onze oude kat loopt mank! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

onze oude kat loopt mank! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 14:42

onze katten zijn nooit! ziek. dat zei me moeder nog deze week.
en ja hoor vandaag was het raak.

ik heb dus een kitten in huis genomen, en de andere 2 katten moeten er weinig van hebben, dus die zijn een groot gedeelte van de tijd weg.

onze jongste is altijd op stap, dus dat is normaal.
maar de oude kat is nooit ver weg. en is altijd snel weer thuis.
gister was ze snachts weg. en de dag erna was ze ook niet te vinden. toen ik van het werk thuis kwam zij me zus dat ze er nog niet was.
om 9 uur savonds kwam ze weer thuis, maar we zagen meteen dat ze niet goed liep met haar achterpoten.

ik meteen kijken hoe het eruit zag. maar op haar linkerachterpoot zag ik een sneetje in haar kussentje wat haar heel erg pijn deed. de rest van haar poot doet geen pijn.
ze heeft de hele avond/nacht en vanmorgen op de kast gelegen. vanmiddag kwam ze er weer af maar nu loopt ze met haar beide achterpoten een "mank"
en haar linkerpoot, daar loopt ze nu dus scheef op.
het kan zijn dat haar spieren nu gewoon erg stijf zijn.
maar we hebben de dierenarts gebelt, dus daar gaan we zo met haar heen

ze zal wel denken, alweer? want me moeder is gister nog met mn kitten er geweest.. Haha!

hopen dat onze oude poes weer beter word...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:45

Dan zou het best eens kunnen zijn dat 'ie aangereden is of ergens hard vanaf gevallen is.
Zijn z'n nagels afgesleten? Poezen die een aanrijding hebben gehad hebben vaak de nagels het scherp afgesleten, omdat ze op het moment van de klap hun nagels automatisch uitzetten.

Ik hoop dat het snel weer helemaal goed komt met 'm!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 15:00

nee, daar heb ik ook meteen naar gekeken. alleen 1 nagel is ene beetje versleten. de rest niet.

en als ze aangereden zou zijn en als ze geraakt zou zijn aan haar achterkant. zou er er niet mee lopen. dan sleept ze ermee en dan zit ze er ook niet normaal op.

dus tja, wat zou het zijn... nog een uurtje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:25

Wat het ook is, knuffel je poes maar (voorzichtig) beterschap van me.