Piaf en Traver

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Piaf en Traver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:03

Ben gister verliefd geworden: op twee kittens! Piaf en Traver. Twee broertjes, en ze zijn schattig! En dus gingen Piaf en Traver met ons mee naar huis. Ze zijn tussen de paarden geboren, vandaar de namen (met enige dichterlijke vrijheid). Het begint een ware kinderboerderij te worden bij ons, gezellig!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:12

Foto's!!!
Leuk zijn die kittens, he? Ik heb gisteren foto's gekeken van toen onze katten nog klein waren, zo schattig.

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:46

Wat leuk zeg!
En grappige namen ook!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 10:49

Ja het is erg leuk! Alleen was Traver (de grootste maar ook meteen de bangste) achter een schot op zolder gekropen, toen ik hem daar weg wilde hale bleek er een gat te zitten en daar zat Traver: onder de vloer! krijg hem daar maar uit... Piaf kwam gewoon gedag zeggen als ik binnen kwam, dus die heb ik even uit de zolder kamer weggehaald (hij heeft uren lang liggen pitten op schoot, zo lief!). Maar vanmorgen ben ik heel rustig bij Traver gaan zitten, tot hij uit zijn schuilplaats kwam. Toen snel van alles voor het gat gezet zodat hij daar niet meer in kan.
Het rare was dat toen hij er uit was hij ook meteen achter me aan liep, hij was blijkbaar toe aan zijn portie aandacht! En natuurlijk kreeg hij die! Daarna gingen de twee broers gezellig eten en spelen. En dat is zo genieten: dat gedartel.

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:54

geweldig is dat he!! ik heb dus ook een kitten in huis. (heb er ook een topic hier over)

lijkt me helemaal geweldig om 2 kittens in huis te hebben Haha!

binnenkort verwacht ik wel foto's hoor! *LOL*

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 10:59

Saskia008 schreef:
binnenkort verwacht ik wel foto's hoor! *LOL*


Die gaan zeker komen!!! Helaas is de beterij van mijn camera leeg, dus dat ga ik het weeknend regelen en dan zullen er wel een hoop rolletjes vol geschoten worden. Daar zal ik er zeker wat van op Bokt zetten!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:02

Ik kom gauw weer bij je op bezoek Shir Traver was zo'n schatje toen hij bij mij in mijn fleecetrui verstopt zat zondagavond Lovers het is dat ik thuis zelf al 2 van die rakkers heb anders was ik verkocht Tong uitsteken

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 11:03

Saskia008 schreef:
geweldig is dat he!! ik heb dus ook een kitten in huis. (heb er ook een topic hier over)


HAd ik gister gezien. Wat een liefje ook! De nieuwe foto's zijn ook weer leuk. Mag ze al naar buiten? Ik houd die van mij og binnen, dacht dat dat nog even moest?

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 11:06

AnneOmie schreef:
Ik kom gauw weer bij je op bezoek Shir Traver was zo'n schatje toen hij bij mij in mijn fleecetrui verstopt zat zondagavond Lovers het is dat ik thuis zelf al 2 van die rakkers heb anders was ik verkocht Tong uitsteken


He Anky, ja lekker ding is t, he! Kom maar snel gezellig bij ons, kan je mijn kanjertjes weer zien. Misschien eens met zijn allen, lekker in de tuin, met Piaf en Traver! (Als ze naar buiten mogen, moet eerst nog even naar de da voor de entingen enzo...).

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:24

ShirleyA schreef:
HAd ik gister gezien. Wat een liefje ook! De nieuwe foto's zijn ook weer leuk. Mag ze al naar buiten? Ik houd die van mij og binnen, dacht dat dat nog even moest?


we hebben een gesloten achtertuin, dus ze kan niet weg
en ze luistert perfect als je haa roept.
dus ik maak me geen zorgen
en we kunnen haar nu niet binnen houden
onze duer staat de hele dag open

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:46

ShirleyA schreef:
HAd ik gister gezien. Wat een liefje ook! De nieuwe foto's zijn ook weer leuk. Mag ze al naar buiten? Ik houd die van mij og binnen, dacht dat dat nog even moest?


Ik zal maar uitkijken met die 2 bengels van jou.. voor je het weet steekt iemand ze in hun zak Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 15:34

Saskia008 schreef:
we hebben een gesloten achtertuin, dus ze kan niet weg
en ze luistert perfect als je haa roept.
dus ik maak me geen zorgen
en we kunnen haar nu niet binnen houden
onze duer staat de hele dag open



Dat heb ik ook wel, althans, er is een kattenluik in de keukendeur ( voor mijn andere kat). Daarom kunnen ze niet beneden zijn als ik er niet ben, dan laat ik ze op de zolderkamer, zodra ik er ben haal ik ze beneden, als Traver tenminste niet weer verstopt zit...

He, Anky je moet geen slapende honden wakker maken hoor, daar houden katten niet van. Je brengt mijn buren nog op n idee, dan ben ik mijn moppies idd kwijt Huilen

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:39

ha die shir!
piaf en traver zijn erg schattig Lovers
het is idnerdaad dat wij er al 4 ( Bloos! ) hebben.
anders hadden wij er vast ook met 2 thuisgekomen!
mijn moeder was ook alweer lichterlijk verkocht bij het zien, of niet? *LOL*

ik kom ook snel eens langs Haha!
om ff naar die leukerds te kijken, en voor jullie natuurlijk! Pling

Paardrijden is geen krachtsport, maar gevoel
San Z1+9 Fury M2+6 Haha!
Hoe meer je de mensen leert kennen, hoe meer je de dieren gaat waarderen!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 17:03

danifur schreef:
ha die shir!
piaf en traver zijn erg schattig Lovers
het is idnerdaad dat wij er al 4 ( Bloos! ) hebben.
anders hadden wij er vast ook met 2 thuisgekomen!
mijn moeder was ook alweer lichterlijk verkocht bij het zien, of niet? *LOL*

ik kom ook snel eens langs Haha!
om ff naar die leukerds te kijken, en voor jullie natuurlijk! Pling



Ha, ja je moeder ging ook haast voor de bijl! En darom heeft ze net zo lang lopen 'banketstaaf' tot ik voor de bijl ging. Ik wilde nl maar eentje meenemen. Moest alleen wel lachen: keek op n gegeven moment je moeder aan en zag aan haar grijns dat ze zag dat ik ook voor Traver viel. Ja, zei ze, daar ben je ook verliefd op, dat zie ik! Dus zo ging naast Piaf ook Traver mee naar Purmerend.
Daan vertel jij dat zoontje van die mensen dat het goed gaat met zijn kittens. Hij vond t nl moeilijk dat Traver ook weg ging, zielig!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:29

ShirleyA schreef:
Ha, ja je moeder ging ook haast voor de bijl! En darom heeft ze net zo lang lopen 'banketstaaflen' tot ik voor de bijl ging. Ik wilde nl maar eentje meenemen. Moest alleen wel lachen: keek op n gegeven moment je moeder aan en zag aan haar grijns dat ze zag dat ik ook voor Traver viel. Ja, zei ze, daar ben je ook verliefd op, dat zie ik! Dus zo ging naast Piaf ook Traver mee naar Purmerend.
Daan vertel jij dat zoontje van die mensen dat het goed gaat met zijn kittens. Hij vond t nl moeilijk dat Traver ook weg ging, zielig!


ahhh arme damien!
vond hij het echt zo moeilijk??
wel zielig inderdaad, maar ze hebben het goed bij jou, en dat zal ik hem wel vertellen. Lachen

Paardrijden is geen krachtsport, maar gevoel
San Z1+9 Fury M2+6 Haha!
Hoe meer je de mensen leert kennen, hoe meer je de dieren gaat waarderen!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:38

danifur schreef:
ahhh arme damien!
vond hij het echt zo moeilijk??
wel zielig inderdaad, maar ze hebben het goed bij jou, en dat zal ik hem wel vertellen. Lachen


Hi Daan Haha! lang niet gesproken *LOL*

Ja arme Damien.. ik zou het ook niet leuk gevonden hebben hoor.. ze zij echt zo cute Tong uitsteken

En Shir... ik zal geen slapende honden wakker maken hoor Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 10:03

danifur schreef:
ahhh arme damien!
vond hij het echt zo moeilijk??
wel zielig inderdaad, maar ze hebben het goed bij jou, en dat zal ik hem wel vertellen. Lachen



Ja hij vond t minder erg dat Piaf weg ging, maar toen ik (door jouw moeder overgehaald!) ook nog Traver mee nam, kwam Damien in protest. Ik heb hem beloofd dat hij via jou zou horen hoe het met hem gaat, en dat 'ie maar n x oest komen kijken als hij wil.

De schurken zijn natuurlijk weer achter mijn 'handig' gemaakte versperring gekropen en zaten weer onder de vloer! Maar Piaf komt meteen en ook Traver wil nu, heel voorzichtig, wel bij me komen. Eigenlijk vind hij mij erg spannend en leuk. Piaf wil dan met hem spelen en gaat achter zijn staartje aan, maar Traver wil liever uitgebreid aan mij snuffelen. Heel schattig! Vanmorgen kwam ik ze even knuffelen en eten geven, kwamen ze alle 2 meteen aangelopen. Het gaat dus de goede kant op. Als ze straks helemaal vertrouwd zijn met Thimo en mij gaan ze naar beneden, los lopen in de kamer (nu zitten ze nog alleen op schoot als ze beneden zijn). Zet ik het kattenluik even dicht, want ze mogen pas na hun 2e prikje naar buiten, dus pas met 16 weken. Dat is jammer want ik zou het zo leuk vinden om ze in de tuin te zien spelen als het nog mooi weer is en de tuin leuker voor ze is met al die vlinders die op mijn lavendel af komen. Ach ja, je kan niet alles hebben.....
(lijkt wel het 1ste hoofdstuk van mijn nieuwe boek, zo'n lang verhaal...)

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 10:07

AnneOmie schreef:

En Shir... ik zal geen slapende honden wakker maken hoor Schijnheilig



Gelukkig maar! Want ik wil ze niet meer kwijt!
Moeten binnen kort maar met z'n allen afspreken om in mijn tuin de buren te pesten, haha. Bbq staat nu maar nutteloos in de schuur....! Kunnen jullie allemaal de schatjes weer zien.

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 10:26

Nog even een up-date. Het gaat super! Zodra ik binnen kom rennen Piaf en Traver naar me toe OK dan! ! Op dit moment is het juist Traver die helemaal niet bij me weg te slaan is (en dat doe ik natuurlijk niet want ik vind m geweldig lief). Ze komen nu ook naar Thimo toe, en die vind zijn katjes ook zo lief!
Maar het grootste genieten is het als die twee haarbolletjes samen gaan spelen! Ze dagen elkaar voortdurend uit en rollen dan over de vloer.
Toen ik gisteravond naar bed ging heb ik ze nog lang boven mijn hoofd horen rennen en spelen, alsof ze aan het verbouwen waren.
Traver ging gister ook al heel netjes op de bak, en hij keek me daarbij heel trots aan (of is dat meer tussen mijn oren? Bloos! ).

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:28

haha, waren ze nog niet zinnelijk dan?

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 11:38

Saskia008 schreef:
haha, waren ze nog niet zinnelijk dan?



Volgens die boer natuurlijk wel, haha. Maar gezien alle drolletjes, heb ik daar een iets andere mening over. Traver gaat de goede kant op en Piaf heeft wel een vaste plek waar hij alles deponeert, dus daar ligt een krant! Dat komt ook wel om dat Piaf samen met Traver op de bak wil, maar die werkt m er uit (poepen doet 'ie liever alleen...) en dat doet 'ie t maar elders.

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Babe02, Besje, cariena1, Finesse, furious, GoogleAdsense, Happyhealthy, Jenn_Mellow, JornaR, Kmbrly, Laibadji, lanouska, Maikee, Nienke98, Nientsje, Tess__, Verara, YaraNls, Zoey_julia en 186 bezoekers