'Werken' met dit mooie weer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

'Werken' met dit mooie weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 13:21

Lekker dan, zit ik binnen en net nu de zomer is begonnen!
Ik ben freelancer, vormgeving van met namen tijdschriften, en na een rustige periode ben ik net deze week volledig ingehuurd. Dat is best goed natuurlijk, ware het niet dat ik helemaal NIETS te doen heb!!!
Er is of geen beeld bij een artikel of de tekst is niet geschreven....
Dus ik zit binnen niets te doen met dit prachtige weer, en dat terwijl ik heerlijk op stal had kunnen zijn, bij mijn paarden.
Gelukkig weet ik dat ze lekker op het land zijn gezet, maar toch.....
Zo duurt een dag wel erg lang.
Zijn er nog meer bokkers die binnen zitten te balen? Verward

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:36

Ja, ik zit binnen te balen dat ik geen werk kan vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:37

Ik ben in huis aan het werk nu. Even schoonmaken enzo. Deur dicht, airco aan. Zo is het nog wel uit te houden. Maar als ik zo klaar ben denk ik dat ik nog even de fiets richting strand pak.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:37

Hier nog één die zich te pletter zoekt naar werk Scheve mond

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:39

Ik zit op mijn werk, maar daar is zo weinig te doen.. helaas. Ik zoek dus maar veel afleiding op bokt.. want om nu maar voor me uit naar buiten te staren De zomermaanden zijn zo rustig bij ons gezien we met bedrijven te maken hebben die met bouwvak zijn.
Ik hoef nog maar 2,5 dag te werken en dan heb ik vakantie! Cool

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:39

yup, vakantie ook alweer voorbij. Verdrietig
En ik mag lekker balen in de kas (al vind ik het nu nog wel meevallen met de hitte)
Maar gelukkig werk ik maar van 7 tot half 1, dus warm is het maar een paar uurtjes Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:39

Ehmm nee ik zit in mijn bikini achter in de tuin.. Zoek nu heel even binnen verkoeling.. Baal alleen wel dat mijn enkel vreselijk zeer doet.. ik kan zowat niet lopen en moet ik wel blijven zitten..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:43

ja, ik zit op mn werk, lekker radiootje aan, aircootje aan, bokt aan..... ik vermaak me wel. We hebben net anderhalf uur gelunched.
Af en toe een briefje eruit rammelen, en verder niet veel.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:46

En ik heb een dagje vrij... En zit met mijn zonnebril op achter bokt... Cool
Ga straks lekker een terrasje pakken... En morgen weer in de hitte achter de receptie zitten...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:47

Ik ben niet vrij, heb vanmidag mijn krantenwijk weer, maar das wel lekker buiten, dus dat scheelt wel. Moet er niet aan denken om nu in een kantoor ze zitten..

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:49

Ja, hier nog een slachtoffer...! Moet voor m'n stage ook de hele dag op kantoor.. Maar vrijdag ben ik lekker vrij... Haha!

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:57

Hier een postbode die er net 3,5 uur buiten op heeft zitten, maar ook dat is geen pretje hoor!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:02

Ik vind het t prettigst als het druk is op kantoor. Dan gaat de dag veeeeeel sneller. Ben wel blij dat bokt er is Schijnheilig

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 14:08

Sorane schreef:
Ik ben in huis aan het werk nu. Even schoonmaken enzo. Deur dicht, airco aan. Zo is het nog wel uit te houden. Maar als ik zo klaar ben denk ik dat ik nog even de fiets richting strand pak.



Schoonmaken? Nu? Dat doe ik niet hoor! Als ik vrij ben met zulk weer ga ik daar van genieten ook! Schoonmaken kan 's avonds ook wel (en anders morgen....). Zeker als ik op fiets-afstand van het strand zou wonen.... dan wist ik het wel! Hoop voor je dat je daar wel tijd voor vrij kan maken! Jaloers, dat ben ik....

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 14:09

Jellie schreef:
Ik vind het t prettigst als het druk is op kantoor. Dan gaat de dag veeeeeel sneller. Ben wel blij dat bokt er is Schijnheilig




Precies! Lang leven Bokt!
heb nog steeds niets gedaan!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:16

Ik kom net terug van bollenpellen, in een bloed hete kas Tong uitsteken Schijnheilig

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:17

gelukkig werk ik niet.
volgend jaar wel.

moet er niet aan denken om met dit warme weer ergens buiten te staan werken hoor

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 14:22

lovergirl schreef:
gelukkig werk ik niet.
volgend jaar wel.

moet er niet aan denken om met dit warme weer ergens buiten te staan werken hoor



Het wordt volgend jaar ook zomer hoor!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:24

Ik zit ook binnen te werken.
Hier binnen merk je er gelukkig niks van dat t warm is, maar dat is ook weer een nadeel af en toe.
Kom je buiten om vijf uur, *bof* warmte. Cool

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:30

Ik zit helaas ook binnen te werken. Geen klap te doen natuurlijk, want iedereen is met vakantie. Dus ik bok me suf... Haha! De afgelopen drie weken heb ik met een zeer pootje thuis gezeten, had het toen niet dit weer kunnen zijn? Boos!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:36

O gelukkig.........ben niet de enige die op het werk aanwezig moet zijn, maar geen fluit te doen heeft..! Heb pas eind september vakantie en iedereen is ondertussen hier weg... Wel veel boktplezier zo.. da's dan wel weer leuk!

Smst m'n vriendin ook net nog.."Neem je vanmiddag vrij, dan gaan we lekker het bos in"... En ik heb bijna geen vrije dagen meer....baal....!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:39

Heb 9 tot 13.00 achter de kassa gezeten vandaag, daar merk je niet zo dat het warm is want in de AH is het altijd nog best koud Tong uitsteken
En had vanmiddag naar het ziekenhuis gemoeten, maar dat gaat niet door dus ben nu lekker de hele middag thuis en morgen ben ik vrij.. Dus ik vermaak me wel Tong uitsteken

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:42

Verveel me ook behoorlijk, moet nog een paar dagen voor stage, maar heb bijna niks meer te doen.. Stageopdracht is gedaan, schoolopdracht is gedaan, en ik ben zo opgeschoten met de administraties te ordenen, dat er verder ook niks meer te doen is Zit nu maar m’n bestaande verslagen maar te perfectioneren en te bokken…

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:43

nog 1 die geen werk kan vinden Boos! al sinds april druk op zoek maar er is hier gewoon bijna niks Scheve mond
whèèè!!!

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:46

jee, wat heb ik het slecht hier op kantoor.... ze kwamen dus net langs met ijsjes.... ik zit dus een heerlijke cornetto naar binnen te werken..

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Axxy, C_estmoi, Char_elle, Danseresje, dazai, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, Miss_Mii21, Noukie123, Pieneappel, Sandyislief, Sarah_Elise, vaxie, XxMariellexX, YandexBot en 185 bezoekers