans op reacties. Haha! )


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:00

Ik hoop dat je er gauw wat nieuws over hoort, er zullen vast wel bokkers zijn die daar nog iets van mee hebben gekregen die jullie kan helpen, ik weet er nog van maar heb werkelijk geen idee welke bokker daarmee aan de gang is geweest of welk bedrijf dit was?

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:13

Geen idee..Weet skatje dat niet?? Of Karin of anders Laui??

keep calm, I'm engaged!!! <3

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:50

Hoi Joost,
Je moeder heeft me inmiddels ook al gebeld met dezelfde vraag.
Petra (Skatje) heeft de video geregeld.
Ik heb haar gisteren een prive bericht gestuurd, hopelijk reageert ze snel!
Heeft iemand misschien een foto gemaakt op Dorinedag waar de auto van de cameraman op staat? Als ik me goed herinner stond daar ook de naam van het bedrijf op. Met een beetje geluk komen we samen met de Gouden Gids een adres en tel. nr. achterhalen!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 20:39

oja als jullie toevallig nog foto's van de dorine dag hebben willen jullie die ons dan prive mailen

alvast bedankt

horse? , of course
Joost

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:37

Zojuist een telefoontje van de ouders van Dorine gehad:
Ze hebben Petra kunnen bereiken en die wist weer het tel. nr. van Dhr. Brouwer, de videoman. OK dan!
Hij bleek verhuisd te zijn naar Friesland. Verward
Hij gaat in zijn spullen duiken en hopelijk komt de video snel boven water!

Zijn er trouwens nog anderen die video-opnames hebben gemaakt en waar een kopietje naar de familie van Dorine gestuurd kan worden?
Ze zouden er heel erg blij mee zijn!

Bart is inmiddels ingeschakeld om de berichten van Dorine en topics over Dorinedag op CD-rom of zo te zetten zodat de ouders van Dorine ze kunnen bekijken als ze willen (en kunnen...)
Hij gaat bekijken wat het mogelijk is om alles op CD te zetten, laten we hopen dat het hem lukt!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:57

Er zijn door heel erg veel mensen foto's gemaakt. Ik weet dat Jacksel er 1 van was, maar ongetwijfeld zijn er veel en veel meer. Zelf heb ik alleen wat foto'tjes waar ik zelf op sta opgeslagen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de video, daar heeft volgens mij niemand iets van terug gezien. Hopelijk kan hij m snel vinden Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Annash, Annuuuhh, Anoukjuuuhh, Besje, brittms, Emj_23, Flew, Gee, GoogleAdsense, GrapeshotBot, heidy_wilco, Ies_, karlli, katinker, Lalladidoo, Lizzy__87, MarliesSam, moonsparkle, NadjaNadja, noordje, Patriesje, RenateHidden, scoebje, Sokje_6, sterregoud, Suusw, Swift, Theseus, Urbiezira, veerledec, Venthe, Westhof, x_Elise, xKatinkii, YandexBot, Yvette81 en 213 bezoekers