Suerte"Betekend geluk in het spaans"Clip Jiron etc

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Suerte"Betekend geluk in het spaans"Clip Jiron etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:09

Hier een paar leuke foto's van mijn geluksvogeltje, hoewel, ze heeft erge last van haar achterkant, als ik op haar kruis duw, zachtjes, dan zakt ze heel erg door haar achter benen, iemand ervaring hiermee?
Iig, Suerte heeft het erg naar haar zin, is alleen heel erg bang, en daaropm staat ze snachts op stal, zodat ik haar neusje iig kan insmeren voor ze naar buiten gaat, ik zet haar aan de longeer lijn vast, want anders krijg ik haar niet meer te pakken.
Calypso is heel blij met zijn nieuwe vriendinnetje:
Afbeelding
"Wil jij mijn nieuwe vriendinnetje worden?"
Afbeelding
"Kijk dit is mijn nieuwe vriendinnetje, Suerte!" (Let op hoe trots hij het Halstertouw vast grijpt")
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZQDhAtMddwWVveqJzXBV*N4lDO*HWcC!nZQVZteOw84G56KNHfmae255kLNkFR0QCifdyZGaol8ZYlbBcmZ!nKzw6X5lkmE7t5tZuc9MWhlZWrxq48egkcV7ggDghE7513YejtP0zuVJC50q8OPs4g/foto's%20lisette,%20puch%20en%20happy%20006.jpg?dc=4675481687496067792[/img]
Suerte, Calypso en ikke Lovers

Foto's van een paar dagen later:
Afbeelding
Wat een leven hè, lekker in het zonnetje liggen Cool (Calypso)
Afbeelding
Jiron de grote goedzak, heerlijk beest, van Paardje op bokt, Suerte, en Calypso lekker in nieuwe land, vollop gras, wat wil je met 20 hectare Bloos
Afbeelding
Ff Krabbuhhh...
Afbeelding
Nog meer Krabbuhhh...
Afbeelding
Over jeuk, Krabbuhh krabbuh krabbuh...
Afbeelding
En achter je oren moet je ook atlijd even chekken.
Afbeelding
"Zo dat lucht op! "
Afbeelding
Ruben gaat even bij de paarden kijken, ze komen altijd allemaal naar je toe lopen, altijd begroeten, kanjers.. Behalve Suerte, die is nog btje bang Ach gut
Afbeelding
Kijk dat lieve kopje van Jiron, hij is echt het voorbeeld voor de meeste Paarden, hij is echt superlief, doet geen vlieg kwaad Lovers
Afbeelding
Jiron, en Calypso met z´n belachenlijke outfit.
Afbeelding
Kusje?
Afbeelding
Geef nou een kusjuhhhh Ach gut
Afbeelding
Clippeman en ikke Lovers

Oke en dan nu Ruben met zijn nieuwe shetlander Carlijn, (Op het papier heet ze Femke, herkent iemand haar?):
Afbeelding
Even voorstellen, Ik ben Ruben en dat is mijn lieve Merrie Carlijn (Hij zegt altijd merrie omdat ik dat ook zeg Lovers )
Afbeelding
Nu kunnen jullie niet zeggen dat hij een cap op moet hahahahaha *LOL* *LOL*

Groetjes -xxx- Lisette Clown

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:11

wat is dat rare paarse nou op die 1e foto's Scheve mond
haha die laatste Tong uitsteken mooie 'helm' lol Haha!
Leuke foto's!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:15

Dankjewel, en de paarse foto's tsjah, je moet iig nooit met je nieuwe digi tegen het licht in foto's maken, vind de medion camera niet koel.
Ik heb hem stukgemaakt Bloos
De rest is met de camera van mijn zus d'r vriend gemaakt, en de camera van Ruben *LOL*
Die helm is gaaf he?

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:43

Wat een leuk beestje, ze ziet er goed uit. Aparte aftekening ook Lachen

Uit wat je beschrijft, lijkt het alsof ze idd last/pijn heeft aan haar kruis. In je eerdere topic schreef je toch dat ze een groeiachterstand had? Misschien dat ze daardoor "verkeerd" is gaan groeien & dus last heeft? Ik zou het iig even door een DA laten nakijken. Nu kan er nog veel aan gecorrigeerd worden, als ze uitgegroeid is niet meer.

Even off-topic, maar was Mulo nou al verkocht? Hij staat niet op de foto's.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:00

mooie naam!
jammer van dat paarse, je hebt zeker de oude medion camera? ik heb die ook gehad, en bij mij waren de foto's op een gegeven moment ook in alle kleuren van de regenboog. we hebben toen de medion gebeld en die zeiden dat we hem terug konden sturen dan zouden ze hem proberen te maken, binnen 1 week hadden we weer een pakje terug en niet onze oude camera maar de nieuwe medion! met geluid, filmpje, hogere resolutie enz. een veel mooiere camera dus, de oude was niet meer te maken en er zijn meer klachten over, ik zou dus even bellen als ik jou was! als je nog je garantie hebt tenminste (maar anders zou ik het ook gewoon proberen)

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:38

Lis, wat een skatje!! Kan me voorstellen dat je die niet kon laten gaan....wordt wel een echte beestenboel daar he!!
Gaan er ook weer paarden weg of dat niet??

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:49

Hoi hoi

Ik heb een vraagje als eerste heb je leuke foto's gemaakt, maar uhm waar heb jij op school gezeten??
Toevallig op het Wellant in Aalsmeer??
Je komt me zo bekent voor.....

Groetjes

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:37

leuke fotos. dat jongetje is geinig met die super goede beschermde helm

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 12:43

Jessy: Ja Mulo is verkocht, is nu richting purmerent, we gaan er binnenkort kijken, hij is naar een soort kinderboerderij gegaan, want hij was te sterk voor zijn zoontje, en op een kinderboerderij heeft hij het vast wel goed
Lusitano: Er gaan geen paarden meer weg, alles blijft lekker, het kost me nu niets, tenzij Suerte mij een DA koste gaat bezorgen, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb er nu 4 Dadès, Zhivago dan hè, Calypso en Suerte.. Lachen
Ireentje, ik ga dat zeker even doen, ik ga vanmiddag nog de medion bellen, wil wel zo'n nieuwe camera
Mies2: Ik heb op de Groenstrook gezeten ja, en toen het Wellant werd ben ik er gauw af gegaan, nee grapje, maar die school was geen succes voor mij
Ruben is heel erg beschermt, met de helm van zijn broertje, hij kijkt heel erg tegen zijn broer op.
Echt schattig.
Hij llopt ook de hele dag rond te zeulen met die shetlander.. echt erg.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:20

MOHGirl, ik heb je ge-pbt Knipoog