BR Regendeken (rood)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

BR Regendeken (rood)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 16:52

Wie heeft hier ervaring mee. Van br de ongevoerde regendeken, wil hem gaan aanschaffen.

Jes


jessica23
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 17:41

Heeft niemand deze deken?.

Jessica[/b]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:53

Vriendin van mij ahd hem, maar die is gesloopt door een ander paard, dus die heeft er maar twee dagen plezier van gehad.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:20

ehh iok heb een blauwe met rood witte rand van piafferuitersport dacht i.. bevalt goed is ijzersterk en goed waterdicht.. alleen het stiksel bij de staartflap is niet waterdicht.. maar goed een enkele natte streep op zijn kont komt ie wel overheen.. ze vallen alleen niet echt ruim.. vooral niet in de breedte.. dus als je paard erg breed is zou ik een maat groter nemen

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:00

ik heb een gevoerde regendeken van BR, maar ik neem aan dat je de kwaliteit wel kan vergelijken. Ik ben er erg blij mee. Ligt goed op mijn paard en na een winter gebruikt te hebben helemaal geen slijtage. Nou moet ik er wel bij vertellen dat mijn paard altijd zuinig is met haar dekens (gelukkig)

Ik heb inderdaad wel een 205, terwijl ik anders een 195 deken heb. Die maat groter is dus wel aan te raden.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 bezoekers