Ervaring met Fairmount?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Ervaring met Fairmount?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 10:19

Bij het vergelijken van verzekeringen, zie ik dat Fairmount prijstechnisch gezien gunstig uit de bus komt.
Stalgenoten hebben goede ervaring met deze verzekering voor wat het uitkeren van ziektekosten betreft.
Over het afkeuren van een paard hoorde ik een minder gunstig verhaal (voor sport verzekerd, kreupel door HKO, maar ze willen niet uitkeren). Paard is trouwens verzekerd in de uitgebreidste vorm, dus daar ligt het niet aan. Nu is dit natuurlijk maar een geval. Ik ben benieuwd of er bokkers zijn die de ervaring hebben van de afhandeling van een afgekeurd paard bij Fairmount (bijv. door beenproblemen - niet meer geschikt).

Nog een andere vraag: kan iemand mij het tel.nr. pb-en van Fairmount? Dat kan ik nl. op de site niet terugvinden.


Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:25

Absoluut slechte ervaringen ivm met een paard dat we wilden verzekeren en waarvan ze vermoeden dat het niet OK was (kon alleen niet aangetoond worden volgens hun??). Ben toen ook heel onbeleefd te woord gestaan en ze hadden ondertussen ook effe uitgespit waar ik werkte etc... Heb toen bedankt . Achteraf bekeken ben ik wel blij want hier hebben ze een naam van wel niet duur zijn maar ook nooit uit te betalen als er teveel moet betaald worden...
Welke ik altijd aanraad (en volgens mij niet duurder: één van de weinigen die 100% van de waarde uitkeren):
http://www.debuylinsurance.com
Die werken ook internationaal en zijn zeer professioneel.

Wat ook niet onbelangrijk is: bij de meeste verzekeringen worden bij koliek geen hospitalisatiekosten uitbetaald, enkel de operatie. Die hospitalisatiekosten zijn 2/3 van het totaal. Allemaal goed navragen, ook de termijn van uitbetalen, en hoeveel % van het verzekerde bedrag maximaal wordt uitgekeerd. Dat bepaalt allemaal mee de premie.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:00

Heb momenteel ook al mijn paarden verzekerd bij Fairmount, maar heb er inderdaad nu pas geleden heel slechte verhalen over gehoord........
Zolang je niet claimt zijn ze helemaal super, zodra het op uitkeren aankomt beginnen de problemen. Er schijnen heel veel rechtzaken tegen ze te lopen, allemaal onenigheid over het niet uitkeren van claims....
Men heeft mij geadviseerd om over te stappen naar de friesche onderlinge, maar ben nog aan het dubben....... Denk na alles wat ik heb gehoord dat ik niet bij fairmount blijf....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:40

Ik zit bij interpolis en die zijn goedkoop en al helemaal als je er meerdere hebt Schijnheilig

collectieve verzekering (wel beperkt dus) en betaal je aan jaarpremie 1,75 % van het verzekerde bedrag...
Dus verzeker je hem voor 1000,- betaal je 17,50 per jaar~!
En met uitkeren doen ze ook niet moeilijk!

Ik zit er al sinds 1995 of begin 1996 bij en nooit problemen mee gehad, alles heel makkelijk, snel en goed~! OK dan!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:49

Anke schreef:
Ik zit bij interpolis en die zijn goedkoop en al helemaal als je er meerdere hebt Schijnheilig

collectieve verzekering (wel beperkt dus) en betaal je aan jaarpremie 1,75 % van het verzekerde bedrag...
Dus verzeker je hem voor 1000,- betaal je 17,50 per jaar~!
En met uitkeren doen ze ook niet moeilijk!

Ik zit er al sinds 1995 of begin 1996 bij en nooit problemen mee gehad, alles heel makkelijk, snel en goed~! OK dan!


en waar ben je dan tegen verzekerd?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hwn, juval en 95 bezoekers