Auwie... ik is zielig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Auwie... ik is zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 14:12

Maar ook aan het bikkelen. Vanochtend zijn mijn laatste verstandskiezen eruitgehaald. Ik werd me toch een partij zenuwachtig toen de doc met zijn enorme spuiten aan kwam zetten... Zo, ik had t niet meer. Maar goed, ik gebikkeld en het overleefd *duh*.
Daarna moest hij die kiezen er dus nog uithalen. Eerst boven, de vorige keer was die er zo uitgewipt. Nou, hij heeft nu toch flink moeten rukken en trekken... En ik lag daar maar met mn mond open Scheve mond
Nah goed, toen onder, en die was er gelukkig zó uit. Mijn moeder was ondertussen flauwgevallen (vorige keer was er niets aan de hand en toen zat ze er ook gewoon bij), heb ik alleen niets van gemerkt. Ze hadden me wel anders verdoofd, dus ik heb wel wat dingetjes gevoeld... En nu heb ik ook al weer ontzettende pijn, maar ik ga pas om 13.30 een pil nemen, want ik ben DA BIKKEL.
Ze hebben gewoon mijn hele kaak ontwricht lijkt wel, en ik ben nog verdoofd ook... Lips are sealed Ik is zo zielig! Verdrietig Straks na mijn pilletje ga ik maar rustig slapen, mijn mams gaat nog nieuwe pillen halen. Als ik dan weer wakker word (met pijn helaas) ga ik mijn kiezen schoon frutselen, en misschien maak ik er dan nog een foto van ook. Dan ga ik dit weekend mijn tribal-ketting ontwerpen... Wordt echt coolies, zo'n ketting met 4 verstandskiezen eraan. Nu twee weekjes moeilijk doen, maar dan is alles ook weer helemaal over, dus ik ga maar weer bikkelen....

*snif*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:16

sterkte he!!! .....Nou je houdt er in ieder geval een leuke ketting aan over... }>

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:51

au!
Ik ken het!
pijnlijk he...
de voruge tandarts van ons deed het ZONDER verdoving, echt waar!
dan zei hij: knijp nu maar even in de leuning, en dan had ie hem al... auwie!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:11

Oh, ik krijg allemaal flashbacks.
En daarbij voel ik een klein puntje, oftewel het begin van een boven-verstandskies die doorkomt.

Sterkte en als je pijn hebt gewoon een pijnstiller nemen hoor! Lips are sealed

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:34

Ik kan je de hand schudden. Ik ben dinsdag geweest om de tweede kies aan de onderkant te laten verwijderen.

Het ergste zijn inderdaad die megaspuiten, daar word je toch helemaal naar van. Daarna een hoop gesjor en getrek en het is gebeurd. Helaas alleen dat je daarna nog een paar dagen met de gebakken peren zit.
Het is nu trouwens met de nodige pijnstillers beter te harden dan de vorige keer.

Hoop niet dat binnenkort ook de bovenkant er uit moet ..

Sterkte!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:39

Ik heb er nog 2 over maar ik ben niet zo'n bikkel als jij hoor!
Ik ga dus echt niet meer, ik weiger!!! Lips are sealed
De vorige keer was zo traumatisch, 2 verstandskiezen eruit gehaald. Het trekken was niet zo erg, maar die verdovingen!!!!!
Ik voel nog mijn kaakbeen kraken terwijl hij die spuit erin douwde!!!

BBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Verdrietig

maar ja, ik wil wel mooie tandjes Pling alleen heb ik nu dus waarschijnlijk ook nog een gaatje, dus ik schuif het bezoek aan de tandarts al maanden vooruit Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:48

Ik ben mijn verstandskiezen nog eeuwig dankbaar dat ze vervelend werden toen ik in Australië zat. Ik moest ze toen met spoed laten verwijderen en dat kon daar gelukkig onder een soort van algehele narcose. Die kaakchirurg durfde het onder lokale verdoving niet eens aan met mij...

Gelukkig heb ik daarna vrijwel geen pijn gehad, kon alleen een paar dagen niets anders eten dan yoghurt en moest veel spoelen om te zorgen dat er geen voedselresten in die gaten terecht kwamen. Maar ook weer niet te fanatiek spoelen, omdat anders de hechtingen los gingen. Brrr... ben blij dat ik die dingen kwijt ben!

Heel veel sterkte Laui! Lachen
(de Haha! leek me hier niet zo op z'n plaats...)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:36

Haha! Haha! Haha!
haha niets beters dan leedvermaak vooral die grote spuiten grijnz de naaldjes zelf zijn maar 3 cm lang *LOL*
maarja die grote boze tandartsen en kaakwroeters hebben van die grote handen dus moet de spuit zelf groot zijn *LOL*
aaah ik leef wel een beetje met je mee hoor laudi Extreme duivel

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:40

hihi wat ben ik blij dat er bij mij voordat ik mijn beugel kreeg al 4 kiezen zijn getrokken, nu passen mijn verstandkiezen er perfect achter. Nou nog even kijken of ze ook allemaal zo perfect gaat groeien, nog twee te gaan!.

En... leuk he dat gekraak dat je hoort als ze je kies eruit aan het wurmen zijn, dat vond ik nog erger dan de verdovingsprikjes.

En leuk als je denkt dat je verdoving uitgewerkt is en even een slokje drinken wil nemen.... loopt het net zo hard je mond weer uit.

iig succes

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:33

oh bah leef met je mee, die van mij zijn er(zoals ik je al vertelde) dinsdagmiddag uit gehaald, ik heb op zich niet zo veel napijn gehad, kon alleen m'n kaak niet open krijgen en ben nu een half laafje(van de efteling Haha! ), over 3 weken mag de andere kant.
en ik wou zaterdag nog wel stappen, maar ben bang dat ik dan nog wel een bol wangetje heb!!

veel sterkte ermee, ik ga maar weer even wat yoghurt eten ofzo Verdrietig

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 09:55

De pijn valt mee... gelukkig maar, maar mijn wang is 10x zo dik als anders (vorige keer dus). Heb al vla, yoghurt, pap en drinkontbijt op, en geen honger, dus dat scheelt.
en de bovenkant is dus echt het pijnlijkst. Ik dacht al toen hij daarmee bezig was: dat wordt nog wat. Hij heeft serieus waar 2 min eraan moeten trekken, duwen en wrikken. Ik kon nog net mijn mond open houden. Ik werd zo achterover in die stoel geplet. Er bleef gewoon niets meer van me over... (leuk joh, overdrijven Haha! ). Ik lach ook veel meer dan de vorige keer, mijn zusje moest zo nodig een mop vertellen... dus ik moest wel lachen...
Ik heb boven ook een hechting zitten, en die voel ik helemaal. Toen ik dat gister ontdekte trok ik echt bleek weg (hij zit nl echt zodanig dat je je afvraagt of dat ooit nog wel goedkomt). Deze keer heeft hij geloof ik onder niet mijn wang ook vastgenaaid, want dat was toch vervelend! En die hechting boven heb ik ook echt gevoeld (naald erin, naald eruit). Ieks, maar goed, ik voel er nú niks van... I love pijnstillers! Vannacht wel wakker geworden van de pijn, en toen dacht ik: hm, ga ik er een halen of niet. Ja dus, ik uit m'n bedje gewankeld, 2 passen gelopen, pilletje gedaan en uit n fles gedronken (waterflesje). Gisteravond ben ik nog bijna in een pil gestikt omdat ik zo nodig uit 'n fles moest drinken... De pil heb ik doorgeslikt, maar t water kwam allemaal in mijn longen, dus ik hoesten...
Ondanks dat het veeeeeel (ahum) erger is dan de vorige keer voel ik me wel een stuk beter. Heb zelfs verhoging, moet constant lachen, klets iedereen de oren van het hoofd en eet me een ongeluk. Ik denk alleen dat ik maandag nog wel een dik wangetje heb als ik ga werken... Kunnen we lachen! Vork
Ah, over twee weekjes ben ik ZO blij dat het allemaal over is, en dat ik waarschijnlijk noooooit meer naar de kaakchirurg hoef... Daar heb ik dit wel voor over (ik heb ook nog vrij genomen ook!).

Trouwens, bij mij moest er minstens 5 weken tussen de 1e en de 2e operatie zitten, om je kaak de gelegenheid te geven te herstellen, zodat ik nu dus met rechts kan eten en links lekker links laat liggen. Naja, ik ga zo ook maar eens mijn tanden poetsen + wonden met corsodyl doen. Volgens de doc waren de vorige nl super genezen, dus dan pak ik t gewoon precies t zelfde aan. met het verschil dat ik nu dus wél 3x per dag ga poetsen... Scheve mond

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 10:00

Brrr,
en ik kan de tandarts nu echt niet veel langer meer uitstellen Verdrietig

Maar je bent een *BIKKEL* Lau-Lau! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Gambler99, Googlebot, Kirrietje, Lau07, Marcato, Moonlight91, Noor, Nustice, Oehlala, ogidni, puma, rollyjogered, Saaams, Schuur_, Shivaya, sterregoud, Thats_Me, thequeensmum, Thrive, winnetou4502, xPabloBokt, xSannee en 125 bezoekers