Bokles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Bokles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 23:32

Was me weer een lesje vandaag Lachen

Ik mocht op het paardje waar ik om gevraagd had, vorige keer staakte ze heel veel bij me dus ik wilde daar graag verbetering in aanbrengen en het ging gelukkig ook beter, ze was voorwaarts en ontspannen en beter aan mijn kuit, 2 keer in de rem (ze is erg licht in de mond), maar het was beter dan vorige keer (30 keer in de rem ofzow Knipoog )
Bij de galop werd er op de binnenhoefslag gegaloppeerd, alles ging goed totdat een paardje besloot dat hij eigenlijk beter fungeerde als rodeo paard Knipoog
Een paar gemene bokken en de ruiter lag op de grond, gelukkig nix aan de hand, alleen paardje was nog lang niet uitgeraast vond ie...
Dus elke keer wegspringen, lekker dollen door de bak, mijn paardje begon ligt te huppelen en wou eigenlijk wel mee...
Na 3 rondjes uitrazen konden ze hem eindelijk pakken en werd op stal gezet om verdere ongelukjes te voorkomen...
Na de rust weer was terug gekeerd en de les hervat kon worden gingen we verder met 2 voor 2 galloperen, toen ik aan de beurt was, warempel ze was fris! Haha!
Met een bok in galop, toen ze terug viel na een halve ronde weer met een bok in galop en toen hield ik het voor gezien, bleef wel goed zitten maar vertrouw het nog niet helemaal met al dat gebok aangezien ik nog steeds afentoe voorover val...
Op de andere hand galopperen sloeg ik ook over nadat er weer een paardje aan de kletter ging, ja ik weet het, ik ben een angsthaas Verdrietig
Later sprong mijn paardje nog een keer opzij en het deed me gelukkig weinig, ik had echt zoiets van wat doe jij nou raar Verward
Maarjah, ondanks het gerommel toch heerlijk ontspannen kunnen rijden en paardje liep zelf ook goed mee, iig goed voor me zelfvertrouwen wat ik probeer terug te krijgen Lachen

Alleen wat ik me nou de hele tijd afvraag, waar was de wind vanavond Verward Ik heb geen zuchie wind gezien maar toch dat geklooi in de les Verward

Ik blijf iig steeds vaster zitten en langzamerhand krijg ik het weer terug gelukkig, maar de weg is nog lang...