Stal Wennekers (amstelveen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Stal Wennekers (amstelveen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 22:27

Ik heb vandaag mijn paard naar zijn nieuwe eigenaars gebracht.
Zij staan pension op stal wennekers in amstelveen (vlak bij schiphol)

Kent iemand die stal of staat een van jullie daar?


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:31

Ik heb er wel eens van gehoord, het is heel erg groot en er zijn heel veel voorzieningen. De stallen zijn ruim je hebt boxen ook met uitloop, ze hebben ook veel weides. Er staan veel ijslanders en er is ook een töltbaan.
Of het ook leuk is weet ik niet, maar iig staat ze daar denk ik wel goed.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:37

hey,
ik ken die stal. ben er zelf bijna ook naartoe gegaan, maar het was voor mij te ver. het is echt heel groot en ze hebben idd heel veel voorzieningen. ik wens de nieuwe eigenaar en het paardje een leuke tijd.


Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:43

hoi,
stal wennekers is in aalsmeer, maar oke..
ik ken het, ben er best vaak geweest.
tanja van hier(heet hier geloof ik T@nj@) staat er ook met haar pony's en paard.
leuke stal vind ik, erug groot en soms druk.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:07

Hoi,

Hoe heet het paard?
We zitten weer in een nieuwe maand en dan krijgen we altijd een hele volksverhuizing, zeer veel vertrekkende mensen/paarden en veel nieuwe mensen/paarden.
Zoals Pluutje al zei, ik sta daar met 1 paard en 3 pony's, het ligt er een beetje aan in wat voor stal het paard nu staat, de verzorging is redelijk maar kan ook bar slecht zijn, maar ik heb het eigenlijk nooit goed getroffen daar en ben dus alles zelf gaan doen, dat bevalt toch echt het beste.
De vol pension stallen zijn erg klein hoor, Kevin kon daar alleen diagonaal in staan en kon dus ook bijna niet liggen. Maar een paard wat niet zo reusachtig is als Kevin kan er wel in maar groot is anders... De uitloopstallen (die ik voor mijn pony's heb) zijn lekker groot, dat zijn dus de doe het zelf stallen.
Verder is het best een leuke stal hoor, het schort nogal eens aan onderhoud en het kan idd mega druk zijn daar (er staan meer dan 250 paarden!) maar je kan wel alle kanten op, Toltbaan voor de IJslanders (voor ons dus racebaan Haha! ) 4 bakken waarvan 1 binnen en 1 overdekt, 3 longeerplekken, sollarium, 2 spuitplaatsen (eigenlijk te weinig) waarvan 1 met ook warm water, aardig wat land en ook prive landjes.
En natuurlijk niet vergeten, het bos heerlijk dichtbij!!

Ik heb met Wennekers behoorlijk wat slechte ervaringen, maar ook hele goede hoor, ik sta er al meer dan 10 jaar dus dan is er toch iets goed..! (het is er bijvoorbeeld niet zo heel erg duur)

Ik ben erg benieuwd welk paard het is, dan kan ik je een beetje op de hoogte houden hoe het met hem gaat Cool

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 10:22

Die stal ligt op stapafstand van het Amsterdamse Bos, dus misschien kom ik jouw paardje daar nog wel regelmatig tegen! We zien daar tijdens buitenritten heel veel mensen van Wennekers, maar ik ken niemand persoonlijk; ik kijk ook meestal vooral naar de paarden daar Haha!
Hoe ziet 'ie eruit?

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 16:17

Oh, dr was mij verteld dat t amselveen was maar dat maakt niet uit.

Sonja, het is een donkerbruine ruin zonder aftekeningen van 1.70 hoog met rechtopstaande manen. Misschien zie je hun wel een x in het bos ja!!

Tanja, ik heb je ge-pbt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 19:10

Wat jammer, ik kom oorspronkelijk uit die omgeving. Ze hebben altijd een goede naam gehad, oke 15 jaar geleden dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers