pols gebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

pols gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 01:13

Nee, niet ik, gelukkig ...

Ik ging vandaag even lekker met Kikker rijden en daarna uitstappen in het park bij de manege. Een stalgenootje van me ging gezellig mee. Bijna bij huis, stapte haar vierjarige op een frietbakje en schrok zich echt helemaal een hoedje. Hij is al 1.84m en ging met vier benen de lucht in, rug helemaal bol. Ik zag z'n hoeven bijna op ooghoogte van mij....mijn stalgenootje vloog er vanaf en kwam met een smak neer op het fietspad. Keihard asfalt dus. Resultaat: d'r pols op drie plaatsen gebroken en minstens vier weken niet rijden....en dat terwijl ze net twee maanden haar eigen paardje heeft Huilen Super sneu voor d'r!

Ik moest 't even kwijt.....(ik ben net pas terug van dit avontuur, rijden, paarden op stal zien te krijgen, ziekenhuis, langs haar kamer, daarna haar naar haar ouders brengen, en weer terug.....wat een dag zeg!)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 02:07

Jeetje, op drie plaatsen gebroken is niet niks, al heeft ze zo te horen nog best geluk had. Nou maar hopen dat ze er geen blijfende schade aan overhoudt.

Wens haar maar veel beterschap! Ach gut

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 02:49

ow joh das niet zo mooi voor dr...
wens haar maar veel beterschap van me...
en jij dikke knuf voor je schrik Ach gut

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 07:28

Kikker schreef:
Keihard asfalt dus. Resultaat: d'r pols op drie plaatsen gebroken en minstens vier weken niet rijden....en dat terwijl ze net twee maanden haar eigen paardje heeft Huilen Super sneu voor d'r!



Weken, nou reken maar op maanden. Met mn elleboog heb ik 6wk gips gehad en daarna nog 2 mnd fysio voor ik hem weer enigszins kon bewegen. En een pols is nog bewegelijker.....
Idd wel heel erg sneu dat ze hem net heeft, 184 en nog zo jong, kenoertig wat een kasteel hihihii...... wens haar maar beterschap en die maandjes zijn zo voorbij hoor!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:50

Ik heb 29 maart mijn pols gebroken, ook met een val van mijn paard. Ik ben er nu nog niet klaar mee en heb drie maanden niet kunnen rijden. De mijne was op 2 plaatsen gebroken en hebben ze moeten zetten. Echt geen pretje. Ik wens je vriendin veel sterkte toe en ik hoop dat de genezing bij haar wat sneller gaat als bij mij.

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:20

je pols breken is niet niks, ik denk ook dat ze langer niet kan rijden, ik heb vorig jaar ook mn pols gebroken t zou 6weken duren voordat ik weer mog rijden maar t waren 10weken! wens haar maar veel sterkte!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 09:26

wens haar heel veel sterkte van mij ..

Een ongeluk zit in een klein hoekje

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:28

Wens haar maar heel veel beterschap.
En gelukkig is het toch nog "goed" afgelopen want op het asfalt kun je heel lelijk vallen.

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:48

Dank jullie voor de lieve berichtjes! Ik zal haar nog maar even niet zeggen dat het misschien dus veel langer gaat duren...

Ze heeft inderdaad nog ontzettend geluk gehad. Ze had ook met haar hoofd op het fietspad kunnen landen en dan was het een stuk slechter afgelopen!

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 18:03

Kleine update...ze moet vrijdag door de CT-scan, omdat het misschien toch geopereerd moet worden.....Ik geloof dat jullie gelijk hebben met dat het nog wel een flink aantal weken gaat duren...

Kimmetjuh19

Berichten: 18
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Woensdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:13

Oei dat klinkt niet zo goed. Heel veel sterkte ermee in ieder geval!! Dat zou dan nog weleens wat langer kunnen gaan duren.

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:06

wens er maar sterkte mee

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:57

schrok me wild! dacht dat jij het zelf was..... zag toen dat ik je nu het schrijven van dit bericht nog had gezien Scheve mond en las toen dat jij het niet zelf was....poeh!... jij maakt altijd wel aparte dingen mee he..

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 19:58

Jaja, ik maak wat mee in m'n leven he Knipoog Ach, dat houdt 't spannend zullen we maar zeggen.

update: De dame in kwestie hoeft niet geopereerd te worden blijkt nu, maar haar pols is wel opnieuw gereponeerd (gebroken dus) omdat het niet goed gezet was ... AUW ... Op z'n vroegst begin september mag ze uit het gips.

@ Marlou: terug van vakantie joh? Ik zal Monique sterkte wensen van je!

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:32

Kikker schreef:
Jaja, ik maak wat mee in m'n leven he Knipoog Ach, dat houdt 't spannend zullen we maar zeggen.

update: De dame in kwestie hoeft niet geopereerd te worden blijkt nu, maar haar pols is wel opnieuw gereponeerd (gebroken dus) omdat het niet goed gezet was ... AUW ... Op z'n vroegst begin september mag ze uit het gips.

@ Marlou: terug van vakantie joh? Ik zal Monique sterkte wensen van je!


Ja ja ik ben terug van vakantie

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:36

Kikker schreef:
Jaja, ik maak wat mee in m'n leven he Knipoog Ach, dat houdt 't spannend zullen we maar zeggen.

update: De dame in kwestie hoeft niet geopereerd te worden blijkt nu, maar haar pols is wel opnieuw gereponeerd (gebroken dus) omdat het niet goed gezet was ... AUW ... Op z'n vroegst begin september mag ze uit het gips.

@ Marlou: terug van vakantie joh? Ik zal Monique sterkte wensen van je!


Dat is nog redelijk snel vind ik, maar ze zal er wel flink lang last mee houden voordat alles weer normaal is.

Ik heb een jaar of 8 geleden (van een jonge Fedde afgeknikkerd) mijn pols gebroken (op 1 plaats, maar moest wel gezet worden) en heb er nu nog steeds problemen mee (ik kan met mn linkerhand Fedde niet borstelen, want dan krijg ik allemaal pijnscheuten door die pols)

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 13:59

Ik vrees dat je gelijk krijgt Gabyfedde. Ze heeft nog steeds behoorlijk veel pijn en voordat ze daar vanaf is en haar arm weer volledig kan gebruiken....ik moet 't nog zien hoor.....arme Monique.

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:05

Heeft ze net een eigen paard om lekker te rijden, breekt ze dr arm. Arme monique