Voor het eerst weer op kiddin!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Voor het eerst weer op kiddin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 15:29

Omdat kiddin op rust moest omdat ie een schiefel heeft die nog steeds gevoelig was en groter werd, (zie dit topic [MD] Schiefel.. en nu op rust?? of? heb ik nu al een maand niet meer op hem gereden. De schiefel is trouwens niet meer gegroeid en hij is er ook helemaal niet gevoelig meer op! Lachen

Toen ik stopte was hij dus precies 3 maand onder het zadel, alles ging net lekker, dus dat wel balen. De DA zei ook dat de keus aan mij lag, het verstandigste was dat ik hem op rust zette, maar ze kon zich ook voorstellen dat ik dat liever niet wilde omdat hij net ingereden was. Maar wat moet, dat moet, en als dat beter voor hem is, naja dan maar een maandje niks doen.

Zodoende ben ik vorige week weer rustig begonnen met longeren, en ben ik er vandaag weer voor het eerst opgegaan. Had wel kriebels in mn buik, vond t wel spannend. Eerst even aan de longeerlijn.. maar hij was zo braaf dat ik al gauw weer los door de bak draafde.. je zag m echt denken:" tss, dit is toch niet moeilijk.. dit kan ik allang!" haha.. ging super dus.. ben helemaal tevreden en blij! Lovers Haha!

Duhelo

Berichten: 28548
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:25

mmm, je link doet het niet Haha!
gelukkig dat die zo braaf bleef, nu duimen dat de schiefel niet meer verandert Knipoog
veel succes ermee Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:31

Fijn dat het zo goed ging!
Goed gedaan na zo'n tijd OK dan!