Vedettes met viertal rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Vedettes met viertal rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 10:14

Viertal rijden was weer een succes. (NOT)
Normaal oefenen we op donderdag, maar aangezien deze week een van de dames niet kon oefenden we dus gister.
Om half 8 spreken we altijd af. Ik en nog een meisje waren er om kwart over 7 al om los te rijden. Een meisje was netjes om half 8 aanwezig, de andere 2 dames (waaronder degene waarvoor het verzet was) komen rustig om kwart voor 8 aangescheten. Waarna ze nog rustig 5 minuten gingen kletsen. (ik zat me al op te vreten)

Even later gingen we toch achter elkaar. De bewuste dame gaat meteen voorop rijden, terwijl de commedant melde dat ze als 3e moest rijden. Hele discussie madam was zwaar beledigd en vroeg of ze gedegradeerd was? Net alsof het een schande is om als 3e te rijden.

Tijdens het rijden van alle kanten geklaag. "Tempo te hoog, tempo te laag" enzovoorts, ik word er simpel van. Tijdens L-viertal rijden zijn het al vedettes. Ik met mijn B-paard pas me gewoon aan. Anderen kunnen met hun M-paard geen concessies doen!

Maarja ik blijf gewoon lief lachen en lucht mijn hart hier wel.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:23

Scheve mond
Irritant zeg, dat soort mensen!
Denken dat ze beter zijn.
Frustrerend is dat.

Ach, ik heb het ook wel eens meegemaakt. Ik was met Kas aan het rijden in de bak, komt er zo'n tr*tje van de manege langs.
Het ging niet echt lekker. Ze lachtte me gewoon keihard uit. Dat ik een paard had en niet eens weet hoe ik hem (haar Haha!) moest rijden.
Ik heb gevraagd of zij het even wilde proberen. Nou, dat wilde ze wel.
Zaag, zaag, zaag. Kas pikte het niet, ze lag er binnen 5 minuten af Haha!
En ik nog zeggen: 'nou, dat is me nog nooit gebeurt Bloos! Haha!'

Dus, stel een paardenruil voor en fluister Sundance even in het oor dat er zand gehapt mag worden }>

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 10:27

Das een goede! Vooral omdat madam eerst een paard had en deze niet aankon, vandaar dat ze maar een e-pony heeft gekocht die al M gelopen heeft! En maar zeuren "hij rent zijn benen onder zijn kont uit"
Ik wilde bijna zeggen dat ze dan maar een paard had moeten kopen. Haha!

(niks tegen E-pony's maar in een 4-tal met grote paarden past het niet)

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:34

(vroeger) bij ons op de vereniging was de commandant de baas, er mocht niemand commentaar leveren op anderen, daar was de commandant voor.

Als het je niet beviel dan kon je oprotten.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:35

Haha.. sorry, ik lach je niet uit, maar tis zooooooooooooooooooooo herkenbaar!!
Ik heb dus wel es tegengesproken en sinds toen gaat et prima (de verstandhouding tussen zo'n persoontje en moi)!!
Dus laat jezelf niet op je kop zitten en zeg er wat van.
Maar zolang ze zichzelf zo te kijk zet en niet jou.. lekker laten!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 10:36

Probleem is ook dat we een te softe commendant hebben!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:53

Marliesje schreef:
Probleem is ook dat we een te softe commendant hebben!


Tja.. ook dat is bij ons wel herkenbaar! Een bloedgoede man welke het liefst iedereen naar z'n zin wil maken!
Laatst was et hem zat en was ie 'opgetreden'!

Maar et blijft leuk hè.. viertal rijden! Haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 10:56

Inderdaad het blijft leuk. Ik wil alleen niet voor banketstaaf staan op de kampioenschappen dadelijk. Knipoog

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:58

Bespreek het eens met de commandante, vertel haar dat jij je groen en geel ergert. De commandante moet de leiding in handen nemen anders blijf je dit gezeur houden.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 12:59

Het is een hij! Maar zo groen en geel erger ik me niet hoor.
En hij weet wel hoe ik erover denk. Haha!

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:53

whahaha wij hebben ook zo een gehad haha kwam aan het haar witte rijbroek en handschoenen stapte op de hengst en na 10 min stapte ze af kan er niks mee oke mevrouw de z1 ruiter ahahah

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:17

hehe viertalrijden... Leuk he Schijnheilig

Vorig jaar hadden wij ook zo'n "ahum supergoed" ehm "kind" er tussen zitten.. erg jammer. Verpestte het voor ons allemaal. Vanavond hadden wij trouwens ook zo'n les dat iedereen te laat kwam. Gelukkig kunnen wij het echt super met elkaar vinden (ook allemaal vriendinnen) en onze ouders met de commandante & trainster ook erg goed en zo. Als onze trainster zegt dat ze eens iets anders wil of weet ik veel wat doen wij dat gewoon hoor. *LOL* Maar we zijn verder ook best wel lui Bloos . Maar de training van vanavond ging erg goed. We beginnen om 6 uur; ik was er om 5 voor 6 (kom stappend van een andere boerderij), toen waren we met zn tweetjes, toen kwam onze trainster (en waren wij van plan maar met zn tweeen carroussel te gaan rijden Vingers aflikken ) maar toen kwam nr. 3 nog en 20 over 6 nr. 4. Maar gelukkig allemaal met goede reden en zo maar gebeurt wel iets te vaak. Clown

Groetjes. Cool

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 08:28

Ik ben denk ik nog een beetje opgevoed door mensen de oude stempel.
Bij de ponyclub was niet op tijd: niet meerijden.
Ja, maar. Kwam niet in ons woordenboek voor. En als we achter elkaar zaten werd er niets meer gezegd. Stond je iets niet aan dan kon je dat na de les melden. Ben je het niet eens met de volgorde, dan rijd je maar niet mee. Haha!