Bende van Peek @ zwemles (crosstraining deel 2)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Bende van Peek @ zwemles (crosstraining deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 07:31

Wat ook vijzonder hard werken was was het zwemmen met de paarden. Nar het springen op de eerste dag zijn de zadels af gegaan en kon de waterpet beginnen!!

Zie hier enkele plaatjes van ons waterbak avontuur, ondermeer Odie als duikbootfjord, mistery di eerst niet in het water wilde en daarna bijna niet meer eruit, en het onvrijwillig afstappen van Poppesnot dat eigenlijk niemand zag omdat we pas omkeken toen we Plons! hoorde (sorry meid het moest er echt bij Tong uitsteken )

Odie en Riant dikke pret!!
Afbeelding

Cielito erbij
Afbeelding

Poppesnot en Mystery:
Afbeelding

Actiefoto!!
Afbeelding

DuikbootOdie:
Afbeelding

Afbeelding

Riant achter Poppesnot aan:
Afbeelding

Afbeelding

let op het tongetje
Afbeelding

3 keer raden wat hier aan voorafging Bloos
Afbeelding

Blub!!!
Afbeelding

mooi plaatje!!
Afbeelding

dat was het weer commentaat is natuurlijk welkom maar alleen voor mensen die het onderwaterrijden zelf ook beheersen! Haha!

Groetjes!!
De bende van Peek!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:39

1 tip, hang de volgende keer iets van een touw om de nek, of doe onder het hoofstel een halster aan waar je aan beide kanten een touw aan vast maakt... Omdat nu elke keer als het paard vaart maakt jullie je vastklampen aan de teugels, waardoor je zo af en toe open bekjes ziet, doordat er te hard aan de teugel getrokken word. Ik heb dat zelf ook regelmatig hoor, dus het is niet echt negatief commentaar, maar wel gewoon een tip....

Verder wel echt super leuke foto's, net als de crosstraining foto's... echt gaaf.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 07:45

Daar kwamen wij indrdaad ook achter, wil er wel even bijzeggen dat alle paarden op alle waterfoto's bij ons zo ongeveer de tanden laten zien ook bijvoorbeeld Cielito die wel een halster om heeft gedaan .. geen idee waarom ze dat doen eigenlijk...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:55

haha echt hele leuke foto's
die van Cielito met dat tongetje is echt leuk Tong uitsteken

Samantha_

Berichten: 10804
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:00

Deze foto's zijn echt leuk!
Die van odie als duikboot zijn mooi!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:09

Riant schreef:
Daar kwamen wij indrdaad ook achter, wil er wel even bijzeggen dat alle paarden op alle waterfoto's bij ons zo ongeveer de tanden laten zien ook bijvoorbeeld Cielito die wel een halster om heeft gedaan .. geen idee waarom ze dat doen eigenlijk...


Skip doet dat soms ook, volgens mij gaat het niet zo zeer om het laten zien van de tanden, maar het opkrullen van de bovenlip, zodat er geen water meer door de neusgaten kan. Zoiets iig.

Maar het ging me niet zo zeer om de tanden, het bit rond de bekkies ziet er gewoon niet altijd even prettig uit Cool een halster of iets dergelijks kan dan gewoon uitkomst bieden Lachen veel suc6 nog met de trainingen...

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:43

Wat een mooie "bende"! Echt superfoto's! Maar dat had ik al gezegd. Denk dat de hele bende ineens een ander bureaublad heeft dan gister.... Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:50

hele leuke foto's hoor !
heerlijk is dat he ? vooral als ze echt zwemmen, dan is het net of je op een waterbed zit !!

alleen idd, doe een touw om de nek of een halster aan met daar een goed touw aan

die mond open doen idd bijna alle paarden, misschien omdat ze veel meer spieren gebruiken onder water, en veel moeite moeten doen om het koppie boven te houden>?
dus dan is het net zoals wij onze tong buiten hangen als wij geconcentreed bezig zijn ofzo Tong uitsteken Clown

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:52

Mooie foto's zeg. Het lijkt me super om ze te water te kunnen met m'n paard!

Poppesnot
Berichten: 87
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:53

Loutjelou schreef:
Wat een mooie "bende"! Echt superfoto's! Maar dat had ik al gezegd. Denk dat de hele bende ineens een ander bureaublad heeft dan gister.... Haha!


Ja inderdaad!!!
Ik denk dat ik die ene (je weet wel welke........ Haha! ) maar als bureaublad gebruik!!! (ahum.....)
Sil1 en Riant, want blijft de laatste foto toch gaaf he.......

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 08:55

Ja die vind ik ook erg gaaf!!! En ik zit nog steeds te grinniken bij dat hoofd van Elsbeth, wat een dikke pret!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:43

geweldige fotos!! *LOL*
leuk he dat die paarden zo diep willen!!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 10:24

Nou dat wilden ze niet allemaal ik heb een kwartier als een pennyruiter op zelfde plek staan modderen voor Raint met de voetjes los wilde.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:24

O wauw wat gaan ze diep, geweldig zeg!!!!
heerlijk voor die beestjes ook!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:35

leuke foto´s zeg, het is echt leuk daar he in renswoude! jullie paarden vonden het ook heel leuk zo te zien om te zwemmen!

Poppesnot
Berichten: 87
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:13

sophie_kurk schreef:
leuke foto´s zeg, het is echt leuk daar he in renswoude! jullie paarden vonden het ook heel leuk zo te zien om te zwemmen!


Ja de paarden vonden het inderdaad erg leuk.... Ze vonden de eerste keer zwemmen (dus echt met de pootjes los) wel heel erg eng... Pop ging bijna met heel haar koppie onder water en vond vervolgens dat ze bokkend het water uit moest... (en tja, zo zonder zadel wil je dan wel eens niet blijven zitten!!! Verward )

Uiteindelijk toen ze het allemaal gewend waren vonden ze het echt heel erg leuk. Mystery (pony van Sil1) wilde eerst niet, maar toen hij het spelltje eenmaal door had wilde hij er haast niet meer uit!!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:40

echt leuke foto's, lijkt me echt super om dit een keer mee te maken.
Wat knap ook dat al die paarden zo ver het water in durfden.
Iwan werd al panisch als hij natte voetjes kreeg...

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 14:49

Supergave foto's Riant! Volgens mij genieten de paarden er echt van.

Trouwens wel handig een lekker groot paard. Het lijkt alsof hij bijna overal kan staan. Haha!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:00

Dat ziet er gezellig uit! Odie is echt COOL! Die ene foto met zijn hoofd net boven water en zijn mond open, geweldig.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:11

Whaha Haha!
ziet er super gezellig uit Haha!
Kijk dat lachen.. Super foto's!
En de tip over het touwtje om de nek is al gegeven zie ik Knipoog

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:36

Ja Ik denk dat Gert en de meiden niks gezegd hebben over een touwrje.. zonder touwetje is het voor de toeschouwerd veel leuker namelijk !! Gelukkig bieden manen ook enige houvast.. Maar vooral in het begin als ze gaan bokken onderwater (ze zetten zich af op de bodem) dan weet je echt zo snel niet waar je je aan vast moet pakken.

Goh ik wil zo nog een keer met dit weer zeg!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:46

Ik word hier stikjaloers van. Bloos Ik zou dolgraag eens met [**] zwemmen, maar hier gaat dat dus niet. Boos!
Het zijn wel hele leuke fotos, de lol straalt er vanaf. Haha!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:51

wow.. komen ze echt met hun hoeven van de bodem.. is dat niet eng om te voelen.. moet dit ook een keertje doen geloof

De fotos zijn echt zwaar kicke!! echt heel gaaf!!

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:52

ha ha ha !!!
Super gezellig ziet het er uit! Ik denk dat je met "duikboot Odie" wel mee kan doen met de olimpische paarden zwem wedstrijden!
die heeft er echt veel lol in!! Haha!
Have fun!
KiZz...
Oh ja als jullie weer gaan vergeet dan alsjeblieft de digi neit!! Bloos!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 16:14

M3isSi3j schreef:
wow.. komen ze echt met hun hoeven van de bodem.. is dat niet eng om te voelen.. moet dit ook een keertje doen geloof

De fotos zijn echt zwaar kicke!! echt heel gaaf!!


Soms het loopt daar schuin af, als ze dan even los van de grond hebben gezwommen en ze voelen weer bodem dan zetten ze zich soort van af en dan komt je paard ineens een heel eind omhoog...
Dan zou een touw dus fijn zijn want je zit op zijn kont anders. Haha!