Op bezoek bij fokker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Op bezoek bij fokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 17:37

Met knikkende knieen heb ik zojuist de fokker van Imker gebeld. Omdat wij in juni naar Almelo gaan, en Imkers fokker er vlakbij woont, leek het me een leuk ideetje om daar eens op de koffie te gaan en evt. wat foto's of een video van Imker mee te nemen. Zodat ze kunnen zien hoe Imker het nu doet. Maar ik durfde niet te bellen, bang dat ze het misschien dom vonden. Ik belde ook wel heeeel ver van tevoren (3 maanden), maar als ik iets wil, dan wil ik het ook meteen (weten in dit geval).
Ikke dus bellen, bibberbibber aan de lijn. De zoon van de fokker nam aan en ze fokken dus nog steeds paarden!!!! Alleen waren zijn ouders niet thuis, die zitten op de Zwolse paardendagen, dus heeft hij mijn nummer genoteerd en opgeschreven welk paard ik van hun heb, zodat zijn ouders mij terugbellen. Hij vond het juist een hartstikke leuk idee!!! Godzijdank.... Ik ben weer helemaal blij. Zal video-opnames maken van zijn stal, van de les en tijdens wedstrijd. Misschien komen ze wel naar de Almelose Ruiterdagen, je weet maar nooit. Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 18:50

haha leuk is dat, telefoontje willen plegen maar het eigenlijk niet durven. (erg bekend)

Wel leuk dat die mensen zo reageerden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 19:24

Gewoon naar toe gaan hoor.
Wij hebben ook goed contact met de fokker van Handell en Ilindra.
Ik heb ze ook gewoon een keer gebeld toen ik Handell net had, we zijn toen langs geweest en hebben later Ilindra bij hun gekocht.
Ze komen ook elk jaar kijken naar als Ilindra geveulend heeft en komen ook naar de keuringen.
Ook zijn ze al een paar keer op wedstrijden komen kijken en toen wij een jaar naar Japan gingen is Ilindra terug gegaan naar hun en hebben zij er nog een veulentje bijgefokt Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 23:32

Ik heb ook heel lang lopen tijwfelen om de oude eigenaar te bellen vooral omdat er slechte verhalen van hoorde.

Gelukkig kreegik alleen maar positieve dingen te horen (van die eigenaar) maar van de eigenaar ervoor alleen maar slecht. Erg jammer. Ik ben blij dat ik toen gebeld heb was wel een verschrikkelijk hoeg drempel.

Ps het begon allemaal met een brief naar die persoon Lovers .

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 01:17

Natuurlijk willen ze zien wat er van die prachtige Imker is geworden!
Hopen dat ze snel terug bellen dan!
Haha!