Super Welshcob @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:14

MarijeR schreef:
Heet hij toevallig voluit Madeni Tomos?
Dan ken ik hem nog als jong veulentje.
Zijn moeder Madeni Groten Goch is namelijk een dochter van Joyful Lachen


Hey wat leuk, is het een neefje van mijn Rowan, want dat is een zoon van Madeni Joyful Lachen

(jammer dat die maat er bij Rowan niet inzit, 1.56!)

Mloui

Berichten: 1644
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 13:49

Gaaf zeg!! dus de moeder van jou Rowan is de oma van onze Tomos!! Leuk paardje die Rowan trouwens!

Mloui

Berichten: 1644
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 16:11

Lampje schreef:
STOER DING!! hij's echt mooi, ik zou er echt maar rtrots op zijn!
wat een stoer ding! je zit ook netjes zeg!! woooh al die winstpuntenm sjeetje zeg Bloos
veel succes ermee!


Ja dankje!! kben ook wel een beetje trots op hem hoor!! zeker omdat hij nog zoveel moest leren toen hij bij ons kwam!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:07

Mooi beestje hoor. Ik had niet verwacht dat ie zo groot is. En dat vind ik in dit geval zeker een pluspunt, want ik heb lieverd de iets kleinere Cob (tot 1.50 m. zeg maar). Succes op de kampioenschappen!

Groeten,
Judith

Mloui

Berichten: 1644
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 23:15

Voice schreef:
Mooi beestje hoor. Ik had niet verwacht dat ie zo groot is. En dat vind ik in dit geval zeker een pluspunt, want ik heb lieverd de iets kleinere Cob (tot 1.50 m. zeg maar). Succes op de kampioenschappen!

Groeten,
Judith


ja dankje!! De groter cobs zijn qua type vaak inderdaad minder als de kleinere. Maar mijn moeder moest erop kunnen rijden en ze is nogal lang (1.80 m) dus een kleinere cob zou gewoon te klein geweest zijn. Ze kunnen het natuurlijk makkelijk dragen maar toch, een wat grotere vonden we een betere oplossing! En nu kan ik hem ook makkelijk tussen de paarden starten, vaak hebben ze het niet eens door dat hij zo klein is en denken ze gewoon dat het een klein paardje is!

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:20

die laatste foto is egt super!