Uitslag na scheren.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Uitslag na scheren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 08:16

Elke keer als ik me scheer heb ik de volgende dag uitslag; allemaal rode bultjes.
Ik hab alles al geprobeert om het te voorkomen.....wordt er helemaal moedeloos van. Scheve mond

Ik gebruik altijd schuim en mesjes voor gevoelige huid, altijd een schoon nieuw mesje, erna geen deo of geparfumeerde dingen (vaak zelfs helemaal niks), zorg dat ik mijn haar de dag ervoor heb gewassen zodat ik ook niet met shampoo e.d. zit, enz. Boos!

Wie heeft voor mij de tip om uitslag te voorkomen?

My imaginary friend thinks you have serious problems!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 08:42

Scheer je tegen de haar richting in? Dan veroorzaakt in veel gevallen de uitslag.
Ik ben heel gevoelig ervoor, als ik tegen de haartjes in scheer dan kan ik mijn klok erop gelijk zetten dat ik onder de uitslag zit. Ga in daarentegen met de haar richting mee, dan heb ik nergens last van.

Mischien dat het jou ook kan helpen?!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 09:27

Heee, da's een goede!
Die had ik nog niet gehoord!

Maarre, als ik het niet tegen de richting indoe dan krijg ik ze niet goed weg.....denk ik.
Ik heb een lichte huid en erg donkere haren; zelfs als ik net geschoren heb lijkt het of ik nog stoppels heb....

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:49

Ik heb ook een erg lichte huid met wat donkere haartjes. Als ik met de haartjes mee scheer dan moet ik twee keer over hetzelfde plekje gaan dan ik het goed weg. Het is wat meer moeite maar het werkt erg goed, voor mij dan.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:07

Er is ooit al een heel topic over geweest maar niemand had echt de ultieme tip.

Er was wel een goede tip om je haar eerst in te smeren met haarconditioner/verzachter.

Ik moet zeggen dat ik HET heb gevonden.
Friction Free Shave Oil.
Het is (tot nu toe) alleen nog maar verkijgbaar bij Boots (die Engelse drogisterij keten) en het wordt dus voor me meegenomen door vrienden.

Het werkt als een speer. Soms een beetje jeuk, maar geen bultjes of zo.

Wellicht kan je het eens proberen met gewone baby olie? En anders bestellen via internet www.boots.com (of zoiets Haha! )

Succes!

Op zoek naar de zon!!!

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:41

ik had er ook altijd last van, nu heb ik veet ontharingcreme met amandelmelk. Werkt bij echt super!!!!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:37

Sowiezo nooit altijd een nieuw mesje gebruiken, maar je mesje zo'n 10 keer gebruiken Lachen. (nieuw mesje is veel te scherp over je huid heen)

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:39

ik heb het ook wel .
cremes enzo die helpen ook niet echt vind ik

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:41

Waxen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:43

maar volgens mij doet dat echt super zeer

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:44

Ja ik heb het altijd.. tegen de haartjes inscheren of niet uitslag is er Scheve mond
Ontahringscreme durf ik niet aan op mn d**s en om eerlijk te zijn komen ze nog sneller terug dan met scheren.
Dus ik ga nu een harsen.... pijnlijk maar miss. effectiever Cool

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:45

ik heb wel een keer gehoord dat talk poeder helpt.
misschien dat ik dat eens ga proberen.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:12

Idd met de haarrichting mee en je huid gladtrekken, dan is het met 1x er overheen meestal wel weg, bij mij iig Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:17

smeer je je huid wel goed in na het scheren?

Om de uitslag snel weg te krijgen kan je er calendula creme van VSM opsmeren.


Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:21

heb je trouwens uitslag op alles wat je scheert? of alleen op je bikinilijn?
je bikinilijn is er heel gevoelig voor (bij iedereen eigelijk)
daarvoor kun je een scheerschuim gebruiken die voor een gevoelige bikinilijn is.
bij mij werkt dat wel

en idd met de haren meescheren

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:48

NoaC schreef:
Maarre, als ik het niet tegen de richting indoe dan krijg ik ze niet goed weg.....denk ik.
Ik heb een lichte huid en erg donkere haren; zelfs als ik net geschoren heb lijkt het of ik nog stoppels heb....

Dit heb ik dus ook heel erg, en de enige oplossing is: niet scheren!! Daar wordt de haargroei alleen maar erger van. Je kan veel beter epileren met een epilady oid: daarvan wordt het minder en blijft het ook een stuk langer weg. En als je echt heel pijnlijk vind kan je je bikilijn met ontharingscréme doen.

Overigens krijg ik de bultjes al direct na het scheren en alle crémetjes enzo moet je er dus *niet* meer opsmeren als er al bultjes zitten, daarvan wordt het alleen maar erger én pijnlijker.

You can either agree with me or be wrong.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:52

Bij mijn weten zit er trouwens een Boots drogist in Amersfoort in wc St Joris... Dat is dat 'nieuwe' winkelcentrum in het centrum van Amf.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:45

Ik heb er geen last van, maar talkpoeder schijnt ook te helpen .

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:48

Stoppels is standaard, maar ik irriteer me er vreselijk aan dat ze er de volgende dag al zitten Lips are sealed
Waarom zo snel? Tong uitsteken
Mn benen doe ik met zo'n apparaatje dat ze eruit trekt (klinkt pijnlijk, maar je benen wennen eraan) dus daar ben ik dan minstens 2 weken vanaf.
Maar je bikinilijn is zwaar irritant Lips are sealed
epileren kan niet echt lijkt mij (pijnlijkk te gevoelig) dus inderdaad klodder scheerschuim en 'oud' scheermesje. Maar alsnog.. Rolleyes

Agh wij vrouwen hebben het moeilijk

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:54

Marwszjeuh schreef:
Maar je bikinilijn is zwaar irritant Lips are sealed


dat is nogal zacht uitgedrukt Haha!

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:21

Ik had ook altijd last van die rode bultjes, jeuk, uitslag... ik heb erg donkere haren die je eigenlijk altijd wel blijft zien (ook na het scheren)... omdat mijn huidje rond mijn bikinilijn dus wat gevoelig is, gebruik ik nooit scheerschuim of ontharingscreme... gebruik alleen een scheermesje onder de douche en scheer altijd in de richting van de haartjes... oke, je blijft dus stoppels zien enzo (en de volgende dag kan je weer beginnen met scheren Verward ), maarja, als ik tegen de richting in scheer, zit ik met uitslag. In de zomer laat ik het meestal harsen... ik moet eerlijk toegeven dat het echt meeviel... alleen moet ze altijd met een pincet de laatste haartjes eruit trekken en dat is Lips are sealed en de eerste 2 dagen loop je met O-benen Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:41

de truuk is bij mij ook om juist niet telkens nieuwe mesjes te gebruiken me een nieuw mesje doe ik eerst een paar keer mijn benen en okselsvoor ik de bikinilijn onderhanden neem. Ik krijg uitslag van té schrepe mesjes.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 10:05

Hmmm, ik dacht juist dat ik altijd het beste een nieuw mesje kon gebruiken....
Oke, ik ga het eens met een oud mesje proberen.

My imaginary friend thinks you have serious problems!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Duality, fokfanaat, Kirrietje, Lau07, leonie1988, marschwood, MerleSimone, Pferdchen, Pieke_Gwen, Saskiaa_, Varekaj, zonnebloem18 en 133 bezoekers