ruzie met vriend...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

ruzie met vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 10:48

Ik had gisteren zo een ruzie met mn vriend...

En hij vindt/vond dat hij niet verkeer zat...

We kunnen over het algemeen heel goed met elkaar praten... zijn ook elkaars beste maatjes geworden in de loop van de jaren...

Maar nu had hij een ander meisje laten overnachten bij hem op kot... zonder dat ik er iets vanaf wist... Ze waren aan het babbelen en het was laat geworden, zij was doodmoe en hij stelt aan haar voor om te blijven overnachten...
Ik ken haar ook, en toen ze een paar weken terug ruzie met haar vriend had, heeft ze nog eens op mijn vriend zijn kot willen blijven overnachten, en toen hebben we het daar uitgebreid over gehad dat zo iets eventueel wel zou kunnen maar dat we elkaar dan op voorhand tegoei inlichten erover en de ander zn mening vragen... (eigenlijk ook wel uitzonderlijk, want het is niet alsof iedereen daar ff blijft overnachten ofzo), maar het is duidelijk gezegd van elkaar op voorhand in te lichten over zo dingen...

En gisterenochtend laat hij me ineens weten dat ze is blijven slapen... en ik zit daar nu zo mee in de knoop omdat ik hem erop vertrouwde dat moest zoiets gebeuren, hij het me liet weten op voorhand... en dat heeft hij nu niet gedaan, volgens hem omdat hij me niet wakker wou maken omdat het al laat was...

Zit ik dan zo verkeerd dat ik hierom kwaad word?

Het is nu wel tegoei uitgepraat en no hard feelings, maar ik zit er toch nog een beetje mee in de knoop, want ik denk zelf dat ik toch wel een beetje het recht had om boos te worden? Of niet?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:51

Maar hoezo ben je boos dan? Was je bang dat hij misschien vreemd zou gaan ofzo? Ik bedoel dat kan ik niet echt uit het verhaal afleiden.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:05

Ja dat zijn moeilijke dingen. Ik denk dat het er niet echt om gaat of hij is vreemdgegegaan. Er was een afspraak gemaakt en die was niet nagekomen. Dan voel je je toch al belazerd. Vooral als het dan gaat om zoiets als dit, wat natuurlijk ook nog jaloezie en wantrouwen opwekt, niet zo raar trouwens.

Zonder dat ik de mensen ken kan ik er niks over zeggen, het enige wat ik kan zeggen is ga nog een keer met hem praten. Vertel dat je het volgende keer wel wilt weten. Als hij dan nog een keer de fout ingaat kan je conclusies trekken.

Het kan ook echt waar zijn dat hij je niet wilde wakker maken, mannen denken niet zo ingewikkeld. Dit is trouwens geen belediging voor mannen hoor!! Haha!

Mannen denken:
"ach het is laat ik maak d'r niet wakker, wat maakt het ook uit"

Vrouw denkt:
" ja hij heeft niet gebeld en daar had hij vast een reden voor want hij is natuurlijk vreemd gegaan. En hij luisterd niet naar me, zie je wel hij heeft geen respect voor me en hij misbruikt me. En dan durft hij ook nog die smoes te verzinnen en boos te kijken, wie denkt hij wel dat hij is, zomaar met die griet daar slapen. En dit is heel ernstig want mijn vertrouwen is weg en dat moeten we weer opbouwen etc etc enz enz"

Snap je een beetje wat ik bedoel? Verward

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 11:08

Ik snap wat je bedoelt ja Haha!

Het heeft er niet zozeer mee te maken dat ik denk dat hij is vreemdgegaan ofzo, want op dat vlak kan ik hem vertrouwen...ben ik zeker van...

Maar mij ging het er dus om dat ik hem erop vertrouwde zoiets te laten weten omdat die afspraak gemaakt is...

Het is ondertussen wel uitgepraat enzo, maar ik bleef er toch een beetje mee in mn hoofd spelen...


Enne, sorry als t een beetje onduidelijk was... want ik kreeg het niet beter omschreven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:24

Tja Natalie, da's de pest met vrouwen; wij blijven ermee in ons hoofd zitten, zo'n irritatie blijft 'doorsudderen' en daar hebben we echt alleen onszelf mee.
Ik denk dat Esme de spijker op z'n kop raakt; mannen denken anders....

Vraag jezelf eens af of je er gelukkiger van was geworden als hij je vannacht om half twee ofzo gebeld had om te vertellen dat ze bleef slapen.... Het antwoord daarop is waarschijnlijk "nee". Zo heeft hij (denk ik) ook gedacht.
Als hij iets te verbergen had gehad, dan hadden ze het verzwegen voor je.

Niet te lang over na blijven denken hoor, daar verpest je alleen maar je eigen dag mee, terwijl hij het al lang vergeten is...

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:58

Ik zou dus wel jaloers zijn, en zij zou dus echt daar niet blijven slapen.. no way ! En waarom stelt hij dat voor ? Moeten ze het maar niet zo laat maken...
Als mijn vriend dit zou flikken... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:02

Sorry, is niet mijn topic, maar ik moet toch even reageren op Sando:

"Flikken"????
Hoezo Flikken? Hij heeft toch niks "geflikt"??? Die gozer staat klaar voor een vriendin (in nood?), wat is daar nou mis mee?
Ik vind als je daar al van over de rooie gaat, je bepaald geen stabiele relatie hebt....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:13

Esme slaat hier denk ik de spijker helemaal op z'n kop. Mannen en vrouwen denken echt compleeeet anders over dit soort dingen. Of ja, ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben gedaan als ik in de schoenen van je vriend stond. Neem aan dat er meer mensen wakker worden als hij jou om een uur of 2 gaat bellen? En ook als dat niet zo is dan zou ik denk ik tot de ochtend daarna wachten, hij heeft het in iedergeval bijna meteen verteld, neem aan dat hij er dus wel mee zat..

En verder zal er toch ook wat vertrouwen in een relatie moeten zijn wat betreft deze dingen.. Maar blijft lastig. Is toch ook een boek over? "Mannen van Mars, vrouwen van Venus"? Is in heel veel gevallen echt of mannen en vrouwen echt van 2 verschillende planeten komen... Irritant (maar dat maakt het ook wel weer interessant Knipoog).

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 12:24

Daar zit ook iets in BartVB, het maakt het inderdaad interessant...want ik denk dat we er alletwee uit geleerd hebben in elk geval...
En een relatie zonder vallen en opstaan bestaat gewoon niet... ook de reacties die er geweest zijn hier, helpen ook wel de zaak meer te relativeren, gewoon al omdat het van mensen komt die er niet met hun neus op zitten bij wijze van spreken...

Denk dat ik dat boek dringend eens moet lezen (op naar de bibliotheek) Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:25

nee sonja, heeft niks te maken met stabiele relatie. Het ligt er maar net aan wat je wel en wat je niet goedkeurt. Ik zou zoiets gewoon niet gaaf vinden, punt. En iets in nood is wel iets anders dan... lekker babbelen en het was laat geworden....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:35

BTW dat boek is niet echt geweldig, veel te Amerikaans IMO Haha! Je moet er van houden, ik heb in iedergeval nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1 Knipoog

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:45

Ik kan me voorstellen dat hij je midden in de nacht niet meer gaat bellen om te zeggen dat er iemand blijft slapen. Hij heeft het toch daarna bijna gelijk verteld, en als je hem kan vertrouwen kan het toch niet te veel kwaad.
Ik begrijp dat jullie ieder nog apart wonen, ieder heeft dan toch ook nog een stukje eigen leven, moet je dan perse alles verantwoorden? Toen ik al samenwoonde bleef ik nog wel eens bij een vriend slapen omdat het zo gezellig was en het laat was geworden, moet toch kunnen vind ik.
Zelfs nu we getrouwd zijn hebben we ieder nog een stukje eigen leven, we zeggen wel waar we zijn enzo maar gaan niet voor alles verantwoording afleggen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:47

Je hebt ook wel gelijk. je hebt ook een eigen stukje leven, maar je kunt wel rekening houden met elkaar. Ik woon inmiddels alweer 3 jaar samen, als je nog appart woont is het ook weer anders, maar je bent niet voor niets bij elkaar. ik vind dat hij best mag zeggen dat hij niet verkeerd zit tegen nathalie, maar hij moet ook wel snappen dat ze het niet zo leuk vond.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 13:18

Esther schreef:
Ik begrijp dat jullie ieder nog apart wonen, ieder heeft dan toch ook nog een stukje eigen leven, moet je dan perse alles verantwoorden? .



Ik ben het voor een stukje wel met je eens, dat je niet steeds alles moet verantwoorden, en elke stap die je zet in overleg met je vriend/in moet doen... zo zit een relatie niet in elkaar...
Maar ik had niet zozeer een probleem dat ze daar bleef slapen, kan het ook wel begrijpen... maar het ging me gewoon erom dat er toch was afgesproken elkaar eventjes in te lichten op voorhand... Ik zat er meer mee in mn hoofd dat zomaar eventjes een afspraak werd verbroken dat dat er iemand bleef slapen...
Maar acht, we hebben er beiden uit geleerd Lachen en ik denk dat moest het nog eens voorkomen, het allemaal heel anders is... Want het is toch even raar als je vriendje opeens afkomt met, er is een meisje op mijn kot blijven slapen... Haha!

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 13:54

OK, laten we het eens van de andere kant bekijken:
Stel, je vriendje had je WEL gebeld 's nachts om het te vertellen....Had je dan nog in slaap kunnen komen, of had je dan liggen bedenken wat er niet allemaal nog kon gebeuren omdat de nacht nog zo lang was?
Wees eens heeeeeeel eerlijk? Ik denk dat het juist heel erg lief was van je vriendje om je niet wakker te maken. Hij heeft het je meteen de volgende ochtend verteld, zodat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Ik zou juist heel trots zijn op mijn vriendje, ten eerste bewijst hij dat hij je vertrouwen waard is want er is niets gebeurd, ten tweede komt hij zijn afspraken na (hij vertelt je dat ze is blijven slapen, hij had ook niets kunnen zeggen) en ten derde: hij is echt een hele goede vriend die zijn vrienden niet in de steek laat op moeilijke momenten!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:06

Ja dat vraag ik me dan ook af, ik vind t een beetje te simpel om te stellen "dat hij je dan maar ff had moeten overleggen". Dan had hij je in het midden van de nacht moeten bellen? als jij dan nee had gezegt dan had dat meidje midden in de nacht over straat gemoeten omdat jij je vriend niet genoeg vertrouwde om er een meisje te laten slapen?
En die afspraak, tsja je vriend had beter moeten weten teon hij Ja zei op die afspraak, die is natuurlijk onhoudbaar omdat je gewoon niet midden in de nacht gaat bellen of t mag.

Iets heel anders is dat ik als mijn vriendin had gezegt dat ze t neit goed vond als er een meisje bleef slapen dat ik dan had gezegt "mijn leven mijn keuzes" ik wil best met haar overleggen over wat ze liever wel en niet heeft, maar neimand dicteerd mijn leven. Kijk als mijn ex zou blijven slapen dan is dat iets anders, maar dat weet ik zelf ook wel.

Citaat:
Sando: Ik zou dus wel jaloers zijn, en zij zou dus echt daar niet blijven slapen.. no way ! En waarom stelt hij dat voor ? Moeten ze het maar niet zo laat maken...
]Als mijn vriend dit zou flikken...


Jaloezie is een ziekte, het is de pest in je relatie, ik kan t weten! Moet jouw vriend ook een logboek bij houden over wie wat en waar? En flikken...... dat suggereerd opzet, en als die er nou niet is? En zou je vriend dan iemand naar huis moeten sturen omdat eht anders te laat word? zijn vrienden!?! En de tijd kan je vergeten als t gezellig is, als je op een paard zit en t bos in gaat of t strand op dan zit je ook niet continu met je oog op je horloge als je geen eindtijd hoeft te hebben lijkt mij.

En mannen denken er idd veel makkelijker over, die zien minder problemen in dingen, die zin binnen een relatie net iets makkelijker denk ik. K denk dat dat ook vertrouwen is, vertrouwen in de relatie, zo van "mijn relatie is goed dus er is geen aanleiding om er iets van te denken als iemand hier blijfdt slapen." dat denk ik dan. Je vertrouwt je vriend totdat hij je een reden heeft gegeven om je niet te vertrouwen! onvoorwaardelijk en geen ge-maar. Zo denk ik dan, ik weet dat ik daar wat extreem in ben, maar wat is anders je relatie als je altijd maar ban moet zijn dat je vriend wel eens vreemd zou kunnen gaan.

T gaat iets off topic maar t is meer een opmerking op dingen die ik wel meer hoor van vrouwen en meisjes over hun vriend van "nou dat hoeft mijn vriend niet te proberen" waaro dan niet? De basis voor een relatie is vertrouwen en liefde en de manier om dat te behouden is respect en overleg, als je dingen gaat verbieden dan ben je verkeerd bezig.

Maar Natalie: ik snap je reactie wel een beetje al ben ik t er niet mee eens, zijn belofte of toezegging is onhoudbaar in de praktijk, dat is heel vervelend maar het is zo, tenzij jij t leek vind om midden in de nacht wakker gebeld te worden. Maar of jij toestemming zou moeten geven over zoiets....... k weet neit of dat wel nodig is.
Maar je moet t er gewoon over hebben, maar ik denk dat je hem ten eerste moet vertrouwen, en hij kwam idd direct ermee en hield t niet voor je verborgen, als hij vreemd was gegaan dan had hij dekn ik zijn mond wel gehouden!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 17:17

Death_Squad schreef:
Maar Natalie: ik snap je reactie wel een beetje al ben ik t er niet mee eens, zijn belofte of toezegging is onhoudbaar in de praktijk, dat is heel vervelend maar het is zo, tenzij jij t leek vind om midden in de nacht wakker gebeld te worden. Maar of jij toestemming zou moeten geven over zoiets....... k weet neit of dat wel nodig is.
Maar je moet t er gewoon over hebben, maar ik denk dat je hem ten eerste moet vertrouwen, en hij kwam idd direct ermee en hield t niet voor je verborgen, als hij vreemd was gegaan dan had hij dekn ik zijn mond wel gehouden!


Ik begrijp na de reacties die er zijn gekomen ook dat het voor hem de beste keuze was, die hij heeft gemaakt, om mij te laten slapen en om haar daar te laten slapen... En toestemming gaat het mij eigenlijk ook niet om, want ik vind ook dat in een relatie je elkaar niet overal de toestemming over moet gaan vragen, dan is het lijkt mij ook geen gezonde relatie... Ik vertrouw hem ook wel, want ik weet dat hij te vertrouwen is, maar het was gewoon heel vreemd om smorgensvroeg ineens te horen van dat er iemand blijven slapen was...omdat het iets is wat nog nooit is voorgevallen...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:22

Natalie ik begrijp je gevoel wel.
mijn vriend heeft errug goed contact met een meisje waar hij vroeger ook samen mee heeft gewerkt. zijn gewoon goede vrienden verder niets zal ook nooit wat worden ben ik zeker van.
maar als ik dat toch te horen krijg dat zij tot midden in de nacht ergens bij hem is geweest, gezellig bijpraten wat drinken je kent t wel, heb ik ook niet direct een lekker gevoel bij. en toch vertrouw ik hem voor de volle 100%. ik weet gewoon dat ie niet vreemdgaat, maar toch.


ook bij t geval wat er nu bij jou is gebeurd zou ik zo'n gevoel hebben. het zit je gewoon niet helemaal lekker. Maar wees blij dat hij het je gewoon verteld heeft, dat geeft ook weer aan dat hij niets voor je achterhoudt (ook als hij weet dat jij t misschien niet leuk vindt om te horen).

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:05

Death_Squad:

[Jaloezie is een ziekte, het is de pest in je relatie, ik kan t weten! Moet jouw vriend ook een logboek bij houden over wie wat en waar? En flikken...... dat suggereerd opzet, en als die er nou niet is? En zou je vriend dan iemand naar huis moeten sturen omdat eht anders te laat word? zijn vrienden!?! En de tijd kan je vergeten als t gezellig is, als je op een paard zit en t bos in gaat of t strand op dan zit je ook niet continu met je oog op je horloge als je geen eindtijd hoeft te hebben lijkt mij.]

Nee jalouzie is geen ziekte, het is helemaal niet erg. ligt eraan hoe erg je het bent. en nee wij houden geen logboek bij, wij zij wat dat betreft best wel vrij hoor. we hebben nog steeds allebei eigen vrienden en doen daar ook gezellige dingen mee. Het is gewoon anders omdat we samenwonen.
En ik zou het er gewoon niet mee eens zijn als er een meisje bij hem blijft slapen. jaloers of niet jaloers, ik zou dat gewoon niet graag hebben.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:19

Maar waarom dat dan? als je bang bent dat hij vreemd gaat OK, maar dat zegt dan ook wat over jullie relatie, anders is de behoefte om vreemd te gaan niet echt aanwezig lijkt mij.

Als je samen woont dan kan ik t begrijpen als je liever neit hebt dat er mensen bij hem blijven slapen, maar aan de andere kant, het is niet zo vreselijk ongebruikelijk hoor. Maar denk je neit dat dat al wel heel bazig is als je dingen gaat verbieden of tegen hem zegt "ik wil neit dat je sulk soort dingen doen.... omdat ik me er neit goed bij voel?
Voel je je dan bedreigd in je bestaan? Ik snap dat neit, misschein omdat ik een man ben, misschien omdat ik sinds mijn vorige relatie heel erg anders over dignen denk. Maar zou je me at dan kunnen uitlegen waawrom je t liever niet hebt... en dan neit "ja daarom" maar gewoon echt een uitleg, want ik snap het gewoon echt niet.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Re: ruzie met vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:00

Citaat:
Maar nu had hij een ander meisje laten overnachten bij hem op kot... zonder dat ik er iets vanaf wist... Ze waren aan het babbelen en het was laat geworden, zij was doodmoe en hij stelt aan haar voor om te blijven overnachten...


als je vriend dat uit beleefdheid vraagt, vind ik dat heel netjes van hem.
als een vriendin in nood zit, mag ze toch ook bij jou uithuilen en praten ed en als het laat wordt en die mogelijkheid er is om te blijven slapen, bel jij dan ook eerst je vriend om te zeggen dat die en die blijft slapen?

Citaat:
Ik ken haar ook, en toen ze een paar weken terug ruzie met haar vriend had, heeft ze nog eens op mijn vriend zijn kot willen blijven overnachten, en toen hebben we het daar uitgebreid over gehad dat zo iets eventueel wel zou kunnen maar dat we elkaar dan op voorhand tegoei inlichten erover en de ander zn mening vragen... (eigenlijk ook wel uitzonderlijk, want het is niet alsof iedereen daar ff blijft overnachten ofzo), maar het is duidelijk gezegd van elkaar op voorhand in te lichten over zo dingen...


moet hij dan aan jouw toestemming vragen of zij daar mag blijven slapen?
en als het nou niet die vriendin was, maar een vriend?
wat had je dan gezegd?
en als jij nou had gezegd dat het je geen goed idee leek, wat dan?
had jouw vriend die vriendin dan daar niet mogen laten overnachten?

Citaat:
En gisterenochtend laat hij me ineens weten dat ze is blijven slapen... en ik zit daar nu zo mee in de knoop omdat ik hem erop vertrouwde dat moest zoiets gebeuren, hij het me liet weten op voorhand... en dat heeft hij nu niet gedaan, volgens hem omdat hij me niet wakker wou maken omdat het al laat was...


als je bezoek ontvangt, weet je meestal toch niet hoelaat het bezoek weer weggaat?
en het is gezellig of die vriendin heeft veel of grote problemen en zodoende blijf je praten en hangen zonder dat je merkt dat het laat aan het worden is en dan kom je er achter dat het eigenlijk te laat is om haar nog weer naar huis te laten gaan, dan is het toch een goeie oplossing dat ze daar bleef slapen.
maar of je dan eerst je vriendin moet bellen of dat haar wel wat lijkt???
en hoelaat is dan besloten dat ze zou blijven?
want na een bepaald tijdstip bel ik ook niet meer omdat je dat soms gewoon niet kan maken.
hij heeft dit dus niet op voorhand kunnen vertellen want toen wist hij het nl ook nog niet, op het moment zelf wel ja, maar wat had het dan nog uitgemaakt als hij had besloten dat zij daar wel kon blijven overnachten???
en het lijkt nu net of hij toestemming aan jou moet vragen, dat zal natuurlijk wel niet zo zijn, maar het lijkt wel zo.

je wilt overal van op de hoogte zijn maar dat kan soms gewoon niet en moet je op je vriend vertrouwen.
hij heeft het gewoon zo snel mogelijk na de tijd verteld, dat is toch ook netjes?

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

tja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:17

eerlijk gezegd zou ik iedereen willen horen als het hem of haar zelf overkwam.
Ik zou het niet goedkeuren. waarom niet?
puur om het feit dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
welke? dat is duidelijk, na 1 x logeren hebben jullie een deal gesloten...gewoon op de hoogte stellen...vooraf, en niet achteraf...dus weet zeker als hij gebeld had zo laat....waarom niet eerder trouwens? er is hier geen sprake van nood lijkt mij maar pure gezelligheid op het kot (is belgs he..hardstikke mooi woord Haha! )nou dan kun je gerust ffkes bellen.
Zo schep je alleen wantrouwen...enne, puur persoonlijk hoor ik zou 1 x leuk vinden maar uhhhh gaat dit nu vaker plaats vinden? maak dus goeie afspraken....ieg over bijtijds inlichten..daarbij ben benieuwd wat hij zou doen als jij dezelfde dingen deed. Als er 100 % vetrouwen is kan je relatie wel een stootje hebben, maar wees eens eerlijk...dan zou je ook niet in de boom klimmen toch?
afijn...niet teveel ruzie maken he Haha! om zo'n zottekot Haha!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 08:56

Chrystal gek, het lijkt misschien wel alsof hij de toestemming moet vragen, maar dat is dus niet de bedoeling... Zou maar een gekkenhuis worden trouwens, als je elkaar overal de toestemming voor zou moeten vragen...
Nee, het ging gewoon om eventjes inlichten... en als ik het er misschien niet mee eens was of niet zo een goed idee vond, was dat eigenlijk pech...want iemand die moe is in de auto naar huis sturen is geen goed idee...

Dusse, toestemming vragen was het niet hoor... Haha!

Mja, in elk geval, alles is goed uitgebabbeld hoor, heb hem ook laten weten dat ik misschien beetje te fel gereageerd heb maar het is gewoon even raar als je smorgensvroeg hoort, van hoi, er is hier een meisje blijven slapen...

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 09:39

Tja, ik ben het ook met Aurora eens, en ik zou voor Death Squad nog even mijn antwoord toelichten.
Ik ben niet zo iemand die iets gaat verbieden, maar je moet wel rekening met elkaar houden, en als ik me ergens niet lekker bij voel, en ik vraag of hij dat niet wil doen, doet hij dat niet, en andersom ook. Je houd rekening met elkaars gevoelens. Mijn vriend is ook niet 100 % jalouzie vrij hoor. Maar dat is toch ook niet erg. En heel eerlijk... 95 % is wel een beetje jalours of best wel jalours... Jij bent dan een van de weinigen hoor.
Ach ja, misschien trek ik het me wel aan. Ik heb nl nog nooit een vriend gehad die niet een beetje jalours was

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 09:41

ps: Ik ben het met Aurora een sdat het puur voor de gezelligheid was, en niet een noodgeval ! maar dat had ik al eerder gezegd, maar daar is volgens mij overheen gelezen.
Noodzaak? Oke.
Fun ? onzin.