Auto ontploft in mijn straat!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Auto ontploft in mijn straat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:25

Nou ik moet even mijn verhaal kwijt hoor...

Ik kom eigenlijk net zo'n 45 min. geleden terug van mijn paard. Het was een latertje vanavond want we hadden gesprongen. Ik wou net de knop van de tv zo'n 20 min. geleden uitdrukken en opeens hoor ik me toch een knal Bloos! Ik dacht.. zijn mijn buren nou helemaal gek geworden om zo hard met de ramen te slaan Verward Toen dacht ik... oh oh straks zijn ze mijn auto aan het kraken ofzo en ik keek naar buiten (woon 3 hoog)... en ik zie me toch een auto in lichterlaaie staan..

Ik wist niet hoe snel ik naar mijn telefoon moest rennen die al op bed lag en belde gauw 112... duurde weer een eeuwigheid voor mijn gevoel voor ik met de brandweer van Amsterdam werd doorverbonden... ze maakten er gelukkig geen lang verhaal van toen ik brulde.. auto in de fik!! We komen eraan... ondertussen was de brand steeds heftiger en hoorde ik weer een paar flinke knallen Scheve mond Gelukkig stond hij niet bij mij voor de deur en stonden er geloof ik verder geen auto's vlakbij. Toen na 5 min. ofzo kwam de politie en de brandweer erna. Na 5 min. blussen was de brand uit gelukkig... Ze zijn nu de auto aan het onderzoeken. Ik denk dat het een bom was Verward Zeker weer een waarschuwing in het criminele circuit in Amsterdam.

Toen ik thuiskwam heb ik niets raars gezien ofzo en ik geloof ook niet dat er mensen in die auto zaten

Ben me rotgeschrokken zeg!! Gelukkig maar dat ik al binnen was.. je zal daar maar net langsgelopen zijn Bloos!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:31

jeetje mina dat is wel schrikken. Idd mazzel dat je binnen was. En mazzel dat je ramen er nog in zitten.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:34

Ja idd! Ben blij dat ik net binnenzitten en dat de ramen er nog inzitten

Ben me rotgeschrokken! Er staat nu nog politie bij. De auto stond voor een school geparkeerd zo'n 8 deuren van mijn huis af... Vind het wel een eng idee hoor zo dicht bij je huis. Stel dat het echt een waarschuwing voor iemand was.. nou lekker dan woont die vlak bij mij Scheve mond Daar word je ook niet vrolijk van

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:34

pff..!! weet je ook nog van WIE de auto is..?
ben maar blij dat je hebt gebeld.. want ik zou zo in shock zijn en vergeten te bellen!! Bloos!

goed hoor OK dan!

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:37

Het zal je inderdaad maar gebeuren zeg... Scheve mond
Gebeuren er meer van zulke dingen in jouw buurt? Lijkt me toch niet echt veilig wonen dan...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:41

xtwisterx schreef:
Het zal je inderdaad maar gebeuren zeg... Scheve mond
Gebeuren er meer van zulke dingen in jouw buurt? Lijkt me toch niet echt veilig wonen dan...


Haha nou nee eigenlijk niet echt bij mij in de straat Wel in de buurt.. ik woon bij het Mercatorplein in de buurt.. misschien zegt je dat wel wat. Daar is vorig jaar iemand doodgeschoten door de politie en dat was een hele ophef!

Bij mij in de straat is het eigenlijk wel rustig en prettig wonene.. tot nu dan Verward Vraag me af wat er gebeurd is maar ik geloof dat het niet helemaal pluis is. Ik zag niemand weglopen of rennen en het is geloof ik ook een vrij nieuwe auto. Ik zal morgenochtend even kijken als ik wegrij naar mijn werk.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:42

Jeetje, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent Scheve mond

Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:44

Ashleytjee schreef:
pff..!! weet je ook nog van WIE de auto is..?
ben maar blij dat je hebt gebeld.. want ik zou zo in shock zijn en vergeten te bellen!! Bloos!

goed hoor OK dan!


Nee geen idee Ik had ook mijn lenzen niet meer in Bloos waardoor ik wel kan zien maar geen gezichten van mensen enzo. Maar ik zag niemand in de buurt van de auto en ook geen ambulances gezien dus er zat niemand meer in.

Een rook joh de hele straat was zwart Bloos! Het is een eng gezicht ja en ik was bang dat er meer zou ontploffen zoals je wel eens in films ziet.. maar gelukkig gebeurde er op een paar knallen na niets meer.

Ik blijf op dat soort momenten vrij helder heb ik al eerder meegemaakt.. ik sta wel stijf van de adrenaline maar weet wel wat ik moet doen. Ik heb al eerder een brandbom bij mijn moeder thuis meegemaakt en heb toen mijn moeder naar beneden geloodst en mijn katten nog in een kooitje gestampt... dat was ook niet leuk.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:46

Richtje schreef:
Jeetje, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent Scheve mond

Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht Ach gut


Ja daarom ben ik maar even gaan bokken Lachen Ik woon alleen dus heb niemand om tegen aan te banketstaaf. Heb net ook gauw mijn stalgenootje danifur op bokt gebeld... ja je moet toch je verhaal kwijt he Knipoog

Slapen al wel lukken hoor niet als het mijn auto was geweest

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:46

Ik ga weer even uit het raam kijken Haha! Sensatiebak Schijnheilig

Er staat dus nog 1 politie auto en verder is de rust wedergekeert in de straat. Ik hoop niet dat de politie me gaat wakker bellen voor info Verward Ik had het alarmnummer gebeld namelijk...
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 29-07-04 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:49

hahahah!!

en en en..?:P

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:49

Kan me voorstellen dat je graag even je verhaal kwijt wilt nu
Ach, zo maak je nog eens wat mee he Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:50

Mag toch hopen dat ze dan iig zo beschaafd zijn om tot morgen te wachten met bellen.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:50

Ashleytjee schreef:
hahahah!!

en en en..?:P


Haha nee niets meer te zien behalve 1 politie auto en een paar nieuwschierige mensen die bij de auto staan te kijken.

Ik breng jullie morgen wel verslag uit als ik meer weet.. wie weet was het Al qaida wel *LOL* uh hoe schrijf je dat eigenlijk Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:52

hahaha..!!

ooohhh.. *je denkt wel ERRUG ver..*:P gna gna gna

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:52

Ben benieuwd Haha!
Maar ga nu ook maar eens m'n bedje opzoeken....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:52

Richtje schreef:
Kan me voorstellen dat je graag even je verhaal kwijt wilt nu
Ach, zo maak je nog eens wat mee he Knipoog


Ja haha heb ik weer! Ik hoop idd dat ze dan tot morgen wachten en niet bij mijn deur gaan staan aanbellen.... dan schrik ik me rot.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:53

Richtje schreef:
Ben benieuwd Haha!
Maar ga nu ook maar eens m'n bedje opzoeken....


Ik ga ook een poging doen. Moet morgen werken Gaaaap

Trusten

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:53

Trusten

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:55

En ik wilde nog de eerste keer dat ik je topic las vragen of je soms in de Baarsjes woonde, maar ik dacht Nee da's flauw...

(en ik bleek nog gelijk te hebben ook)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:55

Ashleytjee schreef:
hahaha..!!

ooohhh.. *je denkt wel ERRUG ver..*:P gna gna gna


Ja je weet maar nooit he Haha! Maar zonder dollen.. het was best een eng gezicht hoor Scheve mond Die knal en mijn katten kijken en daardoor wist ik dat er iets was.. en ging ik kijken en dan die vlammen die uit die auto slaan.

Buren van mij 2 huizen verder (wij hebben erkers voor het raam) waren foto's aan het maken.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:56

Roos schreef:
En ik wilde nog de eerste keer dat ik je topic las vragen of je soms in de Baarsjes woonde, maar ik dacht Nee da's flauw...

(en ik bleek nog gelijk te hebben ook)


Ja hoe weet jij dat nou Verward Dat klopt!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:56

Richtje schreef:
Trusten


Trusten en niet raar dromen he Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:28

AnneOmie schreef:
Ja hoe weet jij dat nou Verward Dat klopt!


Dat is toch de wijk die het slechtse bekend staat ondertussen.. Liet zich niet moeilijk raden.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:47

Scheve mond

Jeetje, das schrikken idd.
Ik sta al stijf van de zenuwen als mijn buren ruzie hebben Haha!

זכור


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Anomien, Babootje, Bowo, C_estmoi, DPTomboy, Fiesta14, gonniee, GoogleAdsense, JoT, KarinW86, laura22, LiDi, Lijsken, lyanne_sanne, maaikemuis, maessie, Majestic-12, Misslev, NadjaNadja, Nicollevs, PetalBot, Rianneko, Selina, stella92, SUSANNEx, Traiectum, vilheide, Winged, Zilfstar en 70 bezoekers