zemmen met mijn pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

zemmen met mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 17:56

Het was vandaag erg warm weer dus ik dacht laat ik lekker naar het ijselmeer gaan lekker zwemmen met mijn pony Witnie.
Het IJselmeer is bij mij vandaan niet zo ver weg binnen 5 min. ben je er.
Dat ik daar aankwam rende Witnie al het water in , ik meteen helemaal nat.
Er was zon zwemlijn waar ik voorbij wou dus ik liep daarheen vond witnie het eng Scheve mond Witnie croste het water uit het Witnie was nogal glad van dan water ik glee er bijna af Tong uitsteken ik weer het water in met Witnie toen durfde ze er wel langs Schijnheilig hebben daar wat rond gerede en toen lekker naar huis gelopen Lachen .

pimmetje7

Berichten: 82
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:16

ow.. wat leuk.. zeg ... bij ons in meppel regende het vandaag de heledag <<< minder duzz>>>

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:34

pimmetje7 schreef:
ow.. wat leuk.. zeg ... bij ons in meppel regende het vandaag de heledag <<< minder duzz>>>

jah bij ons regende het ook!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:40

pimmetje7 schreef:
ow.. wat leuk.. zeg ... bij ons in meppel regende het vandaag de heledag <<< minder duzz>>>


bij ons ook Huilen

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 18:40

ghehe..jammer zeg Boos! agja bij ons was het een tijdje droog en warm dus ik dacht lekker zwemmen Knipoog

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 21:18

vandaag was ik weer gaan zemmen met mijn pony werd net leuk kwam er zon man van het beheer en die stuurde alkle paarde daar weg dus ik ook met mijn pony ik zo en waar staat dan zo'n bord want ik zag er geneen. ik kijke staat er verbode voor paareden EN VOOR HONDEN.die meneer reed weg en die honden die liepen daar nog Boos! .Eers mochten er wel altijd paarden komen maar nu niet meer omdat een vrouwtje bij ons in het dorp steeds met haar paarden de boel vertrapt en de regels overtreed haar schuld dus dat er geen paarden meet mogen komen Boos! Scheve mond Schijnheilig Verdrietig

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:21

Hier is het heerlijk warm Haha!
lekker de hele dag in me t-shtirtje gelopen, en smorgens was het nog net niet te warm om te werken Haha! Dit is pas lekker weer Haha!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:30

Staat een fout in je titel Knipoog
Ik dacht zemmen, wat is dat in vredesnaam Verward Haha maar wel leuk dat je gezwommen hebt met je pony.

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:39

das gaaf heej

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:31

das leuk! jammer dat mij pony allen maar der benen met veel moeite in het water kan zetten.. Tong uitsteken