Zwaar verstuikt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Zwaar verstuikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 22:14

Mijn paard zijn linkervoorbeen is zwaar verstuikt, net boven de hoef. Gevolg een heel dik been, zelf was ik er niet bij toen de da er was (zelf ongeluk gehad die dag,ongeveer zelfde uur als mijn paard). Hij zei dat hij drie dagen moest binnen staan. Maar wanneer zou ik er nu terug mee mogen rijden? Het is ook niet de da die ik gewend ben, dus ook niet die van mij bedoel ik daarmee.
Iemand?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:38

Ik zal niet al te snel beginnen, zou eerst een aantal dagen stappen kijken hoe het dan gaat, daarna longeren en dan pas rijden. Ik zal het goed blijven koelen.

ellepel

Berichten: 47338
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:44

met dit soort dingen kijk ik altijd naar hoe lang het bij een mesn zou moeten duren en hoe de behandeling is..
van daaruit kun je dan beslissen hoe lang je paard er mee bezig is

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:49

koel het been met ijspacks, of met de tuinslang..elke dag 15 minutjes en doe vooral rustig aan....forceer vooral niets
(je kan ook eventueel cooling gel erop smeren)

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 14:08

okay alvast bedankt. Ik heb ook ooit mijn pols verstuikt, en moest er toen repari gel op doen, mijn moeder vroeg haar af of het ook niet goed voor zijn been zou zijn. Ik zal het maar houden bij de cooling gel en het afspuiten Knipoog