weer zo'n dag,1.auw 2.ieuw 3.weer draad door

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

weer zo'n dag,1.auw 2.ieuw 3.weer draad door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 02:30

Het gaat weer lekker net als maandag....
ik ben op de vlas-hark gaan staan en heb me toch een knal voor mn kop gekregen van de stok Haha! Blauw oog nu heb ik een dik oog...

de eigenaar van de ponies..daar hebben ze een misselijke grap uitgehaadl..
Ze hebben een homo advertentie van hem op internet gezet en nu wordt hij steeds door homos gebeld....en kan hij dus uitleggen dat het niet waar is enzo....
Echt dom wie doet dat nou!!slaat toch nergens op...hij heeft een eigen bedrijf eno nou lekker voor zn reputatie enzo hoor!
Vind het best banketstaaf voor hem, maar ook voor de homo die hem bellen....want die krijgen steeds de teleurstelling te horen dat hij geen homo is en dat het een grap is...

nou waren we lekker mnaar de mac geweest...komen we terug
ziteen even een sigaretje te roken..gaan alle paarden door de omheinig heen...maar ik had van de week al geschreven dat deze dus al kapot gemaaid was...dus en nu was thesi(ja alweeeeer rotbok Haha! ) door de draad gegaan en de rest erachter aan... nou madam vond de opening naar de eeuwige velden...met als eindopening de straat...dus hup de eigenaar in de auto naar de andere kant van de wei en daar de draad dicht gedaan...vervolgens door de wei naar ons gecrosst en paard terug naar de goede kant gedreven, gelukkig was het nog goed te maken anders lag de complete omheinig eruit...
Nu hadden we thesi meegenomen naar stal en afgespoten(ja ze was ook gaan zwemmen in de sloot Haha! ) voor de blubber die uit de sloot kwam..
Om te controleren op nog meer wonden als alleen de ene die ze al had..
Gelukkig heeft ze verder niks OK dan!
Hope krijgt ze het toch weer voor elkaar!!
en dat om 00:10 uur dus we zagen lekker veel 2 van ons nog nacht blind ook Haha! zag helemaal niks whaha

Maar gelukkig is met de paarden alles goed....
en mij oog is wel dik mar gelukkig zie je het niet(let op morgen is eht blauw Haha! )
alleen nu nog de advertentie weg zien te krijgen...

sorry wou het even kwijt
maandag waren ook al paarden op de straat...
een erg stressvolle week...
ow ja en heb vanavond ook nog gehoord dat een kennis in het ziekenhuis ligt!!Met een te hoge bloeddruk dus ik hoop dat alles goed is met hem!!
Gaat lekker zullen we maar zeggen


pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:02

Ja lin ik weet niet wat er nog meer gaat gebeuren van de week hoop niet veel slechts meer.
Eerst bij jou verzorg haffen heel de omheining aan diggelen en paard gewond,toen Mijn knol die zen ijzer aftrapt.Dan twee keer alle paarden los en weet ik het allemaal nog meer haha
Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren
xxxxjaninne

Ps en inderdaad ik zag geen steek meer met die auto lampen in het donker pff hahaha

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 12:59

pinotjuh schreef:
Ja lin ik weet niet wat er nog meer gaat gebeuren van de week hoop niet veel slechts meer.
Eerst bij jou verzorg haffen heel de omheining aan diggelen en paard gewond,toen Mijn knol die zen ijzer aftrapt.Dan twee keer alle paarden los en weet ik het allemaal nog meer haha
Ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren
xxxxjaninne

Ps en inderdaad ik zag geen steek meer met die auto lampen in het donker pff hahaha


jaaah t was een beetje donker maar he Haha! om 12 uur snachts....midden in een wei whaha
Cool

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:04

En ik in je vorige pech topic nog beweren dat je nu vast geen pech meer zou hebben.....

'Als het regent in mei, is april voorbij'

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 19:04

whaha nou het valt tegen Haha!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:12

Nou ik ging gisteren om half 3 ook ff rijden, breek ik de sleutel in het slot van de wei. Overal heen geweest voor tangetjes en uiteindelijk slot los maar met nog een halve sleutel erin. Weer het hele dorp door om die eruit te laten halen, maar ging echt niet.
Toen maar een nieuw slot wezen versieren, maar toen moesten de eigenaren van de andere paarden daar ook een sleutel van hebben dus die ook wezen wegbrengen.
Toen was het inmiddels half 6 en ik was ook aardig over m'n kookpunt, dus van rijden is nix meer gekomen.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 19:22

Jaa dan baal je he....op zon moment...
Soms heb ik het echt neit meer dan sta ik echt op punt van janken alles zit dan tegen enzo...

maar das lekker dan als die sleutel afbreekt Bloos! das balen....


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:14

Ja en de betreffende slotenmaker die mijn sleutel had bijgemaakt werkte ook alles behalve mee. Kon alleen zeggen dat die sleutel vast zat.
Dat zag ik ook al, ben ik nu ook gediplomeerd slotenmaker? Haha!

'Als het regent in mei, is april voorbij'

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:20

hahah ja hoor je bent met vlag en winpel geslaagd OK dan!
hahah
Jeetje dat die daar voor werkt dan zeg....
Schieten de mesnen toch ook weinig mee op???

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:28

Die man heeft het hele sociale gebeuren wat het hebben van zo'n winkel met zich meebrengt, nog niet helemaal onder de knie.
Kortgezegd: contactgestoord...

'Als het regent in mei, is april voorbij'

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 13:25

whahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, daaf4ever en 158 bezoekers