Hoe het nu gaat met Calevo.nl

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Hoe het nu gaat met Calevo.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 21:30

Nav mijn topic over de online shop Calevo.. hier een kleine update
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=254123
We zijn al weer een maandje verder en ik wilde jullie nog een beetje op de hoogte houden hoe het gaat met de Calevo.nl

Het vertalen en implementeren op de nl website gaat gestaag...eerdaags krijg ik de rechten om zelf alles te vertalen en dan zal het wel sneller gaan.
Nu lever ik vertalingen aan en als die te lang zijn passen ze deze zelf aan...wat dus resulteert in een Ilse aan de telefoon dat het allemaal niet helemaal meer klopt...meer aanpassingen etc etc.

Verder heb ik nu ook een eigen email adres ... ilse.lanser@calevo.nl

En begin de aanvragen heel langzaam binnen te komen. Omdat ik nog niet helemaal thuis ben in de producten duurt het soms wat langer voordat ik een antwoord heb, maar heel langzaam begin ik er in te komen.

Als het allemaal doorzet dan komt er een nederlands rekeningnummer, wat het betalen voor iedereen zal vergemakkelijken.

Daarnet kreeg ik een mailtje dat er een nieuwe verzendoptie wordt aangemaakt, omdat er veel mensen vonden dat de transportkosten zo hoog zijn. Er is zijn nu 2 opties: of levering binnen een paar werkdagen voor EUR 15,50 of je pakket met de weeklevering laten leveren en dat kost je EUR 7,00 .... toch wel een verschil

Als alles vertaald is dan gaan we kijken of er ruimte is om de nederlandstalige catalogus te produceren.
Ook zullen jullie misschien eerdaags advertenties in de grotere bladen zien.. Bit, Hoefslag etc

Het zal allemaal wel zwaar worden, zeker in combinatie met alle andere dingen die ik doe... maar ik hoop dat het allemaal zo gaat lopen zoals ik in gedachten heb...
[/img]



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:32

Super dat het op gang komt allemaal! Ik ben benieuwd, zal het in de gaten houden!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Besje, Marlou91, wietsipietsi en 158 bezoekers