Zondag Bolivia weg naar de fokkerij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Zondag Bolivia weg naar de fokkerij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 22:09

Vandaag ben ik gaan kijken bij de Friezen fokkerij waar ze Bolivia als draagmerrie willen hebben. Ik ben echt heel tevreden over de afspraken die we hebben gemaakt: Bolivia blijft namelijk gewoon van mij!!!

Eigenlijk krijgt de fokkerij haar gewoon in bruikleen. Ik vind het zo fijn dat ik gewoon de controle houd en dat het gewoon mijn paardje blijft.

Ik ga haar zondag wegbrengen. Dat wordt heel moeilijk en het ergste is dat er een kleine kans is dat ze niet geschikt is. Zondag wordt daar haar baarmoeder gescand en die moet er natuurlijk goed uitzien. Maar in principe moet ik zondag afscheid nemen. Het lijkt toch makkelijker nu ik weet dat ze van mij blijft. En natuurlijk is het ook fijn dat ik er vandaag ben geweest en dat alles me heel erg aansprak.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:17

Veel succes! en veel plezier gewenst voor Bolivia.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:26

Wel een mooie oplossing als het allemaal gaat lukken, heel veel sterkte zondag.
Zit je er nooit aan te denken om zelf een veulen uit Bolivia te fokken?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:35

Hoi
Waar gaat ze naartoe, plaats bedoel ik dan?
moedig van je hoor.
denk je dat ze er geschikt voro is?

succes,
Ingrid

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:42

Niu fijn dat je iets hebt kunnen regelen wat voor jouw ook aanvaardbaar is. Hoop dat het onderzoek goed afloopt.Mooi toch zo'n oplossing

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 22:48

Ze gaat naar Marssum, 230 km rijden.

Normaal gesproken zou een merrie van 8 jaar, die al een keer een veulen heeft gehad, prima geschikt moeten zijn. Er is ook maar een hele kleine kans. Ze kijken alleen nog maar naar haar baarmoeder, voor de rest is ze quo bouw enzo goed. Maar ik houd er toch rekening mee, want de kans is er wel ook al issie klein

Jippie, ik ben bang dat de artrose erfelijk is en dan fok ik een veulen met artrose.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 23:19

Wat een goeie oplossing. Het is beter dan door etteren met rijden en zo heeft zij nog de vreude van het krijgen van veulentjes.
Maar toch sterkte, je doet d'r toch 'weg'.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 09:24

oooh meid veel sterkte zondag tuurlijk is het mooi dat ze het zo goed krijgt maar moeilijk blijft het echt! ze zit dan best een eindje van je af.

succes!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 09:53

Ik hoop voor je dat Bolivia geschikt is als draagmerrie, dan heeft ze nog een mooi leven voor de boeg.
Ik vind het een goede beslissing van je.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 10:12

Wat de rest al zegt, het is een superoplossing en voor jou zo'n ontzettend fijn idee dat ze toch van jou blijft. Heel veel sterkte hoor, het zal wel erg moeilijk voor je zijn. En het is niet naast de deur.... Hoop voor je dat ze goedgekeurd wordt!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 11:03

Sterkte morgen. Het is vast wel moeilijk, ondanks dat ze van jouw blijft. Ze staat niet meer om de hoek tenslotte.

Als ik het goed begrijp worden er bevruchte eitjes in haar geplaatsd als ze goedgekeurd wordt? Eigelijk best geinig, loopt daar Bolivia met een friesje aan haar zij Lovers