moet ik blijven of toch stoppen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

hou jij je verzorgpaard als het niet klikt met het baasje

ja
11 (23%)
nee
36 (76%)

Totaal aantal stemmen: 47


dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

moet ik blijven of toch stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 13:34

hooi ik kom net bij me verzorgpaard vandaan met me verzorgpaard klikt het hartstikke goed maar het baasje van ursa geeft overal mij soort van de schuld Boos! Boos! van ik mocht er toen ik kwam uitstappe en het was nog maar de 8ste keer dat er iemand op zat later hoorde ik van marianne dat ze dat niet goed vond moet ik dit nou als verzorgpaard houden of kan ik er beter mee stoppe Huilen Huilen

[edit:Antoinette]Taalfouten uit titel[/edit]

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:42

Sorry ik begrijp helemaal niks van je verhaal.
Misschien kun je even ergens komma's en punten neerzetten?
Dan is het misschien een stuk duidelijker.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:42

Wil je punten en komma's gebruiken? Op die manier wordt je verhaal beter begrijpbaar, ik snap er nu niet veel van.

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 13:49

hooi ik kom net bij me verzorgpaard vandaan. Met me verzorgpaard klikt het hartstikke goed, maar het baasje van ursa geeft overal mij soort van de schuld toen ze was getrapt kreeg ik de schuld, toen het longere een keer niet lukte kreeg ik de schuld, nou mocht ik er ,van degene die der inrijd, uitstappe toen ik kwam. toen ik 10 minuten bezig was kwam eveline zelf na 5 minuten stopte ik. ik ging der nog even borstele en bragt der toen naar de wei toen ik terug kwam had eveline net gezegt dat ze me niet weg wou sturen omdat ze dat zielig vind ook vind ze dat ik meer moet gaan communicere met het paard om het beter te leren kennen. ik heb het idee dat je met borstele het paard goed kan leren kennen maar ik van der van eveline niet borstele omdat dat slecht zou zijn voor der training Boos! nou ik mijn vragen zouden jullie het paard blijven verzorgen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:49

Ik denk dat als jij iedere keer weer problemen met het baasje hebt, dat je je af moet vragen of je dat het waard is.
Is het je waard dan neem je het voor lief. Is het je niet waard dan zoek je een andere pony.

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 13:52

Ik vind het wel waard. Maar ik weet het niet meer ik heb ondertussen ook met marianne gepraat. Die zegt van mij mag je er vanalles mee doen en over max. 5 weken kan je ook les van me gaan krijgen. Volgens haar zou het voor ursa ook gewoon fijn zijn, als ik er meer mee mag doen.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:57

Ursa is toch dat paard dat in de gang stond??

Je moet er wel met plezier heen gaan natuurlijk!
Als je dat niet meer gaat zou ik er mee stoppen. Ik heb dit zelf ook gedaan (ben inmiddels weer teruig Schijnheilig ).
Misschien eens een goed gesprek aan gaan met die eveline over wat je nou wel en wat je nou niet mag.
Misschien ook op papier zetten.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:04

Wie is eveline en wie is marianne?

En tja.. tis wat jezelf wil. Lijkt me best moeilijk. Maar als je nu al overal de schuld van krijgt, hoop ik niet dat er ooit iets erg gebeurt!
Misschien dat je eens met de eigenarese aan tafel moet gaan zitten en afspraken maken over wat je wel en niet mag.
Zij blijft tenslotte de eigenaresse en heeft te beslissen over het paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:15

eveline is de baas van wat ik begrepen heb Tong uitsteken maar het is niet echt duidelijk nee, ik denk dat ze nog jong is rond de 12, want ze verteld alles heel onduidelijk?

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:02

Ik heb ooit ook zoiets dergelijks gehad, ik had een verzorshet het enige wat ik ermee kon doen was wandelen, borstelen en. de stal moest ik ook uitmesten. Ze was al heel oud en ikke volslank Bloos vandaar. Maar ik kwam bijna iedere dag. Storm stikkeheet maakte niet uit. Maar ik kreeg altijd commentaar, zo moet het niet. En nooooooit!! dank je wel ofzoiets dat ik zijn paardje verzorgde nooit! Scheve mond na een flinke ruzie ben ik weggegaan. Ik heb het toch nog wel een jaar ofzo volgehouden maar ook alleen maar uit medelijden met het paardje maar op het laatst werd ik zo boos dat ik er maar mee ben gestopt......... Het is nu wel moeilijk om die shet te zien want hij word nu helemaal niet meer verzorgd..... Ik heb later nog wel een keer de wintervacht eraf gehaald Schijnheilig maar toen begon ie weer te zeiken over de 3 haren die op de grond lagen. Ik zou weggaan er zijn heus wel andere verzorgpaardjes met leuke eigenaren!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:37

Als het niet klikt met de eigenaar van het paard, dan zou ik persoonlijk er mee stoppen.
Anders heb je alleen maar ergernis en dat komt de sfeer niet bepaalt ten goede. Voor alle partijen (óók voor die van het paard) is het dan beter dat de verzorgster een ander paard zoekt. Van wrijving tussen elkaar wordt het er niet beter van en het paard wordt ten slotte het slachtoffer..

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:38

Ik vind persoonlijk dat het niet alleen moet klikken met het paard, maar ook met de eigenaar. Klikt dat niet dan moet je altijd op je tenen lopen, om het goed te willen doen en kun je nooit lekker ontspannen met je verzorgpaard bezig zijn.

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 18:03

ik gaat denk ik toch stoppen. Huilen er is al een vrouw die vind dat haar paard te weinig aandacht krijgt en die mag ik ook gaan verzorgen. maar ik dacht zolang ik ursa verzorg maar als ik ga stoppen het aanbod geld nogsteeds dus.

LoutjeLouLou schreef:
eveline is de baas van wat ik begrepen heb Tong uitsteken maar het is niet echt duidelijk nee, ik denk dat ze nog jong is rond de 12, want ze verteld alles heel onduidelijk?

jah eveline is de baas en toen ze nog echt in de wei stond mocht ik er altijd naartoe en mocht ik er alles mee doen toen ging ze op stal en mag ik bijna niks meer doen.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:05

Ik vind het heel belangrijk dat het klikt met de eigenaar van het paard.
Je hebt namelijk altijd met de eigenaar te maken, omdat het paard nou eenmaal van haar/hem is.
Dus dan kan het nog zo'n leuk paard zijn, als ik niet met de eigenaar door 1 deur kan, zoek ik wat anders.

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:28

Je kan het ook eens vanuit haar kant bekijken
Misschien is de eigenaar gewoon heel voorzichtig met haar paard en is ze zich rot geschrokken dat jij onaangekondigd op haar paard zat. Zij vind het zelf nog heel spannend (ze laat niet voor niets iemand anders in rijden denk ik) en zegt ze dan die gemene dingen omdat ze geschrokken is zeg maar... Als je het paard leuk vind zou ik persoonlijk niet stoppen. Ik zou gewoon een keer met de eigenaar afspreken om het erover te hebben en duidelijk af te spreken wat nu de bedoeling is dat jij met haar paard gaat doen. Als dan alsnog blijkt dat het echt niet meer gezellig word tussen jouw en de eigenaar zou ik het andere paard gaan rijden of ze alletwee doen als dat gaat met je tijd etc.
Je moet er in ieder geval plezier inhouden!
Succes ermee

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:35

Ik zit in een soort van zelfde situatie, en ik stop ermee...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:36

Lekker stoppen, zo te horen wil die Evelien helemaal niet dat jij hem verzorgt maar vind ze het zielig om je dat te vertellen.
Hou dus de eer aan jezelf en kappen met die knol

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:39

Stoppen, want zo heb je ook geen plezier om hem te verzorgen.

noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:41

Hoi dienetje, ja ik zou ook stoppen!
Je hebt nu de kans een ander paardje te verzorgen!
Ik zou hem grijpen Lachen!

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:49

Ik zou stoppen, een verzorg paard hebben hoort leuk te zijn en anders zou ik meteen kappen!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:57

idd, stoppen.
zo houd je vaak een naar gevoel met het contact van de baas over, en dat is niet fijn.
in plaats dat je jezelf beter voelt door een verzorgpaard te hebben...
er lopen meer leuke verzorgpaarden en baasjes rond hoor!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:09

Ik heb een verzogmeid gehad die deed alsof Goof van haar was. Vroeg niets aan me en deed alles maar gewoon, ik moest dan achteraf horen hoe en wat. Dat werkt niet Leid tot frustraties ruzies enz.
Dan maar stoppen en iemand zoeken waarmee je wel op 1 lijn zit...

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:56

Ik zou dr ook mee stoppen..
want zo gaat het echt niet werken..

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:27

Heb je al een besluit genomen?

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 18:42

ik heb net een e-mail gestuurd dat ik stop Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen omdat het toch niet werkt zolang ze telkens andere eisen stelt het dan niet werkt.Ook heb ik gezegd dat het waarschijnlijk anders had gelegen als ik geld had betaalt. maar nu eerst maar me examen jaar door komen en dan zien we weer verder