vriend jaar naar Bolivia, wat te geven??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

vriend jaar naar Bolivia, wat te geven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 08:42

Een vriend van me (tevens ex) gaat 11 augustus voor een jaar naar Bolivia. hij gaat daar vrijwilligerswerk doen bij straat/weeskinderen.

Sinds vorige week kunnen we opeens weer erg goed met elkaar overweg, en ik denk dat dat komt omdat hij weggaat. (heeft namelijk bindingsangst) want als hij nu dichter bij me komt hoeft zich niet in allerlei bochten te wringen, hij gaat toch weg 11 augustus.

Nu wil ik hem iets geven maar wat? ik zou het echt niet weten.

het kan zowiezo al niets van waarde zijn want dat kan in die landen niet.

iemand tips?


Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 08:53

Mijn nicht is net terug uit Bolivia, je kunt er niet veel kopen en het is er ontzettend koud op de hoogvlaktes nu:

- warme trui/sjaal/handschoenen
- lievelingssnoep/drop/koekjes (dat kun je daar immers niet krijgen)
- mooi boek (lekker dik, ook voor tijdens de vliegreis)
- woordenboek spaans
- belofte dat je hem voor 2-3 weken komt opzoeken daar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:36

zijn ouders wilde me vorige keer ( hij is van januari tot eind maart 3 mnd daar geweest) een ticket geven maar toen heb ik het niet gedaan.
Misschien is dat nu een optie is.

pff echt moeilijk om een cadeau voor hem uit te zoeken, misschien is een kaartje met een leuke tekst ook wel iets.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:55

Een dagboek!
En schrijf er zelf een stuk in. Ik heb toen mijn ex/goede vriend op wereldreis ging een hele opsomming gemaakt van een paar pagina's met
"weet je nog?" en daar alle bijzondere herrinneringen opgeschreven die we samen hebben. Grappige, speciale, ontroerende, emotionele momenten. Vaak zijn steekwoorden al genoeg. Hij zei later dat hij het veel gelezen had...

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:58

Toen mijn zusje wegging naar het buitenland heb ik haar een mooi zakmes gegeven. Dat is erg goed van pas gekomen.


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:08

telefoon kaarten, kan hij je bellen!!!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:16

Een vriendin van mijn zus gaat ook een jaar weg. Zij heeft samen met haar vriendinnen een boekje gekocht(zo eentje van de wereldwinkel, waar "oud" papier in zit, is best leuk Knipoog) en iedereen heeft een aantal pagina's met leuke dingen, foto's, mini-envelopjes met "open dit op ..-..-...." en dan daar iets kleins in, of een verjaardagswens, of wat dan ook.

Dat is echt geweldig leuk, en een van de beste dingen die je in mijn ogen kan geven...

lieke2
Berichten: 2124
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:45

ik vind het dagboek met herinneringen en steekwoorden een mooi cadeau. Ik zou er zelf niet aan denken, maar als hij het even moeilijk heeft, kan hij er wel veel steun uit halen.

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:56

als hij er het type voor is: een klein 'tas'knuffeltje?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, Bo_Y, ComscoreBot, desi92, Eskimo, Gea99, GrapeshotBot, kimberly1995, Luzerna, Meliaforever, MyWishMax, winnetou4502, xmirax, YandexBot en 36 bezoekers