na 3maanden en 1 week weer gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

na 3maanden en 1 week weer gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 22:48

ik heb gewoon al weer 2 keer gereden Haha! ben zooooooooo blij...het gaat nog goed ook..hij loopt gewoon weer helemaal oke..moet um eerst longeren zodat ie goed los is en dan erop..nog zo weinig mogenlijk aan de teugels zitten en niet zo lang rijden 10 min..maar toch we rijden weer!! *LOL*
meneer komt als ie me ziet meteen spontaan naar het hek sprinten (normaal stapt ie ) van he gaan we vandaag weer rijden Lachen
voor mense waarbij hun paard ook voor kort loopt en ze het in de kliniek niet kunnen vinden haal er ALSJEBLIEFT een fysio bij OK dan! .. de fysio dacht dat het kwam omdat ik toen ik hem kreeg een jaar geleden zn ijzers er onderuit heb gehaald en dat hij daarna een andere houding is gaan aannemen om zijn zolen te ontlasten ( hadden zo toch echt al een paar keer naar gekeken Verward )en dat hij daardoor klachten in zn schouder en borst kreeg en dus kort ging lopen...hij zei zet er maar ijzers onder met zooltje (sileconen er tussen) zal al een stuk verbetere...wij hadden zoiets van ja zal wel...toch maar gebrobeerd GELUKKIG..hij liep al een heeeel stuk beter..hij heeft hem toen nog een keer behandeld voor zijn spieren en hij is nu weer bijna de oude... Haha!

sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt Bloos