Paardje spelen *sgaam*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Paardje spelen *sgaam*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 13:38

I know *sgaam* het is mssn kinderachtig,maar wie doet het ook ? Doen alsof je paardrijdt op je droompaard ? (terwijl ik zelf muhn droompaard bezit AfbeeldingAfbeelding) Jah het is heel erg Afbeelding Maaruh,ik speel altijd samen met muhn vriendinnetjes (terwijl ik 13j ben Afbeelding) Hihi...Nou kom op,wie doet het ook,of heeft het (vroeger) al eens gedaan ??


Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:51

ja dat deed ik vroeger, eigenlijk met onze buurhond, daar deed ik dan een dekentje op en ging hem longeren...heel maf maar dan spreek ik van eeh.. dat ik 10 was ofzo Lachen en ik heb een keertje paardje gespeeld in het bos.. ik was paard.. en ik ging een gras sprietje eten en die bleef in mijn gehemelte hangen.. heel pijnlijk..

Tong uitsteken

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:54

toen ik 8/9 was heb ik dat wel gedaan ja, had erg veel fantasie Lachen

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:03

maar em nu niet meer hoor Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:04

Ik heb nooit paardje gespeeld, want ehb vanaf mn 5e altijd de kans gehad die droompaarden ook echt te rijden Haha! .

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:05

Mijn vriedinnetje en ik deden dat vroeger ook, meestal was zij het paard (zij was veel groter en sterker dan mij) en dan ging ik op haar rug zitten.

Later pakten we een lade kastje van haar en dan gooiden we wat dekens als zadel erop . Met riemen maakten we stijgbeugels (kon je ook nog van maat veranderen ) en n riem als teugels. De ander ging dan in het midden van de kamer staan les te geven,haha Bloos!

Best grappig nu ik er weer over na denk Haha!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:07

ik kan me nog heel goed herinneren dat we op de manege na de lessen in de bak gingen rond rennen en dat we dan net deden of we de paarden uit de les waren Haha!
en dan stond er één in t midden van de bak met een longeerzweep iedereen op te jagen Haha! Haha!
ik lig helemaal dubbel als ik eraan terug denk.

en het leuke is;

ik was laatst op stal en daar waren de dochtertjes van een vrouw ook hetzelfde spelletje aan het doen Haha!

sentiment..

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:09

DANIenVLIEG schreef:
ik kan me nog heel goed herinneren dat we op de manege na de lessen in de bak gingen rond rennen en dat we dan net deden of we de paarden uit de les waren Haha!
en dan stond er één in t midden van de bak met een longeerzweep iedereen op te jagen Haha! Haha!


Ik ken het beeld wel.... dat zag ik die kinderen vroeger op de manege ook altijd doen. Zelf heb ik daar nooit aan mee gedaan, wel dat ik eens dat te dromen als ik op mijn verzorgpony aan het rijden was, dan deed ik net of ze van mij was en we door de duinen aan het rijden waren Tong uitsteken

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:10

Fellor schreef:
Ik heb nooit paardje gespeeld, want ehb vanaf mn 5e altijd de kans gehad die droompaarden ook echt te rijden Haha! .


je hebt mazzel of je hebt het niet Pling

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:18

Hahahahaa, mijn poedel moest er vroeger aan geloven....al mijn barbies hebben keurige proefjes gereden hoor, op een zadel van stof..Bianca, de poedel in kwestie, kon op den duur alle figuren uit zijn koppie...stap draf galop, van hand veranderen, volte....whaahahaha
En dan had ik ook nog van Playmobiel een complete manege met administratie incluis...en dat op mijn tiende ofzo....
Die goeie ouwe tijd....zucht.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:20

Mithrandir schreef:
je hebt mazzel of je hebt het niet Pling


Tja, heb inderdaad geluk gehad, maar waren wel altijd alle meisjes uit mn klas die met sjaals om iemand anders nek achter elkaar renden en verbeelden dat ze op een paard zaten. Dan moest de een de ene pauze paard zijn en de ander de volgende *LOL*

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:24

Fellor schreef:
Tja, heb inderdaad geluk gehad, maar waren wel altijd alle meisjes uit mn klas die met sjaals om iemand anders nek achter elkaar renden en verbeelden dat ze op een paard zaten. Dan moest de een de ene pauze paard zijn en de ander de volgende *LOL*


en jij maar lachen, *ik heb lekker een eigen paard *grinnik* , of niet ?:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:29

Mithrandir schreef:
en jij maar lachen, *ik heb lekker een eigen paard *grinnik* , of niet ?:D


Hehe, een eigen toen nog niet (toen ik 8 was), maar wel de frieze hengsten en tuigpaarden op stal en andere pony's (hackneytjes enzo). Moet je nagaan, echt zo'n minikoter op een frieze hengst Tong uitsteken Cool . NOg niet alleen hoor, maar als je dr toen 10 minuten op stapte was je natuurlijk al helemaal geweldig en bijna niemand mocht voor zn 7e op paardrijles en toen reed ik al twee jaar Schijnheilig Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:30

Skaterke_89 schreef:
I know *sgaam* het is mssn kinderachtig,maar wie doet het ook ? Doen alsof je paardrijdt op je droompaard ? (terwijl ik zelf muhn droompaard bezit [image][image]) Jah het is heel erg [image] Maaruh,ik speel altijd samen met muhn vriendinnetjes (terwijl ik 13j ben [image]) Hihi...Nou kom op,wie doet het ook,of heeft het (vroeger) al eens gedaan ??

Wanneer je de regels van Bokt leest zie je: MSN-taal ('boeiuh', 'me fiets', 'paardjuh'), BrEeZaH-taal en het plaatsen van berichten of titels met ALLEEN HOOFDLETTERS is niet toegestaan. Ook het gebruik van scheldwoorden is verboden.
Graag je taalgebruik dus aanpassen.

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:10

Ja vroeger toen ik heel wat jonger was ik ook...maar dat was wel toen ik 8/9 was
De eene keer maakt ik met touwtjes stroomdraadjes en zaten we op onze knieen..als paarden.
De andere keer pakten we een tijdschrift en waren we mensen en gingen paarden rijden en waren we goed. Op gegeven moment maakten we ook allema hoge hindernissen met potjes enzo.

Hmmm...de goeie oude tijd...probleemloos rondrennen
Laatst bijgewerkt door Faniek op 27-07-04 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:16

nu nog hoor is wel komisch, sommige verhalen komen bekent voor *LOL*

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:31

LauEef: toen konden we nog rond rennen zonder je te schamen... Lachen
wat zijn kinderen onder de 10 jaar toch zorgeloos he Lachen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:34

ik was 7 ofzo en dan op de manege paarde spelen enzo Schijnheilig was wel leuk
maar toen ik bijna 8 was kreeg ik mijn eigen ponytje toen werd het steeds minder Hyper!

Tuigerrijdster # 15 Kwijl

IK BEN VRIJGEZEL » 75 *LOL* «

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:48

Skaterke_89 schreef:
I know *sgaam* het is mssn kinderachtig,maar wie doet het ook ?

Hmm, ik zou me meer sCHamen voor mijn Nederlands als ik jou was Bloos! Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:49

Romkabouter schreef:
Hmm, ik zou me meer sCHamen voor mijn Nederlands als ik jou was Bloos! Knipoog

Dan moet je het hele bericht vertalen Bloos!

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:50

ik deed het vroeger ook op de manege .
op zaterdag naar de pony lessen.

o ja op school speelde we oo altijd paardje Schijnheilig .
alle meisjes van de klas.
en ierdereen wou de zwarte arabieren hengst zijn Bloos .

gelukkig is dat al wat jaartjes geleden hoor Haha!

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:22

Heb ik ook gedaan op de basisschool, haha was wel leuk, maar als ik het kinderen nu zie doen (hihi)
Onze hond moest er ook aan geloven, maar toen hij eindelijk oud genoeg was (9maanden) om te mogen springen, was ik al te oud geworden om met hem te willen springen. Maarjaa dat is laaang geleden Lachen

Fjord Vuran
Z2 dressuur + 1
Klasse 1 endurance + 6

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:07

Ik ging vroeger juist altijd net doen alsof ik zelf het paard was.. Haha!
En dan zat er op mn rug een ruitertje en dara praatte ik dan voor, en dan was mn vriendin de instructrice wahahaha!! En natuurlijk andersom Bloos
Maar dat is ook alweer 6 jaar geleden, en langer! Tong uitsteken

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:17

Komt me allemaal heel bekend voor, had het laatst nog getypt in een ander topic..
Kath_ schreef:
En ook zo nutteloos.. paardje spelen buiten Tong uitsteken ik ging letterlijk een uur in een zelf gemaakte bak rennen, er zit nu nog steeds een hoefslag in het gras Schijnheilig Mja en ik had natuurlijk een super paard, maar die was wel meestal vervelend, dus hadden we een hek om de bak gemaakt van takken ook een uren werk.. Hoevenkrabbers waren sporen.. dus ik kwam thuis met een geheel blauwe bovenbenen ook zo nuttig Clown Haha!
En een zweep had ik ook nodig natuurlijk, heb me eigen echt stiemen geslagen Schijnheilig

En manege spelen idd, maar dan alleen het galop gedeelte want de rest was niet leuk Schijnheilig

In de winter gingen we altijd voor de slee lopen, en ruzie dat we maakten om wie het paard mocht zijn Scheve mond Haha!

Clown Haha!

En wat ik ook een aantal keer heb gedaan is twee stoelen tegen elkaar gezet, en dan ertussen allemaal kussens en dekens enzo doen, werd uiteindlijk best een berg Knipoog en dan aansingelen met een springtouw, nog een touw voor me stijgbeugels, en dan een hoofdstel enso.. Mja zat ik daar voor de tv op en neer te gaan Schijnheilig Met me cap op en me laarzen aan enso Bloos Haha!

Wat heb ik nog meer gedaan..oja op de fiets paardje spelen Rolleyes
Dekentje op je zadel, en touwtjes aan het stuur als teugels, best wel gevaarlijk achteraf maar ok Tong uitsteken En dan na het rijden je fiets op de kop zetten en helemaal schoon maken enso, en savonds als je fiets in de garage ging een deken eroverheen anders kreeg die het koud Bloos Schijnheilig

Goede oude tijd *LOL* Lachen

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:22

Ik deed het ook hoor Bloos
maar het was lang lang geleden...
gistereren nog gedaan! neej hoor grap Tong uitsteken

Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kyno, Lynn_Nikita, Noor17, YandexBot en 37 bezoekers