Tolbert 31-7 en 1-8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:10

Ik ben één van die 100 en daar ben ik niet blij mee! Twee weken geleden werd een wedstrijd afgelast vanwege het slechte terrein. Afgelopen weekend stond ik op de wachtlijst en kon ik ook niet starten. Zag ik later bij de uitslagen dat van de 43 combinaties 7 niet gestart waren! Kan me voorstellen dat iemand op het laatst ziek is of zijn paard kreupel heeft, maar 7 combinaties die op het laatste moment niet kunnen??? Jammer dat mensen niet tijdig afmelden om zo een ander nog een kans te geven alsnog te starten...... Komend weekend kan ik dus weer niet starten. Verdrietig Baal er behoorlijk van. Wil voor het eerst M1 gaan rijden, maar op deze manier komt dat debuut er nooit!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:11

Jammer zeg, ik heb me weken geleden al opgegeven maar ben niet geplaatst .

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:13

Roxx schreef:
Ik ben één van die 100 en daar ben ik niet blij mee! Twee weken geleden werd een wedstrijd afgelast vanwege het slechte terrein. Afgelopen weekend stond ik op de wachtlijst en kon ik ook niet starten. Zag ik later bij de uitslagen dat van de 43 combinaties 7 niet gestart waren! Kan me voorstellen dat iemand op het laatst ziek is of zijn paard kreupel heeft, maar 7 combinaties die op het laatste moment niet kunnen??? Jammer dat mensen niet tijdig afmelden om zo een ander nog een kans te geven alsnog te starten...... Komend weekend kan ik dus weer niet starten. Verdrietig Baal er behoorlijk van. Wil voor het eerst M1 gaan rijden, maar op deze manier komt dat debuut er nooit!


Ja precies, ik baal er ook van! Want nadat ik de boel had opgestuurd, stond nog zeker 2 tot 3 weken op de site dat je je nog kon inschrijven, dus ik dacht: dat zit wel goed.
En ik had me laatst opgegeven voor Vlagtwedde, maar dat werd afgelast, dus het schiet niet echt op! Bovendien zijn mijn coupons op, heb ze van Vlagtwedde (nog?) niet terug en van Tolbert ook niet. Dus eerst maar nieuwe bestellen!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 13:16

Vervelend dat je niet kon starten. Ik heb me erg laat opgegeven en ik sta er (gelukkig) wel bij...
Die van tolbert krijg je niet terug gestuurd staat op de site! Dus idd, snel nieuwe bestellen

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:21

Roxx schreef:
Ik ben één van die 100 en daar ben ik niet blij mee! Twee weken geleden werd een wedstrijd afgelast vanwege het slechte terrein. Afgelopen weekend stond ik op de wachtlijst en kon ik ook niet starten. Zag ik later bij de uitslagen dat van de 43 combinaties 7 niet gestart waren! Kan me voorstellen dat iemand op het laatst ziek is of zijn paard kreupel heeft, maar 7 combinaties die op het laatste moment niet kunnen??? Jammer dat mensen niet tijdig afmelden om zo een ander nog een kans te geven alsnog te starten...... Komend weekend kan ik dus weer niet starten. Verdrietig Baal er behoorlijk van. Wil voor het eerst M1 gaan rijden, maar op deze manier komt dat debuut er nooit!

Je kunt ook gewoon op de dolle pof afreizen met een ingevlochten paard.
Het ergste wat je dan kan overkomen is dat je NIET mee mag doen. Dan kun je hem alleen losrijden, maar hoef je thuis niet meer te rijden.......

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:22

MissHIS schreef:
Ja precies, ik baal er ook van! Want nadat ik de boel had opgestuurd, stond nog zeker 2 tot 3 weken op de site dat je je nog kon inschrijven, dus ik dacht: dat zit wel goed.
En ik had me laatst opgegeven voor Vlagtwedde, maar dat werd afgelast, dus het schiet niet echt op! Bovendien zijn mijn coupons op, heb ze van Vlagtwedde (nog?) niet terug en van Tolbert ook niet. Dus eerst maar nieuwe bestellen!

Ik stuur NOOIT echte coupons op, maar hoogstens wat fotokopietjes (A5) met grote letters erop: COUPON VOLGT.
Nog nooit geweigerd door een organisatie.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:26

Met mijn mazzel zou ik daar dan staan met m'n ingevlochten knollie en zou iedereen vervolgens komen opdagen! Huilen Hihi, nee hoor, ik voel me nu gewoon een beetje zielig dus ik moet even zeuren. Haha!

De niet gebruikte coupons worden trouwens na de wedstrijd teruggestuurd.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 13:28

kijk, zaterdag 31 juli, plek 11 is nog open!!!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:29

Roxx schreef:
De niet gebruikte coupons worden trouwens na de wedstrijd teruggestuurd.

als je mazzel hebt........
........ en die dingen in de tussentijd niet nodig hebt voor andere concoursen.
Voor de zekerheid bestel ik ze alsnog maar per 32.....
Voor de kosten hoef je het niet te laten, want vergeleken met de totaal uit de hand gelopen inschrijfgelden stelt dat maar weinig voor..........

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:30

't Staat op de site..... dan ga ik er van uit dat het waar is. Of ben ik nu weer te goedgelovig?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:32

Misschien is een bokker hier bereid om zijn startbewijs/startrechten te verkopen aan een medebokker voor de juiste prijs.............

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 13:34

CGJ12 schreef:
Misschien is een bokker hier bereid om zijn startbewijs/startrechten te verkopen aan een medebokker voor de juiste prijs.............


sorry, ik niet... een oefen rondje voor de Groningse Kampioensschappen Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:35

Wel een beetje sociaal blijven en een ander ook eens een concours gunnen hè? Knipoog

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:36

Wie wel??? Ahhhhhhhhh, toe nou!!!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 13:37

Roxx... ik zal vrijdag of zaterdag gewoon nog een keertje bellen als ik jou was....

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:40

Ja, ik denk dat ik dat maar gewoon probeer.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:52

Hmm...ik wil ook!!!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:59

Als ik op de wachtlijst sta bel ik een paar dagen voor de wedstrijd even en op de dag voor de wedstrijd nog een keer. Vaak helpt dat en kan ik toch nog starten. Vorige week in Vlagtwedde stond ik ook op de wachtlijst, maar ik werd 's middags gebeld dat ik toch kon starten. Lachen

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:09

KarinvdM schreef:
Als ik op de wachtlijst sta bel ik een paar dagen voor de wedstrijd even en op de dag voor de wedstrijd nog een keer. Vaak helpt dat en kan ik toch nog starten. Vorige week in Vlagtwedde stond ik ook op de wachtlijst, maar ik werd 's middags gebeld dat ik toch kon starten. Lachen


Hm, nou misschien ga ik dat ook wel doen!

Roxx, wees gerust: we zitten niet in dezelfde klasse Haha! .

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:22

Hij's fijn. Mijn coupons zijn samen met met die van mijn stalgenoten opgestuurd (zodra inschrijving geopend was), maar alleen ik sta op de lijst. Helaas is 1 van die stalgenoten tevens mijn chauffeur, dus als zij niet mag starten.. moet ik mij afmelden (risico dat je neemt als je nog niet een goede trekauto bezit...). Dus, gegadigden voor de Z1 paarden... opgelet, waarschijnlijk komt er een plekje vrij Scheve mond Scheve mond

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:35

Ik heb mijn coupons al 5 weken geleden opgestuurd maar ben ook niet geplaatst, bah.
De rest die wel gaat starten, succes OK dan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:14

Ik doe ook mee..
Zondagmiddag, aanvang 13.30, we mogen als eerste de ring in Haha! !
L2 paarden trouwens.

Martsje

Berichten: 435
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:09

Ik zou wel mee doen, maar kan niet.... Er is ook een NRPS-keuring en daar moet ik een paard rijden voor "bestgaand rijpaard". (Is ook in Tolbert...)

Heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:35

Oh, is die NRPS keuring tegelijkertijd? Is dat op 31/7 of op 1/8 ??

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:55

31/7
maar hoe doen ze dat dan? is het daar zo`n groot terrein?