Wat zouden jullie gebruiken???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wat zouden jullie gebruiken???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 19:21

Mijn paardje staat op zaagsel omdat ze stro alleen maar op eet en aangezien ze gevoelig is voor koliek kan ik dat dus niet gebruiken,Maar nu is het zo dat ik voor 2 boxen om de 2 dagen een nieuw pak zaagsel kan pakken.Terwijl die andere niet eens zo vies is(daar gebruik ik nog geen pak voor in de week)
Mijn andere paardje laat het zaagsel dus niet op zijn plek leggen.Ik doe expres al heel weinig zaagsel aan de achterkant van de box en een aardige berg aan de voor kant(ik sta er zeker tot aan mijn enkels in).Heb ik net gemest en ik kijk een kwartier later staat ze al op veel plekken op beton te dansen omdat die muts alles naar achter schuift.
Nou heb ik al van alles geprobeert(met het zaagsel) maar weet het echt niet meer.Misschien krijgen we binnen kort van die rubbere matten dan zou het probleem op gelost zijn.
Weten jullie misschien wat ik kan doen tot die tijd?Alvast bedankt.Groetjes van Ilona

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:38

ik zou zeggen rubberen matten, maar toen als ik nog dat ze al komen.
Tsja, ik zou het niet weten, stro-vezel zal ze dan ook wel opeten Knipoog

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:41

je hebt toch ook van dat Hemp of Hennep ofzo parade, helpt dat niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:51

Bij ons scheppen ze al het zaagsel na het mesten op een berg in het midden, en dan gaat het paard er in. Dus helemaal niks aan de randen van de stal enzo, want ze draaikonten het zelf naar buiten.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 23:08

is misschien ook wel een idee j.. alles in het midden.. Fred staat op stro maar draait ook alles weg.. Zodoende staat hij geregeld op het beton terwij l hij toch echt wel veel stro krijgt!!