Leuk kamperen? NOT!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Leuk kamperen? NOT!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 11:37

Vijf meiden (Mik_beer, tha_sweetie, k1rst3n, jublover en madie88) kamperen, leuk, van dinsdag tot vrijdag. Behalve madie88 die bleef maar 1 nachtje.
Wij komen daar 's middags, zag er leuk uit. We hadden 3 wel grappige jongens achter ons zitten, beetje onze leeftijd. Wij ff gevraagd aan hun waar we boodschappen in de buurt konden doen. Verder niet echt veel met hun gedaan of zo, niet gepraat eik.
Eind van de middag gingen buren schuin tegenover ons barbequen, wel leuke mensen leek het. Hoorde we iemand roepen: wie wil er nog vlees?? wij voor de grap: HIER Schijnheilig Dus kwam hij tijdje later een paar hamburgers brengen..
Wij gingen 's avonds pannekoeken bakken, was heel gezellig. Vroegen of die jongens d'r ook een paar moesten (we hadden veel te veel). Naja ze zeiden we zien wel, maar we hebben ze niet meer gezien.
Wij gingen vroeg naar bed, uurtje of 12, want jublover moest vroeg op, omdat ze brommerexamens had. En ze zou die dag jarig zijn. Dus precies om 12 uur 's nachts gingen wij zingen, en toen kwamen die jongens ff langs om te feliciteren.. Maar ze gingen niet meer weg, en drinken, flink zat en stoned. Ik begon em al te schijten, vertrouwde er niks van!!
En ze gingen met de spullen gooien, zaten aan ons (flink afgesnauwd) utieindelijk hadden we ze zo'n beetje iig de tent uitgejaagd, zaten ze voor. Uiteindleijk schopten ze tegen de stoelen, zaten te poedersuiker bij onze brommers. Gingen ze heel zachtjes (dat hoorde je) aftellen, en dan heel ahrd gillen, zodat je niet hoort dat ze de brommer mee wilde nemen, maar dat ging niet, stond op slot.
Opeens stonden onze schuin overburen er (op dat moment waren die jongens met spiritus aan het gooien, ook op de tent, en gilden dat wij stomme k.uth.oeren waren en ze onze k.ankertent wel in de fik gingen steken) en die buurtjes die hadden ze weggejaagd (was echt zo'n macho crimineel).. Hij heeft een van die jongens ook flink een kopstoot verkocht Bloos
Maar ja, dus campingvent dr bij, ja en we moesten maar gaan slapen blabla, ze kregen een waarschuwing. Die overbuur zaten dat we de politie moesten bellen, wij gedaan. Politie erbij (en andere campeermeneer iets.. ) Hele verklaring afgelegd.. Die jongens moesten om 9 uur de volgende ochtend zich bij die baas melden.
Wij zjin vanochtend maar weggegaan, we hadden geen zin meer. Twee mama's kwamen de spullen en tent halen. Heeft die beheerder tegen die moeders gezegd: Ja die meiden waren aan het barbequen met hun (wij bakten pannekoeken en niet met hun Scheve mond ) en we waren allemaal dronken (nog geen 1 heel glas op) .. We hadden hun zelf uitgedaagd en die spiritus hadden de jongens meegenomen om te gaan barbequen (wij hebben een mini gastelletje op olie) en die waarschuwing, daar wist niemand wat van Verward ... Naja dus dat was gewoon zo gemeen , ik ga noooooit en dan ook nooooooooit meer kamperen...
Sorry voor het lange verhaal, moest het gewoon kwijt!!! Schijnheilig


Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:43

Pfff het is een heel verhaal. Hopelijk leer je ervan:) en gebeurt het je niet nog een keer! Fijn dat het goed afliep!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 11:45

Wat moet ik leren dan Verward Wij hebben toch niks fout gedaan!! Wel blij dat 't uiteindelijk met een sisser afliep, maar helaas wel geld voor de laatste 2 nachten kwijtt.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:46

Pfft echt k*t... Domme jongens!!
Gelukkig dat het toch goed is afgelopen!

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:10

het was echt freaky..
heb vanacht maar 2 uur geslapen..
dacht de hele tijd dat ik die jongens hoorde lopen.. Schijnheilig
Never Never Never again..

moet volgende week nog 2 weken Schijnheilig

btw.. hij mag hier niet staan.. gaat niet over paarden Bloos



Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:16

het was echt megafreaky.. sorry Mado ik zal je nie meer aanvallen Bloos en Kim ons GASstelletje werkte niet op olie maar op gas en nee dat is niet hetzelfde Tong uitsteken eigenlijk moete we er nog aangifte van doen..

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:25

oh lekker jongens .. pfoe..

Nu snap ik de sms van Mado! Jemig Scheve mond

Lon, ik kom je zo wel troosten Haha! Tong uitsteken

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:26

Shanna16 schreef:
oh lekker jongens .. pfoe..

Nu snap ik de sms van Mado! Jemig Scheve mond

Lon, ik kom je zo wel troosten Haha! Tong uitsteken


Danke Shan.. Snap je um.. heb um btjuh in waas getyped Knipoog
Kom maar snel heb je nodig Knipoog
hahaha


Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:39

oja was idd freaky maar die over buren stonden er niet ineens tha_sweetie en ik hebben hunnie gehaald omdat die lui onze tent in de hens wilden zetten en dat vonden we toch wel erg link oja mn pa gaat die knullen aan pakke (ambtenaar in functie) haha we zien wel wat er gebeurt maar die jongen krijgen het wel moeilijk

Suena
Mijn spaanse droom

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:51

Wat een enorme losers (die jongens dan) wat denken ze wel niet. Pff die menen zich ook wat zeg. Gelukkig dat het nog goed is afgelopen. Wel bagger dat jullie vakantie zo abrupt werd afgebroken.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:57

jaggie schreef:
Wat een enorme losers (die jongens dan) wat denken ze wel niet. Pff die menen zich ook wat zeg. Gelukkig dat het nog goed is afgelopen. Wel bagger dat jullie vakantie zo abrupt werd afgebroken.


Steph.. echt weer een opmerking van jou Knipoog
haha.. 'k heb je verder het hele verhaal uitgebreid uitgelegt..
en denk da je wel begrepen hebt hoe bang we waren Schijnheilig


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:00

Verplaatst naar Bokt Internationaal voor alle vakantieverhalen.

Fiesta, freiberger, what else?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:46

Jammer dat het zo uit de hand gelopen is, ik heb juist hele fijne ervaringen met kamperen. Misschien dat je het volgend jaar allemaal vergeten bent en het toch nog een keer wil proberen Lachen

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:20

Flutterby schreef:
Jammer dat het zo uit de hand gelopen is, ik heb juist hele fijne ervaringen met kamperen. Misschien dat je het volgend jaar allemaal vergeten bent en het toch nog een keer wil proberen Lachen


ik moet morgennacht nog keer op vakantie..
alone in tentje >;)
maarja volgend jaar ga ik gwoon weer Vork
waarschijnlijk naar Renesse of naar Terschelling Haha!


ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 23:25

Nooit meer kamperen voor mij !!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:45

nou ja wat een onzin, die jongens halen zoveel dingenuit en jullie hebben het natuurlijk gedaan. je moet naar camping de 2 bruggen in miste (bij harederwijk) gaan. heeeeeel gezellig en geen brandstichters iig. heeft ze haar bromeercertificaat nog gehaald??

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 08:48

Nee, dat was helemaal bale!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:51

ja dat kan ik begrijpen!! heeft ze hem inmiddels al? en zijn jullie al over je trauma heen Knipoog

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:17

njah over ons trauma zijn we wel heen Tong uitsteken
alleen tis minder da we ons geld nie trug krijge *daar gaat 80 € voor 1 nachtje* Scheve mond

Anyone who thinks sunshine is pure happiness,
*has never danced in the rain

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:07

ppfff, leuk voor nog een keer! niet dus!! geniet van je vakantie zolang die nu nog duurt!!!!!

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 19:21

Juist .. Certificaat nog steeds niet gehaald Knipoog *nog niet geprobeerd Knipoog *
Over trauma zijn we (Mik_beer en jublover) redelijk heen Knipoog

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:23

mooi zo.. en nu maar hopen dat de volgende vakantie leuker wordt. maar slechter als deze vakantie kan niet. succes!!!
en wanneer ga je voor je certificaat??

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Ubermetrics en 102 bezoekers