Huis gekocht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Huis gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 14:55

Ik heb een beetje hoofdpijn. Het gaat ineens allemaal zo snel. Trilhandjes, zenuwachtig, onrustig...

Nou ja, met andere woorden: we hebben een huis gekocht! Euh, onder voorbehoud van financiering. Ons eerste eigen huis. Ik zal eens even op internet kijken of ik er een foto van kan vinden.

Zelf geloof ik het nog niet helemaal maar het is toch waar.
20 mei krijgen we de sleutel en per 1 juni wordt de huur van onze huidige woning opgezegd. Nooit meer vanuit huis Groningen in lopen, nooit meer 's avond op het balkon van de drukte van de stad genieten, nooit meer luisteren naar de nachtelijke ruzies van onze buren, nooit meer balen omdat je geen parkeerplek voor je huis hebt, nooit meer een parkeerbon terwijl je gewoon bij huis parkeert, nooit meer...

Het is een beetje dubbel. Ik ben heel erg blij maar ik kan het ook nog niet echt bevatten.
Ik ga weer terug naar mijn geboortestadje!


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:59

Nou, van harte!
Wat een belevenis he!

Maar eh...weet je zeker dat je in 10 dagen kunt verhuizen? Dato wrodt wel aanpakken! Succes....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:03

GEFELICIBOKT gaaaaaaf zeg.

Mhh Robert zal het foto´s maken vanuit de flat wel missen Verward . Ik ga niet zeggen wat voor een foto´s hij maakt Lips are sealed Lips are sealed Tong uitsteken van mooie .........

maare naar welke plaats ga je dan ? of heb ik dat gemist.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 15:03

We gaan keihard doorbikkelen. We kunnen in elk geval van alles op zolder plaatsen als het nog niet in de huiskamer kan...

AfbeeldingOp een ruime kavel gelegen hoekwoning met vrijstaande houten garage (3½ x 7½) gelegen in de wijk Marsdijk. Totale perceeloppervlakte 261 m². Achtertuin met zonneterras op het noordwesten. Bouwjaar 1998. Onderhoud binnen en buiten goed.

Begane grond: entree, hal, toilet met fontein, tuingerichte woonkamer met provisiekast en een hoekopgestelde keuken met inbouwapparatuur.

De gehele begane grond vloer is voorzien van een marmeren vloer.

1e verdieping: totaal 3 kamers, badkamer met douchecel en toilet.

2e verdieping: bereikbaar via vaste trap, berging met dakraam en wasmachine aansluiting. Kamer mogelijk.

De woning is voorzien van verwarming d.m.v. Remeha W23 combiketel, warm water d.m.v. c.v.-ketel, mechanische ventilatie, tv-cai aansluiting. Volledig geisoleerd.


Zodra we de sleutel hebben volgen nog wel wat digitale foto's, bovenstaande heb ik van de site van de makelaar geplukt.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:06

mmh dat van die zolder Schijnheilig tja dat deden wij dus ook omdat we daar toch ruimte genoeg hadden. Tja ik zou er nu maar niet naar gaan kijken het staat er nog steeds vol Frusty .

Erg spannend hoor Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 15:42

Gefeliciteerd! Ziet er echt super uit joh!

Over een jaartje willen Maurice en ook voor een andere huis gaan kijken en zoiets als julie nou hebben gekocht hebben wij ook in gedachten.

Echt gaaf joh! Heb je nog familie/vrienden wonen in Assen of moet je daar weer helemaal opnieuw beginnen?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:15

in Marsdijk nog wel! Da's een sjieke buurt... Haha! Gefeliciteerd hoor! Moet er niet nog wat aan gebeuren? Geen nieuwe vloerbedekking of zo? Tien dagen is wel heeeeel snel... maar het moet kunnen! Succes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:31

Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk huis, lijkt een beetje op de huizen hier in de Faunabuurt Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:50

wat leuk voor jullie
Van harte gefeliciteerd!
heel veel geluk met jullie huisje! Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:52

Hey wat leuk voor jullie zeg!!
Het huis ziet er leuk uit! Gelukkig duurt het nog ff voor dat jullie gaan verhuizen... toch wel jammer dat jullie deze topstad inruilen voor Assen Lips are sealed Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 16:56

Katrien, bijna al onze vrienden wonen in Assen en onze ouders (zowel die van Robert als die van mij) wonen in een dichtbij gelegen dorpje. Gelukkig te ver om zo even langs te lopen of fietsen maar dichtbij genoeg om met de auto langs te komen om te helpen schilderen enzo Haha!

Met de vloer hebben we het heel erg getroffen, er ligt een hele mooie beige marmeren vloer in, dus daar doen we niks aan.
De vloerbedekking die boven ligt willen we nog een keer bekijken om te beslissen of de huidige bewoners die eruit moeten slopen of dat het mag blijven liggen.
De muren moeten wel even gedaan worden, maar ja, de woonkamer is in één dagje wel gedaan.
10 dagen is inderdaad niet veel maar ik denk dat het wel gaat lukken!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:14

Wauw,
echt gaaf!
En nog zo'n mooi nieuw huis,
dus voorlopig ook weinig onderhoud!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:31

So wauw! Dat huis ziet er echt tof uit.....
over een jaartje gaan Harmen en ik ook naar een huis op zoek, alleen denk ik niet dat het zo'n mooi huis wordt. Hier zijn zulk soort krengen namelijk zo'n 5 tot 6 ton (gulden dus).
Gefeliciteerd!!!
Heel veel succes!

:evaw:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:36

Van Harte Meid! Erg leuk nieuws en het huis ziet er leuk uit. Eindelijk echt iets helemaal voor jullie zelf. Lachen

Wat de verhuistijd betreft, ikzelf heb waarschijnlijk acht dagen om te verhuizen, maar in mijn nieuwe huis geen zolder om mijn spullen weg te moffelen Huilen Dat is iets waar ik nl. heel erg goed in ben en daar zijn Marije, Maaike en Dees het levende bewijs van. *LOL*
Ik ben dus druk aan het inpakken, sorteren, weggooien enz. En zaterdag ga ik op de rommelmarkt in Eelde staan om al die overtollige spullen van de hand te doen. Ik weet niet hoeveel spullen jullie hebben, maar misschien is het een tip om daar ook te gaan staan?

In ieder geval heel veel succes toegewenst en ik leef helemaal met je mee! (letterlijk en figuurlijk *LOL* )

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:08

GEFELICITEERD! Succes ook met schilderen enzo Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:38

wat heerlijk zeg. ik hoop dat we gauw wat fotos kunnen bewonderen van jullie met het nieuwe huis. veel plezier!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:52

Hey, gefeliciteerd, weer een Assenaar erbij, het is dat de A al in gebruik is hier op bokt anders hadden we ons eigen clubje kunnen oprichten *LOL*
Marsdijk, oei, dat is wel vrij dicht bij de Hippo, niet erg gunstig voor je portemonnee haha, maar ook een stuk dichter bij Muzefee, leuk joh!

Verder MOET ik een Honeybee quoten want als neerlandicus Schijnheilig kan ik van onderstaande tekst niets anders maken dan dat Sandra erg goed is in wegmoffelen en dat ik, Maaike en Dees DAAR het levende bewijs van zijn. Wij zijn dus een stelletje weggemoffelde spullen Haha! Vond het wel grappig. Ze is ook druk bezig met inpakken, sorteren en weggooien Cool

*ik denk dat Sandra 'getuigen' bedoelt ipv 'bewijzen'*

Honeybee schreef:
Wat de verhuistijd betreft, ikzelf heb waarschijnlijk acht dagen om te verhuizen, maar in mijn nieuwe huis geen zolder om mijn spullen weg te moffelen Huilen Dat is iets waar ik nl. heel erg goed in ben en daar zijn Marije, Maaike en Dees het levende bewijs van. *LOL*
Ik ben dus druk aan het inpakken, sorteren, weggooien enz.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:11

*LOL* *LOL* Ja, ja... heb er de gek maar mee. *LOL* *LOL* Het had niet veel gescheeld of het was wel zo geweest.. de volgende keer zal ik daar zeker voor zorgen *LOL*

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 21:19

Het is allemaal nog heel onwerkelijk.
We bedachten ons vanavond ineens dat we ook een ruime garage hebben waar tijdelijk spulletjes kunnen staan. Die tien dagen gaat vast wel lukken.

Enne... iedereen die tegen die tijd in de buurt is Haha! mag gerust langskomen.

Hiermee bedoel ik ook gewoon na de verhuizing hoor, even een glaasje drinken ofzo. En uiteraard krijgen we weer kabelinternet.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:35

Goh Kitty, hartstikke leuke woning!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent!
Enne, wat betreft het verhuizen: 8 dagen klinkt weinig maar als je alles goed plant dan moet dat lukken! En bedenk wel dat je net zoveel tijd nodig als dat je hebt. Knipoog Gelukkig is het een nieuw huis dus blijft het beperkt tot schilderen en behangen.
Je kunt beter 1 week lang flink aan de slag gaan dan tijd zat hebben en na 3 weken nog tegen dat rotkozijn aan zitten hikken. Succes!!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:37

Cody schreef:
Hey, gefeliciteerd, weer een Assenaar erbij, het is dat de A al in gebruik is hier op bokt anders hadden we ons eigen clubje kunnen oprichten *LOL*


volgens mij bespeur ik hier enige jaloezie!! }> }>


gefeliciteerd kitty, ziet er heel erg leuk uit!! veel plezier in je nieuwe huis! (en succes met verhuizen)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:39

Wat leuk, gefeliciteerd Lachen , Hardstikke mooi huis hoor, veel plezier Party!! !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:23

GEFELICITEERD!
Heel veel plezier+succes Knipoog

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 23:26

gefeliciteerd!! Party!! Party!!
En tzt kom ik zeker een keer langs!!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:00

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!
Mooi huis.
veel geluk in je nieuwe woning.
En idd verhuizen in 8 dagen is best te doen.
Wij zijn thuis ook al heel vaak verhuisd en het is best vermoeiend maar ook heel leuk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aniek_joefy, Bianca_v_s, danielle_x, Dewii, Eliine, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, Mariett, meintje, nessinator, Rooss_24, Tomboy0, Vinny12511, VuurVleugels, xelle en 53 bezoekers