De kinesist is bij mijn paard geweest(deel2)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieke

Berichten: 641
Geregistreerd: 27-01-04

De kinesist is bij mijn paard geweest(deel2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 19:18

Een tijdje geleden had ik al eens geschreven in VvdD dat de kine eens was komen kijken naar mijn paardje omdat hij zo slecht liep en sukkelde met zijn spiertjes. Ondertussen zijn we drie weken verder en heb ik 'een ander paard' onder mij tijdens het rijden. Vorige zondag op tornooi liep hij megagoed, voor een half jaar geen wedstrijd meer gereden te hebben. Hij bokt niet meer, springt vrij deftig aan in galop en loopt mooi voorwaarts-neerwaarts én hij laat mij terug toe van door te zitten op zijn rug!
Nu kwam ze vanmiddag kijken wat er nog allemaal vast zat... Nog slechts twee wervels die ze even heeft 'gekraakt'(gemanipuleerd zegt ze zelf Knipoog ) en voor de rest, wonderbaarlijk vooruitgang. Zijn lever is ook terug beter,kortom, ik kan terug deftig beginnen trainen met mijn paard. Alleen moet ik voorlopig elke dag nog rekoefeningen doen met zijn voor- en achterbenen, om zo de spieren te verlengen en te helpen..

Ze (sommige mensen uit de club) verweten me voor gek dat ik in zoiets geloofde, maar zie nu tresultaat. Wie laatst lacht, best lacht... OK dan! Leve de kinesist Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:45

Inderdaad. Als jij erin geloofd en je ziet je paardje ervan opknappen... Daarbij, het is jouw geld! Veel sterkte met het verdere herstel en succes met je komende wedstrijden!