Kleine update

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Kleine update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 17:35

Ok, een hele kleine update van de vorderingen van ons Haha!

*Neckreining kwartje is bij ons beide gevallen, alleen soms "valt" ze nog wat te erg de hoek om ipv dan ze gewoon de hoek om gaat

*Nagevelijkheid begint te komen. Het nageeflijk rijden is het probleem niet, maar ik vind het erg moeilijk om haar ook beneden te houden als ze er eenmaal is.

*Heb haar lekker aan stem en been

* Na het trainen ga ik vaak een beetje spelen, gewoon wat dingetjes proberen zonder als doelstelling te hebben om hier echt op te gaan trainen.
Laatst dus in draf over de middenlijn, whoo, draai naar links, en weg galoperen. Na 2x hoefde ik na de draai niet meer aan te drijven, maar had ze het zelf al door Haha!

In de linkergalop van hand veranderen, terug naar draf, en weer aanspringen, verrek, ze zit in de rechtergalop!!! *braaf*

Voor het uitstappen probeer ik weleens een beetje te joggen, en dat doet ze eigenlijk ook wel. Op de korte zijdes blijft ze netjes in het tempo, alleen scheurt ze een beetje de bocht door.

Laatste 3 dingen ben ik dus niet serieus mee aan het trainen ofzo, gewoon leuk.

Vanmiddag weer les gehad, en was redelijk kapot moe, maar dan weet je iig dat je les hebt gehad Tong uitsteken


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48353
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:54

leuk om te lezen Stef... Lachen Wanneer zien we weer foto's? Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 21:18

klinkt goed stef

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:35

stef schreef:
Laatst dus in draf over de middenlijn, whoo, draai naar links, en weg galoperen. Na 2x hoefde ik na de draai niet meer aan te drijven, maar had ze het zelf al door Haha!


En dan doe je binnenkort een keertje een wedstrijdje, start je horsemanship, en wordt er een halve turn gevraagd, daarna een hestitate en daarna.... whatever.
En wat doet het paard? Die draait en galoppeert weg.... Haha!

WACHTEN is de boodschap, en NIET zelf al dingen gaan doen. VOORAL niet met een koudbloed

Ik snap en deel je enthousiasme, maar ik herken dit erg van Milena en wil je dat dus als 'waarschuwing' meegeven. Soms zijn koudbloedjes namelijk stomweg TE slim....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers

cron