Lid worden WRAN, hoe lang duurt dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lid worden WRAN, hoe lang duurt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:05

Ik kan geen telefoonnummer oid vinden om te checken of e.e.a. goed doorgekomen is Verward maar ik heb me ruim een week geleden via het internet aangemeld bij de WRAN, maar nog niets gehoord. Geen bevestigingsmail of niets.
Iemand enig idee of dit normaal is, of dat dus die internetinschrijvingen gewoon niet werken?

Alvast bedankt!

Sonja


vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:37

dat is normaal Haha!

bij mij heeft het denk ik een maand geduurd voordat ik wat binnen kreeg.

toen moesten ze wel net alles overnemen dus deed het langer
ik weet niet of nu alles de oude is
Laatst bijgewerkt door vrolijk op 29-07-04 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:37

Het duurde bij mij wel even...
Dus geduld... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:42

Maar het gekke is dat via het inschrijfformulier je aanmelding in je OUTbox zou komen. Alleen daar stond 'ie dus niet, en hij staat nu ook niet in m'n Sent Items.
Maar de site zei wel dat m'n aanmelding verstuurd was. Dus heb ik het nog een keer ingevuld, maar weer hetzelfde Verward
Ik weet nu dus stomweg niet of m'n aanmelding wel binnen is gekomen bij de WRAN......

Heeft iemand anders een telefoonnummer oid waar ik het kan checken?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:45

Staat in de WHW, zal vanavond even voor je kijken. Tenzij iemand hier thuis zit en het nummer bij de hand heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:47

Fijn, alvast bedankt! Dan bel ik ze morgen even of het wel doorgekomen is Haha!

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:49

dat had ik ook vond ik ook erg vreemd Verward
maar het was toch doorgekomen

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:58

Toevallig .... ik heb me vorige week ook aangemeld en precies hetzelde , niks in je outbox of sent items..... afwachten dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:00

Anya zoekt vanavond een telefoonnummer, dus gewoon even bellen morgen, dan weten we het zeker!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:15

Hoi Son,

Volgens mij is dit het nummer 010-5017404. Succes OK dan!

"He knows when you're happy. He knows when your're comfortable. He knows when you're confident. And he always knows when you have carrots."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:27

Haha! Ik kreeg net al heeeel lief een PBtje van iemand die me uitgelegd heeft dat je geen melding in je sentitems krijgt van mailtjes die je via een website verstuurt Haha! Damn en ik kan me niet eens verschuilen achter Bl0nt want inmiddels hebben teveel mensen me gezien.... Haha!

Afijn, ik heb nu dus het nummer van het secretariaat, da's alvast handig. Alleen jammer dat ik dus volgende week waarschijnlijk nog geen gebruik kan maken van WRAN-korting om te starten.... Tong uitsteken

Bedankt allemaal!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:33

Ja dat kan wel! Als je aangeeft dat je lid bent geworden, krijg je die korting ook als je nog geen pasje hebt. Je kunt altijd later nog een kopie van je pasje opsturen.

Ik hoefde i.i.g. niet het volle bedrag te betalen toen ik nog geen pasje had.

Betekent dit dat je toch maar gaat starten in Saasveld? Dan kom ik toejuichen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:48

Ik beslis het komend weekeinde. Mileen loopt pas weer een paar dagen onder het zadel en het herstel gaat goed. Been is/wordt niet meer dik. Maar ik heb bv nog totaal niet gestopt en gedraaid en dat ga ik nog niet doen ook niet. Als ik al ga, dan ga ik voor de horsemanship en trail. Reining zowiezo nog niet.
Maar ze is baggervet van die dikke maand op de wei. Dus wat uit conditie en totaal niet scherp.
En in geval van twijfel dan ga ik volgende week alleen kijken in Saasveld. Eind vd maand Hardenberg lijkt me boven vorige verwachtingen uit toch haalbaar.

Maar ik kom zowiezo naar Saasveld. Er zijn wat mensen die ik graag wil zien rijden. Dus zowiezo gezellig als je komt!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:59

Wij maken er een leuk dagje van!
Met of zonder Mileen. We bellen! (voor SM ons beslotterd wegens slow chat Lachen )


kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:36

dag sonja, kom je dan toch nog naar uitgeest????

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:17

He sonja, wanneer gaan we weer eens discusieeren ?? ( Haha! )
Heppie mijn nieuwe topic gezien hier in western ??
had al wel wat verwacht van je Cool Knipoog Haha!

Randypaard

Berichten: 155
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:51

Sonja schreef:
Ik kan geen telefoonnummer oid vinden om te checken of e.e.a. goed doorgekomen is Verward maar ik heb me ruim een week geleden via het internet aangemeld bij de WRAN, maar nog niets gehoord. Geen bevestigingsmail of niets.
Iemand enig idee of dit normaal is, of dat dus die internetinschrijvingen gewoon niet werken?

Alvast bedankt!

Sonja

Is mij ook overkomen, achteraan bellen, want via internet komt blijkbaar niet altijd door! Misschien via Manege de Kempen in Eersel aan telefoonnummer komen, die organiseren o.a. westernwedstrijden

als je lid wilt worden van de Wran voor het tijdschrift kun je beter je abonneren op de Quarter!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:15

Met het inschrijven van de wedstrijden krijgen de mensen ook geen bevestigende mail!! Dus ik nam al aan dat het met lid worden ook zo is!!

Euh,...?? Tsjah,...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:30

@Anya en kjcm: ik heb gisteravond voor het eerst weer even serieus in de bak gewerkt en het ging zwaar stinkmodder. Ze is veel te veel aangekomen in die tijd en die dikke pens zit ons allebei in de weg. Buigen? Noooooit van gehoord. Weer supergiftig op het been, geen enkele vorm van geduld te bekennen. Ze is gewoon zo blij dat ze weer wat mag doen, dat ze het liefst meteen een uurtje galoptraining met stoppen en draaien wil. Maar dat vindt dat pestvrouwtje van haar dus weer niet goed Haha!
't Zit er dus denk ik nog niet in. Wedstrijdje is leuk, maar je moet er wel klaar voor zijn. En ik krijg haar denk ik gewoon niet op tijd klaar.

@Vana: Lid worden voor het tijdschrift Verward Zou totaal geen nut hebben want over een paar maanden is het lidmaatschap van de WRAN losgekoppeld van de WHW. Ik word lid omdat ik wat meer wedstrijdambities heb en met meerdere paarden ga starten. Dus ik ga lekker gebruik maken van minder inschrijfgeld betalen Haha! Ik ben trouwens ook niet zo van de Quarters, dus ik denk ook dat dat tijdschrift aan mij niet zo besteed is Haha! Ik denk dat ik bij de WRAN en de DAWRA wat meer op'm'n plekje ben met een Fjord en een Arabier Tong uitsteken

@Whiz: daar valt niks over te discussiëren, dit is gewoon superleuk nieuws Tong uitsteken Valt me tegen van je hoor *LOL*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:34

@sonja...Ik hoor het al, je bent weer niet lief tegen Mileen. Galopstraining is heel belangrijk voor het ontpensen hoor. Je krijgt er nooit die buik af met trail-oefeningen. Kortom: ik ben voor Milena Clown

Maar dan gaan we toch lekker samen kijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:41

Haha! Je had haar gisteravond moeten zien bij de late voerronde Haha! Ze staat momenteel buiten in een stal, samen met Faiz (alleen stroomdraad ertussen) en Faiz kreeg een arm vol kuilgras, en zij maar een handje. Oeiiiii wat had ze me graag gebeten als ze dat gedurfd had....
De komende dagen ga ik de training afwisselen, de ene dag het bos in (rechtuit op stevige paden) om weer wat conditie op te bouwen, en de andere dag werken we in de bak om weer wat geduld (te proberen Haha! ) op te bouwen.
We'll see...

Kijken gaan we sowieso, dus een leuke dag wordt het toch wel!!!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:49

Sonja schreef:
@Whiz: daar valt niks over te discussiëren, dit is gewoon superleuk nieuws Tong uitsteken Valt me tegen van je hoor *LOL*


you've got me again, welke wedstrijd ga je nu als eerste bezoeken ??
kunnen we meeten en gezichten plakken bij die heftige discus. Haha!
als ik mij niet vergis is het 15 aug. in Oudbeijerland, maar daar zul je wel niet komen is niet zo in de route he ??
Jammer hoor dat toen ik in Almelo woonde niet wist dat er uberhaupt aan western gedaan werd in tukkerland..............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:59

Oudbeijerland is idd een beetje uit de slinger Haha! Volgende week Saasveld, eind vd maand Hardenberg. Misschien het NK in Mariënheem? En dat weekeinde is er ook wat in Aken, daar gaan we misschien ook nog heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:09

Helemaal toppie, ik heb een mailtje van Jan (Trel) gehad dat de inschrijving doorgekomen is, en dat ik gewoon m'n WRANkorting al krijg op de komende wedstrijden, ook als m'n pasje nog niet binnen is. Super hoor!!!

Thanks Jan!
Groetjes bij jou op stal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse en 37 bezoekers