Wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 00:46

Ik mag voor een tijdje een hengst verzorgen. Bij de stal waarop hij staat (manege)hebben we (ik en een vriendin) laatst een niet goed verzorgde pony zien staan (nee geen pennyverhaal! Boos! )!

De pony had een erg diepe wond in de buurt van zijn wang/kaak waar ook pus enzo uit kwam, en haken op z'n kiezen.
Ook ziet hij er sterk vermagerd uit, dit kan natuurlijk komen door de haken. Hij eet slecht en kan voedsel slecht doorkauwen.

Nu vraag ik me af wat ik zou moeten doen. Ik hou het de komende dagen in de gaten of er wat aan gedaan word (Ik weet natuurlijk niet of het een nieuw beestje is van de manege en/of de dierenarts er al bij word/is gehaald!)
maar wat zouden jullie anders in mijn geval doen?? Wel of niet hulp inschakelen??

(zoiezo gaan we..voordat ik weer naar utrecht ga en er is niks veranderd of aan het beestje gedaan.. wel even de eigenaren er op aanspreken en vragen wat de bedoeling ervan is)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 01:08

Ja, ik zou het er iig met de eigenaar over hebben en er proberen achter te komen of de DA al ingeschakeld is. Dit klinkt idd heel ernstig.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 01:11