vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 21:14

hej bokkers,

ik heb even een domme vraag Knipoog , ivm erge vliegangst.
Weten jullie of het mogelijk is met de trein van amsterdam naar athene te gaan. (en hoelang de reistijd is en wat me dat in zijn hemels naam gaat kosten Scheve mond )

Ter info: kom net uit kreta en wil heel graag nog een weekje terug voordat ik weer naar school etc moet. maar ik ga voor geen miljoen dat vliegtuig meer in. En ik zat te denken als ik nou met de trein naar athene kan, kan ik vanaf athene naar kreta varen. Pling

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:18

Athene.. Afbeelding
Euh.. er zal vast wel een treinverbinding zijn.. maar dat wordt 80.000 keer overstappen, misschien is een busrit makkelijker??

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 21:20

Ja misschien is dat inderdaad wel een beter idee. Maar zou je dat hebben een busreis naar athene?...verder zonder hotel etc. Het verblijf regelen we daar wel Knipoog

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:28

Pff... je bent dan ongeveer 3 dagen onderweg, heb ik effe uitgerekend Knipoog
En het is ook hartstikke duur.
Misschien dat je toch maar even de stap moet zetten, en het vliegtuig instappen, en je zult zien dat het reuze mee valt Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 21:31

ik heb vrijdag nog in het vliegtuig gezeten, en het viel echt niet mee!! Scheve mond ik ben een bangeschijterd wat dat betreft...uhm iemand misschien nog een idee? Lachen ik ga liever niet nog een keer de lucht in.

En tja wat is duur, vliegen is ook niet het goedkoopste...